Skravletråden!

I dag våknet jeg og min første tanke var «det er ikke noe å lure på, det er en gutt».. så jeg fikk skikkelig følelse, og det har jeg ikke hatt med de andre :excited001 :Heartred
Så merkelig! Blir spennende å se! Har dere tenkt til å finne det ut, eller vente til fødsel? Jeg hadde ikke noen følelse med første, og da fikk vi gutt. Nå tror jeg det er gutt, men da er det sikkert jente. :hilarious:

Vi skal vente til fødsel, hahaha :excited001 :hilarious:

Jeg veksler mellom å ville vente til å absolutt ville vite. :hilarious: Er det jente må vi omstille oss endel tror jeg, for her er vi så innstilt på at det er enda en gutt. :P

Bakt brød, og det lukter så godt i huset nå. Håper kvalmebølgen gir seg såpass at jeg orker smaksprøve når de er helt ferske.

Googla nettopp rask ostekake fordi at jeg fikk så lyst på. Meeen, orka ikke likevel :hilarious: Har egentlig spist for mye til middag kjenner jeg.

Åh jeg googla faktisk oppskrift før i dag. Skal bake gulerotkake i morgen :laughing002
Har verdens beste oppskrift på gulrotkake!!! Seriøst den er såååå god! Oppskriften her er til stor langpanne, i motsetning til hva det står. Halver den for liten langpanne eller rund form.

Har verdens beste oppskrift på gulrotkake!!! Seriøst den er såååå god! Oppskriften her er til stor langpanne, i motsetning til hva det står. Halver den for liten langpanne eller rund form.

Ohhh! Tusen takk for tipset. Jeg har lagd mye av oppskriftene fra den siden der. Den skal definitivt prøves ❤️

Jeg bruker alltid det søte liv sin oppskrift, den er bare best! Men har ikke prøvd den veganske versjonen. Mandag morgen og fortsatt lyst på gulrotkake…

Back
Topp