Skravletråden!

Jeg hadde den i første svangerskap, fikk tidenes blodtrykksfall og var dårlig resten av dagen. Jeg spurte også om jeg skulle ha det på svangerskap nr 2, men da sa jordmor at det trengte jeg ikke fordi det var så kort tid siden sist. Fikk meg til å lure, fordi man kan jo få sv.diabetes i sv.2 selv om man ikke hadde det i nr 1. Men tiden gikk, og når jeg var 32 uker lurte samme jordmor på hvorfor jeg ikke hadde tatt glukosetesten:gen014 Og min BMI har vært helt samme på alle mine svangerskap, så jeg går ut ifra at jeg skal ta det nå også, og jeg gruer meg veldig.

Jeg har en bmi som tilsier overvektig, og derfor må jeg ta den. Noen må ta den pga alder, og genetikk osv. og treffer du innenfor 1 av disse «kriteriene» de har så må du vel ta den tror jeg.
Det er jo strengt tatt ditt eget valg om du velger å ta testen, ingen kan tvinge deg - men selvfølgelig er det jo lurt om man tar den hvis man faller innenfor kriteriene. Jeg tok den sist svangerskap, og synes det var fælt - måtte sitte på en vond stol i to timer på venterommet til fastlegen, og ble veldig kvalm underveis.

Å, æsj, den vonde testen :hungover: Tok den i første svangerskap pga over 25 og førstegangs. Men ble ikke spurt om den under andre svangerskap, før i uke 38 (eh, litt vel sent:laughing002). Ble satt opp til den da i uke 39, men innen jeg rakk å ta hadde jeg født:hilarious: Egentlig vil jeg helst slippe dette svangerskapet og. Å drikke den vonde drikken skal gå, men verst er å vente to timer i etterkant, så kjedelig:bag:

Er det bare meg som sliter med den søkemotoren for å se hvor mange innlegg jeg har skrevet i termingruppa? :dance008 Får opp bare en side med innlegg, og jeg vet jeg har skrevet fler :shifty: Hva gjør jeg gaaaalt, hjelp :hilarious:

Er det bare meg som sliter med den søkemotoren for å se hvor mange innlegg jeg har skrevet i termingruppa? :dance008 Får opp bare en side med innlegg, og jeg vet jeg har skrevet fler :shifty: Hva gjør jeg gaaaalt, hjelp :hilarious:
Hmm, søkte deg opp jeg også og får opp bare en side. Men blant annet denne posten du skrev her dukket jo ikke opp. Så her er det nok noe tull ja. :wideyed: Ville sendt en melding til admin, og hørt om de kan hjelpe deg.:Heartred

Gått fra å ha superluktesans og måtte holde pusten når jeg åpner kjøleskapet, til å ikke lukte noen ting, noen fordeler med corona heldigvis :laughing002 :hilarious: Men dårlig kombo med utmattelsen fra to steder

Vært en tur i diverse butikker og plukka på vogn igjen. Klør i fingrene. :hilarious: Skulle bare kjøpe mat til hundene, men måtte kikke litt innom andre butikker og når vi først dro.

Merker ar jeg er litt i ulage, ble ikke med noe fra hverken godtehyllene, eller bakevarer. Ingen ulempe igrunn. :P

Ser på svd nå, og jeg synes de dommerene burde vært byttet ut for 7 år siden jeg altså… synes ikke noe om de lenger

Ser på svd nå, og jeg synes de dommerene burde vært byttet ut for 7 år siden jeg altså… synes ikke noe om de lenger

Dommerne er mye av årsaken til at jeg ikke gidder å se på det lengre. Ikke at jeg var ihuga fan før, men de gjorde det ikke bedre. :P

Åpna kjøleskapet i sta, å syns det lukta så jævlig. Så nå holder jeg på å vaske det og går igjennom alt :hilarious: :hilarious:

Tro om mannen gidder å kjøre til butikken og kjøpe meg druer, som jeg mest sannsynlig spiser 3 av og så mister lysten på? :think005:hilarious: Det er jo bare ei mil pr vei. I regnvær. :angelic:

Har så sykt forhøyet luktesans at det er plagsomt, når vi var ute og gikk tur i sta så luktet det så sterkt ifra alle folk vi fikk forbi, blomster, søplekasser osv. Så sterkt at jeg ble kvalm, og noen folk var ganske svette. Altså... synes kroppen overdriver litt her nå med den luktesansen... :hilarious: :hilarious: :hungover:

En venninne skulle komme innom en LITEN tur kl 13.. Først kl 20.40 gikk hun.. Koselig der altså, absolutt.. Men herre meg jeg er helt skutt.. Hun vet ikke så ble ingen dupp på sofaen i dag ;) Måtte bare si jeg hadde sovet dårlig i natt og vært tidlig oppe haha

Back
Topp