Skravletråden!

Drikker vann og funderer på hva jeg skal spise. Kvalmen er absolutt tilstede. Gikk på vekta og jeg har gått ned et par kg nå. Ikke helt greit, men det snur vel etterhvert. Jeg er langt fra farlig tynn, heller tvert i mot. Så for min del er det greit. Men liker ikke at det skilles ut giftstoffer fra fettvev når man går ned sånn. Vil jo ikke skade baby med masse som den ikke skal ha.

Skal på besøk til min beste venninne som ligger 2-3 uker foran meg i løypa i dag, gleder meg såååå!! Tenkte å verve henne inn hit, termin tidlig i mai. Hennes første, så godt med litt fellesskap. Håper så inderlig vi begge kommer helt i mål.

Tror vi har en egen tråd for det. Varierer fra person til person. Selv ringte jeg uke 4, men satt opp time ca uke 8.
Ja fant den etter jeg hadde skrevet her jeg årker ikke stresse kjenner jeg får fikset med lege så jeg får tidlig ultralyd, men vet om ei som fikk vite timen på dagen etter lege henviste til sykehuset, så lite kø akkurat nå tror jeg

Jeg er sååå trøtt.. Skulle en tur på butikken - sovnet i bilen, skulle vente med han løp inn på en annen butikk - sovnet i bilen.. Skulle spise en sjokolade på sofaen - sovnet med den i hånden.. Skulle en tur til svigers - Sov hele veien bort( 40min). Troe jeg har sovet mer enn jeg har vært våken i dag.. vil egentlig bare sove mer, men nå spenner jeg hundene fast i ett belte og drar meg ut i skogen litt.. Satse på jeg ikke sovner :D

Vært på farten i hele dag, endelig landet i senga på hotellrommet. Travel dag imorgen også, gruer meg til jobb på mandag. :bag:

Jeg har vært bittelitt mindre kvalm i dag. Men da det ble åpnet en pakke med kjøttdeig for å lage pizza, ja da brakk jeg meg greit da. Det fikk mannen ta seg av å steke.

Jeg lurer på om det blir noen tvillingpar i gruppa vår jeg :love017 Sniktittet inne på desember 2023, og der er det intet mindre enn TRE tvillingpar! :love017 Synes det hadde vært så sykt gøy å få oppleve det, men er kanskje greit at det bare er en denne gangen. Siden førstemann skal være hjemme med meg og babyen en liten stund før bhg.:happy:

Jeg lurer på om det blir noen tvillingpar i gruppa vår jeg :love017 Sniktittet inne på desember 2023, og der er det intet mindre enn TRE tvillingpar! :love017 Synes det hadde vært så sykt gøy å få oppleve det, men er kanskje greit at det bare er en denne gangen. Siden førstemann skal være hjemme med meg og babyen en liten stund før bhg.:happy:
I januar 21 gruppa mi var det mange! Kunne også tenkt meg tvillinger, siden jeg gjerne vil ha 3 barn totalt, og kun har en foreløpig og nærmer meg 40 med stormskritt. Tok letorozol denne runden, og hadde et lite håp da det var to like store egg på første kontroll. Men en uke etter hadde de gått til grunne, og en annen follikel hadde tatt over- så sjansen for tvillinger er nok minimal hos meg nå.

Wow! Jeg ønsket meg tvillinger sist, fikk også høre av flere at de trodde det var det fordi magen var så stor, men nei, én var mer enn nok den gangen :hilarious: Nå har jeg en nær venninne som har tvillinger og ønsker meg ikke det lenger for å si det sånn:hilarious: Foreldrene er et godt team da, men høres jammen meg travelt ut! Men som hun sier «man må jo bare takle det». Typen hennes mener bestemt at vi får tvillinger neste gang da, de vet ikke at vi er gravide igjen.Blir godt å få bekreftet antall på tul før vi forteller det så han ikke fucker med hodet mitt ihvertfall:hilarious:

Imponert over at du skal ha første hjemme med dere :) Hvor gammel er eldste? Her startet storesøster i bhg en måned før lillesøster ble født. Men hun var mye hjemme med oss siden hun fikk ALT som gikk i bhg, haha! Gikk helt fint da, selv om begge gråt samtidig endel - måtte bare ta ene først og andre etterpå :)

Sitter på en benk og blomstrer. Skal ikke gjøre noe produktivt før sånn i 12 tida. Skulle hatt en solstol eller noe og bare bikka meg bak i. Får få tiden til å gå med å se på fine flinke hunder. :)

Imponert over at du skal ha første hjemme med dere :) Hvor gammel er eldste? Her startet storesøster i bhg en måned før lillesøster ble født. Men hun var mye hjemme med oss siden hun fikk ALT som gikk i bhg, haha! Gikk helt fint da, selv om begge gråt samtidig endel - måtte bare ta ene først og andre etterpå :)
Førstemann her er 14 måneder nå, men er 22 måneder ved termin. Tenkte å ha han hjemme til han ble 2 år. :happy: Så vi hadde egentlig ikke tenkt til å prøve før i desember, for å få september-termin. Altså en måned etter bhg-start. Men så ble jeg så utålmodig, og tenkte nettopp som du sier at han mest sannsynlig vil bli en del hjemme med oss uansett. Og da velger jeg heller nyfødt baby og ha en frisk 2åring hjemme i begynnelsen, enn en nyfødt baby og en syk 2 åring. :laughing002 Godt å høre at det fikk ganske fint hos dere. :Heartred Må ærlig innrømme at jeg både er litt nervøs og spent på hvordan det skal gå. :laughing002 Men jeg skal kjøpe en god bæresele, eller bæresjal og håpe at babyen trives oppi der så jeg kan få laget mat og slikt til førstemann. Kanskje gå litt ut og leke, mens babyen sover i selen. Håper det! Det er jo enklere med mai-termin, enn september-termin hvert fall. Også kommer jo sommerferie og pappaen får ferie, så det tror jeg blir fint. :love017

Back
Topp