Skravletråden!

Hjemme med sykt barn idag. Trodde jeg skulle få sove litt lengre enn til vanlig, men neida. Jaja, jeg slipper iallefall å dra ut i regnværet. Og det er eldstemann så jeg får slumra på sofaen når det trengs etterhvert. Han er en rolig fyr. Verre med broren, der er det farlig å sovne når han er våken. :hilarious:
Huff da. Masse god bedring :Heartblue og lykke til, til mora :hilarious: :hilarious:

Ganske fornøyd med meg selv nå- har ringt banken og bedt om bedre rente! Aldri gjort det før, og alltid vært litt usikker på sånne ting, men så tenkte jeg "fuck it, hvorfor ikke- verste man får er et nei...", Han skulle regne på det, men mente utifra første øyekast at det "var litt å hente", for vi har lav belåningsgrad, gode sparekontoer og utmerket betalingshistorikk. Veldig spent på hva han kommer tilbake med!

Bestilt vinterdress til eldstemann nå, og innser at det nærmer seg vinter med stormskritt. Om jeg er så heldig at svangerskapet holder seg, så blir dette 3. jula jeg er gravid (hatt maitermin før + junitermin så har jo vært nærmest like langt på vei også :p ).

Stor forskjell å ha termin sent i en måned når man e i en termingruppe. Sist hadde jeg termin 3 oktober og var av de som hadde komt lengst og fødte først. No e jeg komt så lite i forhold til dere andre og blir en av de siste som skal føde. Så i forhold til dere andre så kommer det til å føles som at det går såå tregt :angelic:

Stor forskjell å ha termin sent i en måned når man e i en termingruppe. Sist hadde jeg termin 3 oktober og var av de som hadde komt lengst og fødte først. No e jeg komt så lite i forhold til dere andre og blir en av de siste som skal føde. Så i forhold til dere andre så kommer det til å føles som at det går såå tregt :angelic:
Er ikke så mye lenger enn deg jeg heller. Er vel ca like langt tror jeg :)

Sånn har jeg hatt det og. Så med den vi mista som vi skulle fått i april/mai i år så var jeg med i begge gruppene :angelic:

Sånn har jeg hatt det og. Så med den vi mista som vi skulle fått i april/mai i år så var jeg med i begge gruppene :angelic:
Ja forstår det, ser flere som gjør det. ☺️ Jeg tror jeg holder meg her da jeg fødte 2 dager før termin sist. Så jeg regner med terning blir i mai. Og så tror jeg at jeg har nok med å forholde meg til en gruppe ❤️

Hvordan redigerer jeg en post når jeg har skrevet feil?

Mente tror jeg føder i mai. :p

Det var jo fail! Reiste i 30 min og ventet i 1 time for å komme inn til legen, og da sier hun at det er for tidlig med kontroll og at jeg må tilbake om 1 uke. Det var de 2-3 timene midt i arbeidstid :smiley-bounce016

Slik hadde jeg det med forrige, tiden gikk alltid så fryktelig treigt. Da hadde jeg termin 28 Juli så jeg var derfor også litt i august gruppa. Denne gangen er jeg ganske så i midten, syns det er greit :hilarious:

Jeg hadde termin i begynnelsen av august i fjor, men fødte i juli. Nå er terminen 3.mai, men det er jo «fare» for at det blir aprilbarn, for jeg har født begge mine en og to uker før termin :hilarious: Men man vet aldri. Men det er også litt kjedelig sånn sett. Men nå holder jeg meg uansett her i maigruppa!

Prøver å være flink til å ta hensyn til egne behov denne graviditeten, siden den er forbundet med mye angst og stress for meg. Veldig fornøyd med at jeg klarte å prioritere å dra hjemom etter møte i bhg for å sove og hvile litt, fremfor å ta med lille tornadoen tidlig hjem. Så kan jeg heller hente henne nå snart, hakket mer uthvilt og klar.

... og der har minstemann også blitt syk. Jaja, greit når de er nesten synkrone. :P

Prøver å være flink til å ta hensyn til egne behov denne graviditeten, siden den er forbundet med mye angst og stress for meg. Veldig fornøyd med at jeg klarte å prioritere å dra hjemom etter møte i bhg for å sove og hvile litt, fremfor å ta med lille tornadoen tidlig hjem. Så kan jeg heller hente henne nå snart, hakket mer uthvilt og klar.
Veldig riktig og bra prioritert. Det er hardt å gå gravid og ha småbarn samtidig. Det er 3 år mellom mine to eldste og jeg husker hvor tøft det var enda mange år etter.

Veldig riktig og bra prioritert. Det er hardt å gå gravid og ha småbarn samtidig. Det er 3 år mellom mine to eldste og jeg husker hvor tøft det var enda mange år etter.
Hvis det går bra blir det 3 år og 4 måneder her. Kjenner det er tyngre nå, enn under pandemi på hjemmekontor med ca 25%arbeidspress av vanlig..

Legetime imorgen. Fastlegen er sikkert imponert over tidspunktet jeg har blitt gravid på. :hilarious: Aldri vært i nærheten av å bli gravid ved uhell før, brukte jo halvannet år på å bli gravid første gang liksom. Og så håper jeg han setter meg opp på ny time om to uker for å sjekke om der er liv (jeg orker ikke dra til sykehuset tre kvarter unna bare for å se ev. hjerteslag når jeg vet fastlegen er kapabel til å finne det). Mulig han vil sende meg dit uansett for å komme igang med oppfølgingsplanen. Forsåvidt unødvendig for må da bare bruke samme oppskrift som de to forrige. Hyppige UL og albyl-e fra uke 10-ish.

Back
Topp