Jeg tror du får ei jente! Din kakemoms!Churros! Og sushi med laks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror du får ei jente! Din kakemoms!Churros! Og sushi med laks!
I dag våknet jeg og min første tanke var «det er ikke noe å lure på, det er en gutt».. så jeg fikk skikkelig følelse, og det har jeg ikke hatt med de andreJeg tror du får ei jente! Din kakemoms!
Så merkelig! Blir spennende å se! Har dere tenkt til å finne det ut, eller vente til fødsel? Jeg hadde ikke noen følelse med første, og da fikk vi gutt. Nå tror jeg det er gutt, men da er det sikkert jente.I dag våknet jeg og min første tanke var «det er ikke noe å lure på, det er en gutt».. så jeg fikk skikkelig følelse, og det har jeg ikke hatt med de andre
Vi skal vente til fødsel, hahahaSå merkelig! Blir spennende å se! Har dere tenkt til å finne det ut, eller vente til fødsel? Jeg hadde ikke noen følelse med første, og da fikk vi gutt. Nå tror jeg det er gutt, men da er det sikkert jente.
Vi skal vente til fødsel, hahaha
Vi skal også vente!Vi skal vente til fødsel, hahaha
Vi også, kaller allerede frøet for lillebrorJeg veksler mellom å ville vente til å absolutt ville vite. Er det jente må vi omstille oss endel tror jeg, for her er vi så innstilt på at det er enda en gutt.
Jeg tror du er sinnsyk!Åh gud det hørtes så deilig ut med bløtkake fylt med bringebærmousse og sjokolademousse nå!
Det, det støttesJeg tror du er sinnsyk!
Åh jeg googla faktisk oppskrift før i dag. Skal bake gulerotkake i morgenGulrotkake! Eller kanelsnurrer med sånn osteglasur som er på gulrotkaken!
Blir kake for min del om 2 uker Må lage oreokake og muligens ostekake, siden samboer har bursdag rundt da og bestemora hans har det. Så da ble jeg og svigermor enig om å slå sammen og ordne ei fering for deJeg har spist kake i dag....det fantes ikke godt kan jeg melde
Har verdens beste oppskrift på gulrotkake!!! Seriøst den er såååå god! Oppskriften her er til stor langpanne, i motsetning til hva det står. Halver den for liten langpanne eller rund form.Åh jeg googla faktisk oppskrift før i dag. Skal bake gulerotkake i morgen
Ohhh! Tusen takk for tipset. Jeg har lagd mye av oppskriftene fra den siden der. Den skal definitivt prøvesHar verdens beste oppskrift på gulrotkake!!! Seriøst den er såååå god! Oppskriften her er til stor langpanne, i motsetning til hva det står. Halver den for liten langpanne eller rund form.
Vegansk gulrotkake
Denne saftige gulrotkaken inneholder verken egg eller melkeprodukter og egner seg derfor godt for veganere, eller de som er allergiske for egg og melk. Gulrotkaken er så god at ingen vil tenke på den som noe annerledes enn vanlige gulrotkaker! Gulrotkaken er kjempegod som den er, men kan...www.detsoteliv.no
Jeg bruker alltid det søte liv sin oppskrift, den er bare best! Men har ikke prøvd den veganske versjonen. Mandag morgen og fortsatt lyst på gulrotkake…Har verdens beste oppskrift på gulrotkake!!! Seriøst den er såååå god! Oppskriften her er til stor langpanne, i motsetning til hva det står. Halver den for liten langpanne eller rund form.
Vegansk gulrotkake
Denne saftige gulrotkaken inneholder verken egg eller melkeprodukter og egner seg derfor godt for veganere, eller de som er allergiske for egg og melk. Gulrotkaken er så god at ingen vil tenke på den som noe annerledes enn vanlige gulrotkaker! Gulrotkaken er kjempegod som den er, men kan...www.detsoteliv.no