Skravletråden!

Både meg og 2 åringen hjemme idag, hu har feber og jeg har liggi våken nesten hele nattan og hørt på hostekulene hennes, og kjenner at kvalmen er her idag! Spennende å se om den blir værende eller om det er fordi vi har sykdom i hus og en er ekstra sliten :wacky:

Last edited:
Både meg og 2 åringen hjemme idag, hu har feber og jeg har liggi våken nesten hele nattan og hørt på hkstekulene hennes, og kjenner at kvalmen er her idag! Spennende å se om den blir værende eller om det er fordi vi har sykdom i hus og en er ekstra sliten :wacky:
Meget mulig kvalmen kommer spesielt når man er trøtt/sliten. Jeg er ikke like kvalm i dag, har tatt det heeelt rolig. God bedring til 2-åringen og håper du får sove bedre i natt!

Både meg og 2 åringen hjemme idag, hu har feber og jeg har liggi våken nesten hele nattan og hørt på hkstekulene hennes, og kjenner at kvalmen er her idag! Spennende å se om den blir værende eller om det er fordi vi har sykdom i hus og en er ekstra sliten :wacky:
Æh, så kjedelig… håper dere blir fort friske, god bedring :Heartred

Fått litt murringer i rygg og mage i dag, og lysken på ene siden.. kjenner det gjør meg nervøs. Er det noen annen som har kjent på det?:banghead:

Helt normalt ❤️ men ja, alt som kan gjøre oss nervøse gjør det også! 1 trimester er grusomt :banghead:
Øsj ja. Har en god følelse generelt sett helt til jeg får vondt i magen, da blir jeg så nervøs. Men det ordner seg. Håper de neste 9 ukene går fort. Heldigvis er det en del som skjer Ila høsten her, så er jo lov å håpe :Heartred

Jeg håper også det går fort med 1.trimester. Prøver å tenke at dette går bra.

Jeg håper også det går fort med 1.trimester. Prøver å tenke at dette går bra.

Lureste det! Kan jo gjøre noe fra eller til uansett, prøver jeg si til meg selv, funker ikke alltid like bra :hilarious:

Er det noen som har tenkt ut noen kreative måter å fortelle om graviditeten på? Her er det kun jeg og faren som vet om det foreløpig, og vi tenker å holde det slik en god stund. Men ettersom dette er en skikkelig attpåklatt så har vi to storesøsken på 9 og 13år som må få vite om det etterhvert. ☺️

Er det noen som har tenkt ut noen kreative måter å fortelle om graviditeten på? Her er det kun jeg og faren som vet om det foreløpig, og vi tenker å holde det slik en god stund. Men ettersom dette er en skikkelig attpåklatt så har vi to storesøsken på 9 og 13år som må få vite om det etterhvert. ☺️
Vi skal vente til vi er haivveis hvertfall, så vi lurer på om det skal bli en pakke på julaften siden jeg er halvveis er 15.desember :Heartred julekule eller kort ellernoe.

Tidligere har jeg fortalt det veldig tidlig, men jeg har veldig blanda følelser om å dele denne graviditeten her, jeg vet det vil komme en god del spydigheter fra familien på min side. Så derfor venter vi såpass lenge, og vi bor noen timer unna dem så vi har muligheten til å skjule det. Litt derfor jeg føler at julaften er fin dag å si det på, da er det ingen som har ork til å starte noe argument fordi det er så mye annet rot som skjer den tiden, hahaha.

Nå har jeg blitt skikkelig forkjølet med vondt i halsen, fæl hoste og nesen bare renner. Kastet nesten opp i dag når jeg hostet. Ingen god kombo med kvalme og hoste! Og tiden går saaaakte.

Nå har jeg blitt skikkelig forkjølet med vondt i halsen, fæl hoste og nesen bare renner. Kastet nesten opp i dag når jeg hostet. Ingen god kombo med kvalme og hoste! Og tiden går saaaakte.
Så kjedelig. Hjelper det med litt te med ingefær og honning kanskje? Honning er jo god medisin og ingefær skal vel i teorien dempe kvalmen litt?:shy:

Må dessverre melde meg ut like raskt som en meldte seg inn :( testene blir bare svakere så ingen håp her .... ville noen tatt å kopiert terminlista?

Må dessverre melde meg ut like raskt som en meldte seg inn :( testene blir bare svakere så ingen håp her .... ville noen tatt å kopiert terminlista?
Nei kjære deg! ❤️ Dette var utrolig leit! Hadde sett sånn frem til å tilbringe de neste månedene sammen med deg her. Jeg krysser fingrene for at spiren sitter så snart dere er klare for det igjen. Hvis det er noen trøst så var min kjemiske raskt unnagjort, jeg fikk eggløsning igjen to uker etter første blødningsdag og ble gravid før mensen kom tilbake. Hvis du ikke blør nå så kan det også være at testene dine tuller litt. Er ikke alltid de er så gode på å vise stigning…Store klemmer herfra ❤️❤️❤️ Jeg har ikke tilgang på PC nå, men kan prøve å kopiere terminlisten. Lykke til videre!

Nei kjære deg! ❤️ Dette var utrolig leit! Hadde sett sånn frem til å tilbringe de neste månedene sammen med deg her. Jeg krysser fingrene for at spiren sitter så snart dere er klare for det igjen. Hvis det er noen trøst så var min kjemiske raskt unnagjort, jeg fikk eggløsning igjen to uker etter første blødningsdag og ble gravid før mensen kom tilbake. Hvis du ikke blør nå så kan det også være at testene dine tuller litt. Er ikke alltid de er så gode på å vise stigning…Store klemmer herfra ❤️❤️❤️ Jeg har ikke tilgang på PC nå, men kan prøve å kopiere terminlisten. Lykke til videre!

Takk ❤️ ikke starta å blø enda, så kanskje tr kommer som den skulle til torsdag/fredag siden det "bare" er en kjemisk. Håper også på el om 2 uker, hadde vært veldig befriende å komme raskt i syklus om ikke annet.
Testene blir dessverre bare svakere og svakere så er nok ikke noe håp ❤️

Takk ❤️ ikke starta å blø enda, så kanskje tr kommer som den skulle til torsdag/fredag siden det "bare" er en kjemisk. Håper også på el om 2 uker, hadde vært veldig befriende å komme raskt i syklus om ikke annet.
Testene blir dessverre bare svakere og svakere så er nok ikke noe håp ❤️
Da har jeg laget en ny terminliste. Ønsker du at jeg skal ta bort termindatoen din fra listen eller skal den få lov til å stå? ❤️ Sletter du den listen du opprettet da slik at ikke noen legger seg inn der?
Ønsker deg alt godt fremover, og håper på å se brukernavnet ditt i juni eller juligruppen etterhvert

Da har jeg laget en ny terminliste. Ønsker du at jeg skal ta bort termindatoen din fra listen eller skal den få lov til å stå? ❤️ Sletter du den listen du opprettet da slik at ikke noen legger seg inn der?
Ønsker deg alt godt fremover, og håper på å se brukernavnet ditt i juni eller juligruppen etterhvert

Flott! Kan bare gjerne meg❤️
Fjerner den jeg laga, eller tar vekk infoen!
Takk for det, håper dere kommer helt til mai ❤️

Nei og nei så kjedelig å lese..!:( Håper det går bra med deg og at det går fort til gullkornet sitter:Heartred

Back
Topp