Skravletråden!

Vi skal til foreldrene mine til helga, og mamma var sånn: Åh, kommer dere sent på fredag? Da kan vi jo kose oss med ost og kjeks! Fuuuuck....

Nå er jeg fortvila.. ryggen/bekkenet har slått seg totalt vrang. Jeg greier nesten ikke gå og det er krise på jobb. Sjefen sa til meg at det er ingen andre som kan jobbe til helga.

Sykemelding? Å ha nok ansatte på jobb er sjefens ansvar, ikke ditt. Og helsa først!
Uff den sjefen høres jo litt manipulerende ut da.. Syntes absolutt du skal tenke på din helse og hva som er best for deg!
Helt enig med disse to! Du skal tenke på deg! :Heartred Har selv en situasjon på jobb som gjør det sårbart om jeg er borte, men det KAN ikke jeg tenke på hvis jeg begynner å få vondt. Slik var det sist også. Da må sjefen finne en måte å omorganisere på så det går opp.

Nå er jeg fortvila.. ryggen/bekkenet har slått seg totalt vrang. Jeg greier nesten ikke gå og det er krise på jobb. Sjefen sa til meg at det er ingen andre som kan jobbe til helga.

Veldig ugreit av sjefen å legge det fram sånn. Spille på samvittigheten til folk. Sett helsa først, bekkenløsning skal en ikke pushe seg med.

Får gå for port salut og hvitløksost. Var kjapp med å foreslå de to :happy: :angelic:
Har ikke tenkt over de alternativene en gang jeg :hilarious: Kun tenkt på smøreost som kremgo osv. hadde jeg kommet med noe så «vanlig» av ost som alternativ, så hadde folk lukta lunta tvert:hilarious:

Siste 2-3 mnd har 3’åringen vært litt nysgjerrig på dette med at han lå inni magen til mamma, og mamma lå inni magen til mormor, og pappa lå inni magen til bestemor.. vi har av den grunn snakket litt om det og vist bilder fra da han lå i magen til mamma, og at lillesøster lå i magen til mamma. Og nå lurer han egentlig fælt på om mamma skal få en baby i magen igjen fordi mamma sin mage er jo stor nå :woot: :p Når er det liksom okei å fortelle en 3’åring at det er en baby i magen?
Når du er et stykke på vei, lenge å vente fir de små. Ville ventet til etter ordinær ultralyd. Vi har en som ble tre i mars og vi venter

Har krangla på nytt sengetøy på senga. Jeg har seriøst bekkenløsning allerede. Jeg blir sprø. Skulle ikke være mulig å få det så tidlig. Senga fikk rent sengetøy og nå ligger jeg flatt ut og kjenner at det var i grunn siste sprell for i dag. Håper det er mindre vondt i morgen.

Har krangla på nytt sengetøy på senga. Jeg har seriøst bekkenløsning allerede. Jeg blir sprø. Skulle ikke være mulig å få det så tidlig. Senga fikk rent sengetøy og nå ligger jeg flatt ut og kjenner at det var i grunn siste sprell for i dag. Håper det er mindre vondt i morgen.
Det høres fryktelig vondt ut :oops: Hvordan kjennes det ut?

Det høres fryktelig vondt ut :oops: Hvordan kjennes det ut?
En skarp smerte helt nederst i ryggen som stråler utover. Den trigges av bevegelse. Å bøye seg er uutholdelig vondt. Å reise seg og sette seg ned er vondt. Å gå inn og ut av bilen er vondt.

Jeg mistenker at jeg kanskje kan ha låsning. Så jeg tror jeg må oppsøke kiropraktor. Jeg hadde dette her med mellomste også. Men det kom lengre mot slutten av svangerskapet.

En skarp smerte helt nederst i ryggen som stråler utover. Den trigges av bevegelse. Å bøye seg er uutholdelig vondt. Å reise seg og sette seg ned er vondt. Å gå inn og ut av bilen er vondt.

Jeg mistenker at jeg kanskje kan ha låsning. Så jeg tror jeg må oppsøke kiropraktor. Jeg hadde dette her med mellomste også. Men det kom lengre mot slutten av svangerskapet.
Huff, det høres skikkelig vondt ut! Hadde vært ille om du skulle ha det slik hele svangerskapet denne gangen! :oops: Husker jeg fikk smerter i korsryggen på slutten sist jeg også, men jordmor kalte det noe annet rart. Hun mente at kiropraktor kunne hjelpe, men jeg prioriterte det aldri. :angelic:Høres ut som det kan være lurt for deg å ta en liten tur, og jeg håper en kiropraktor kan hjelpe deg.:Heartred

Jeg har også merket det i bekkenet allerede... :sorry: Jeg kjenner det i venstre siden når jeg går, akkurat det samme som sist. Jeg syns dette var skrekkelig tidlig å få bekkenløsning.

Jeg har fått tidlig med begge mine, men heldigvis ikke begynt så ekstremt som det høres du har :bag: Hadde mye låsninger, gikk til kiropraktor jevnlig som hjalp, blir dog ganske dyrt i lengden etter hvert som det blir verre utover i svangerskapet:hilarious: Men høres absolutt ut som du burde ta en tur å få knekt opp

Skulle i alle fall ikke vært lov! Merker det litt selv, og med yngstemann var det bekkenvondt (i tillegg til at jeg visste det kunne være en viss sjanse for nytt svangerskap da) som var første, og tildels eneste, symptom. Kan komme tidligere og tidligere for hver gang. Gøy ... Heldigvis ikke fått låsning her enda, det er den verste syns jeg.

Back
Topp