Sniker jeg også jeg fikk beskjed av gyn å starte på albyl-e ved positiv testSniker. Husk at dere skal begynne med albyl e fra uke 12. det må dere si ifra til lege om. Vanlig prosedyre etter svangerskapsforgiftning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker jeg også jeg fikk beskjed av gyn å starte på albyl-e ved positiv testSniker. Husk at dere skal begynne med albyl e fra uke 12. det må dere si ifra til lege om. Vanlig prosedyre etter svangerskapsforgiftning
Tar meg selv i å klappe på magen hele tiden, det er noe så koselig med å være gravid og ha en liten spire der inne! Gleder meg til magen kommer ordentlig, selv om dette er barn 3 og jeg allerede har litt mage igjen etter to tette fra før (har ei på 2,5 og ei på 1)Folk kommer nok til å synes jeg er gæren som får enda en så tett
Ser det er mange som venter sitt 3-4 barn her, hvordan tror dere det vil bli ?
Jeg står mellom to datoer selv, 3 og 5. mai. Jeg har bare gått ut ifra den seneste datoen, selv om jeg tror det er den første.Hvordan regner dere termin? Jeg vet ikke eggeløsning men har vanligvis 28 dager sykluser pg forrige mens startet 23.7. I kalkulatoren til babyverden sier den 1. Mai. I preglife appen sier den 30. April.
Så gøy med en nysgjerrig treåring! Er mange fine bøker om emnet også, tenker jeg skal kjøpe et par etterhvert. Vår datter er 2 1/2, og jeg har tenkt at vi forteller det etter ordinær ultralyd eller rundt om kring der, jeg vil være så sikker som jeg kan være at dette svangerskapet går bra først. Også at vi kan si om det er jente eller gutt, da blir det kanskje litt lettere for henne å se det for seg.Siste 2-3 mnd har 3’åringen vært litt nysgjerrig på dette med at han lå inni magen til mamma, og mamma lå inni magen til mormor, og pappa lå inni magen til bestemor.. vi har av den grunn snakket litt om det og vist bilder fra da han lå i magen til mamma, og at lillesøster lå i magen til mamma. Og nå lurer han egentlig fælt på om mamma skal få en baby i magen igjen fordi mamma sin mage er jo stor nå Når er det liksom okei å fortelle en 3’åring at det er en baby i magen?
Det er jo helt opp til dere, men jeg ville drøyd det ganske lenge, gjerne etter oul, da en 3 åring ikke vil ha forståelse for at det tar så langt tid før babyen kommer utSiste 2-3 mnd har 3’åringen vært litt nysgjerrig på dette med at han lå inni magen til mamma, og mamma lå inni magen til mormor, og pappa lå inni magen til bestemor.. vi har av den grunn snakket litt om det og vist bilder fra da han lå i magen til mamma, og at lillesøster lå i magen til mamma. Og nå lurer han egentlig fælt på om mamma skal få en baby i magen igjen fordi mamma sin mage er jo stor nå Når er det liksom okei å fortelle en 3’åring at det er en baby i magen?
6 måneder her siden MAen, og ble ordentlig klar for en liten måned siden. Det var første gang jeg var gravid og livredd for å måtte oppleve MA og gå gjennom abort, så endte det sånn Mer avslappet nå (andre gang jeg er gravid), men håper så inderlig at det går bra denne gangen Krysser fingrene for oss at alle spirer klamrer seg fastÅ være gravid igjen, 2 måneder etter MA, er ingen spøk Jeg er mentalt utladet, synes det er vanskelig å glede meg, og venter bare på at det skal gå galt.
I forrige graviditet tok jeg kontakt i uke 6/7 for å få tidlig ultralyd. Fikk time da jeg var 11+4, og det sa ultralydjordmor at var litt for tidlig, hun ville heller hatt etter uke 12, fordi da var det lettere å se alt hun trengte å se.Hvor tidlig har dere tatt kontakt med lege for at de skal sende henvisning for tul? Jeg vet ikke hvor jeg er i syklusen eller hvor langt jeg er på vei. Fikk 1-2 på clearblue for 3 dager siden, tenkte å ta ny av den på søndag. Men nå får man jo tul ved uke 12-13 har bestilt ul selv til slutten av september, bare for å se at det er liv laga
Sorry rabling fra meg, men mange tanker og lite kontroll
Men skulle ikke sykehus regnet på dette før de satt opp time? nei jeg er usikker! Får se om testene fortsatt øker igjennom helgen,så tar jeg kontakt med jm da. Fastlege vet det jo siden han måtte ordne resept på støttemedisinerI forrige graviditet tok jeg kontakt i uke 6/7 for å få tidlig ultralyd. Fikk time da jeg var 11+4, og det sa ultralydjordmor at var litt for tidlig, hun ville heller hatt etter uke 12, fordi da var det lettere å se alt hun trengte å se.
Ja, ble nok litt surr der - heldigvis klarte hun å få sett alt hun trengteMen skulle ikke sykehus regnet på dette før de satt opp time? nei jeg er usikker! Får se om testene fortsatt øker igjennom helgen,så tar jeg kontakt med jm da. Fastlege vet det jo siden han måtte ordne resept på støttemedisiner
Jeg har sendt mail på jm i dag tidlig jeg, greide ikke vente lengre så nå venter jeg bare på svar og kan telle ned til privat ulJa, ble nok litt surr der - heldigvis klarte hun å få sett alt hun trengte
Om du er usikker på syklus og hvor langt du er på vei ville jeg kontaktet jm til uka. Med ene jenta mi ble jeg gravid under en måned etter at jeg hadde tatt ut spiral, da fikk jeg tidlig ultralyd hos gynekolog for å finne termin
Jeg forstår deg godt. Jeg gikk gjennom en SA to uker før jeg ble gravid denne gangen, og kjenner jo en del på frykten for at det skal skje igjen. Jeg er allerede lengre på vei nå enn da jeg mistet sist. Hvor langt var du på vei ved MA?Å være gravid igjen, 2 måneder etter MA, er ingen spøk Jeg er mentalt utladet, synes det er vanskelig å glede meg, og venter bare på at det skal gå galt.
Så bra at du har kommet lengre nå!Jeg forstår deg godt. Jeg gikk gjennom en SA to uker før jeg ble gravid denne gangen, og kjenner jo en del på frykten for at det skal skje igjen. Jeg er allerede lengre på vei nå enn da jeg mistet sist. Hvor langt var du på vei ved MA?
Da er ikke du langt unna heller! Det er ingenting som tilsier at du skal oppleve det samme to ganger på rad. Så det blir nok maibaby på oss skal du seSå bra at du har kommet lengre nå!
Det ble oppdaget på tidlig UL da jeg skulle vært 7+4. Det hadde stoppet opp noen dager før.