Samma! Veldig spent på når det går fra «noe annet» til babySpent på hvor fort det evt dukker opp mage her.. 3. gangs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samma! Veldig spent på når det går fra «noe annet» til babySpent på hvor fort det evt dukker opp mage her.. 3. gangs
Men skikkelig fin kul daSamma! Veldig spent på når det går fra «noe annet» til baby
Så gøy med ukeindikator i morgen! Eg og hadde tenkt å kjøpe flere tester i dag, men dei var tom på Normal også føles det litt unødvendig å bruke penger på flere tester når eg skal til legen på mandag og ta test der Men eg ønsker meg egentlig ein med ukeindikatorI dag kjøpte jeg digital test med ukeindikator som jeg skal ta i morgen tidlig. Enn så lenge får jeg tiden til å gå med Skal vi danse og surfing på nett. Hva gjør dere i kveld?
Fint med legebesøk da! Er det en sånn bekrefte graviditet-time eller? Hvor langt er du på vei?Så gøy med ukeindikator i morgen! Eg og hadde tenkt å kjøpe flere tester i dag, men dei var tom på Normal også føles det litt unødvendig å bruke penger på flere tester når eg skal til legen på mandag og ta test der Men eg ønsker meg egentlig ein med ukeindikator
Her er det serie på netflix og god mat i kveld
så stas!I dag kjøpte jeg digital test med ukeindikator som jeg skal ta i morgen tidlig. Enn så lenge får jeg tiden til å gå med Skal vi danse og surfing på nett. Hva gjør dere i kveld?
Skjønner hva du mener, vil jo helst ikke bli for investert...så stas!
Jeg maler et stativ til unga i heimen og ser på greys anatomy. Prøver nesten å distrahere meg selv fra å ikke poste for mye her fordi jeg er blitt helt psyko innpå her
Jeg er allerede alt for investert. Jeg har bare konkludert med at hvis det går galt vil det være skuffende uansett. Så jeg sitter hele tiden å tenker på hvor rart det er at øyenfargen allerede er bestemt, hvem det blir, at likhetstrekk er bestemt, farge på hentesett, hvordan vi skal annonsere det.. assa you name it.Skjønner hva du mener, vil jo helst ikke bli for investert...
4+4 i dag Kor langt er du på vei?Fint med legebesøk da! Er det en sånn bekrefte graviditet-time eller? Hvor langt er du på vei?
3+5 Takk for utfyllende svar, kanskje jeg skal gjøre det samme! Fikk også svangerskapsforgiftning ved forrige svangerskap, og husker også det ble nevnt noe om tettere oppfølgning ved et eventuelt nytt svangerskap. Jeg fikk heldigvis veldig sent, så var trygt å sette i gang fødselen Når i svangerskapet fikk du forgiftning?4+4 i dag Kor langt er du på vei?
Eg ønska tidlig samtale pga svangerskapsforgifting i sist svangerskap, så er for å høre kva som evt blir av ekstra oppfølging eller forebygging eller noko slikt. Egentlig veit eg ikkje, men husker dei sa på sykehuset sist at det skulle være noko ekstra ved neste svangerskap, så da ringte eg på fredag for å få time og dei var veldig behjelpelige og gav meg time allerede på mandag (også sa dei i tlf at eg skulle ha med urinprøve sånn at me kunne ta graviditetstest der også for å bekrefte).
Åååå, blir helt rørt Ja, tenker egentlig ganske likt som deg... Blir kjipt uansett om det ikke går, så kanskje lov å bare nyte litt akkurat nå?Jeg er allerede alt for investert. Jeg har bare konkludert med at hvis det går galt vil det være skuffende uansett. Så jeg sitter hele tiden å tenker på hvor rart det er at øyenfargen allerede er bestemt, hvem det blir, at likhetstrekk er bestemt, farge på hentesett, hvordan vi skal annonsere det.. assa you name it.
Eg tenkte at det skada jo ikkje å ta kontakt og forklare i telefonen kvifor eg tok kontakt så tidlig Husker ikkje heilt når dei starta å mistenke det, men ble igangsatt og fødde i uke 38 trur eg. Forgiftningen slo ikkje fullt ut før etter fødsel, så nokon dager etter fødsel fikk eg magnesiumbehandling og nesten 2 døgn på intensiven mens barn og mann var igjen på barsel (dei fekk heldigvis komme nesten så ofte som dei ville på besøk etter første natta). Håper å slippe unna denne gangen3+5 Takk for utfyllende svar, kanskje jeg skal gjøre det samme! Fikk også svangerskapsforgiftning ved forrige svangerskap, og husker også det ble nevnt noe om tettere oppfølgning ved et eventuelt nytt svangerskap. Jeg fikk heldigvis veldig sent, så var trygt å sette i gang fødselen Når i svangerskapet fikk du forgiftning?
Jeg er all for å kose seg når det absolutt er noe å kose seg overÅååå, blir helt rørt Ja, tenker egentlig ganske likt som deg... Blir kjipt uansett om det ikke går, så kanskje lov å bare nyte litt akkurat nå?
Venter nr3. Skulle «egentlig» ha en nå i august, da ville det vært 3 år og 2 mnd mellom eldste og yngste - så jeg synes det er kjempegøy at det er noen andre som også kjører tre tette!!Tar meg selv i å klappe på magen hele tiden, det er noe så koselig med å være gravid og ha en liten spire der inne! Gleder meg til magen kommer ordentlig, selv om dette er barn 3 og jeg allerede har litt mage igjen etter to tette fra før (har ei på 2,5 og ei på 1)Folk kommer nok til å synes jeg er gæren som får enda en så tett
Ser det er mange som venter sitt 3-4 barn her, hvordan tror dere det vil bli ?
3+5 Takk for utfyllende svar, kanskje jeg skal gjøre det samme! Fikk også svangerskapsforgiftning ved forrige svangerskap, og husker også det ble nevnt noe om tettere oppfølgning ved et eventuelt nytt svangerskap. Jeg fikk heldigvis veldig sent, så var trygt å sette i gang fødselen Når i svangerskapet fikk du forgiftning?
Åh, så gøy! Ja, tenk så mye glede de vil få av hverandreVenter nr3. Skulle «egentlig» ha en nå i august, da ville det vært 3 år og 2 mnd mellom eldste og yngste - så jeg synes det er kjempegøy at det er noen andre som også kjører tre tette!!
Jeg kjenner nå at det blir noen bekymringer, men alle de bekymringene hadde jeg ikke før jeg ble gravid, så det blir helt sikkert veldig bra og vi gleder oss EKSTREMT!! Detta blir bra!
Takk Det er nok det dei snakka om på barsel, men som eg bare husker som *noe* som var spesielt neste gangSniker. Husk at dere skal begynne med albyl e fra uke 12. det må dere si ifra til lege om. Vanlig prosedyre etter svangerskapsforgiftning
Ja jobb gjør at tiden går fortere og det er rett og slett ikke tid til å tenke for mye, som du sier. Skulle ønske jeg var i bedre form så jeg kunne jobbet, dagene er laaaange nå.Tror nesten det blir litt godt å starte ny uke i morgen, med jobb og hektisk hverdag. Ikke like mye tid til å sitte og gruble over ting. Gjør meg selv nervøs av å sitte og tenke så mye