Neeei, er det sant? Så leit og trist, hadde virkelig håp for at det skulle gå bra med oss alleMå dessverre melde meg ut like raskt som en meldte seg inn testene blir bare svakere så ingen håp her .... ville noen tatt å kopiert terminlista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei, er det sant? Så leit og trist, hadde virkelig håp for at det skulle gå bra med oss alleMå dessverre melde meg ut like raskt som en meldte seg inn testene blir bare svakere så ingen håp her .... ville noen tatt å kopiert terminlista?
Oi så kjekt da! Jeg var inne på tanken på å ringe legen i dag, men jeg tenker at jeg venter til IKM er overstått. Har så murringer i magen at jeg nesten ikke kan tro at mensen ikke vil komme. Selv om jeg vet at jeg er gravid. Kanskje jeg skal ta en telefon i morgenJeg har faktisk bestilt meg ny time hos jordmor i dag, dama kjente meg igjen på etternavn og sa det var koselig at jeg fortsatt ville bruke dem.. heldigvis er den om to uker, og ikke 6
Hørt at murringer bare er bra på dette tidspunktet Det føltes faktisk merkelig deilig å ringe dit denne gangen!Oi så kjekt da! Jeg var inne på tanken på å ringe legen i dag, men jeg tenker at jeg venter til IKM er overstått. Har så murringer i magen at jeg nesten ikke kan tro at mensen ikke vil komme. Selv om jeg vet at jeg er gravid. Kanskje jeg skal ta en telefon i morgen
Jeg var hos legen noen dager etter eggløsning og da var han tydelig på at det var veldig liten sjans for at jeg hadde blitt gravid så raskt etter å ha hatt en kjemisk siste uken i juli. Spesielt med tanke på at vi begge er 40+ og at vi dermed statistisk sett bare har 5% sjanse for befruktning hver måned. Dette betyr jo at vi har klart befruktningsbiten to måneder på rad Så han blir vel litt overrasket når jeg ringer inn for å få time en liten uke senere.Hørt at murringer bare er bra på dette tidspunktet Det føltes faktisk merkelig deilig å ringe dit denne gangen!
Oi, så utrolig gøy at det har gått da! Kjempestas faktiskBlir spennende med jordmortime da! Tror du det blir ultralyd? Eller det blir kanskje litt tidlig..?
Jeg ringte inn tidligere i uka og fikk time om to uker. Er 4+1 og dette er mitt tredje barnNår ringer dere og bestiller time hos jordmor? Er mitt andre barn og eg er 4+3 i dag
Kanskje eg skal prøve å ringe i dag da. Fikk svangerskapsforgifting sist gang, og kjenner meg litt ekstra stresset pga det trur egJeg ringte inn tidligere i uka og fikk time om to uker. Er 4+1 og dette er mitt tredje barn
Whaaat! Slik var det da jeg var 2.gangs også! Hadde forgiftning i første svangerskap, og når jeg ringte jordmor på 2.svangerskap så fikk jeg egentlig ikke komme før uke 24. og hva ER det for en svangerskapsomsorg… herregud så dårlig! Jeg kom riktig nok inn tidligere ved bekymringer, men det er så dårlig!!Helsestasjonen avviste meg blankt, umulig å få time der før uke 24 siden eg har fastlege, så da ble eg skuffet og lei meg Ringte legekontoret etterpå, der var de veldig positive og hjelpsomme, skjønte at eg kunne ha behov for tidlig samtale pga svangerskapsforgiftningenog fikk time allerede på mandag (tidligere enn eg tenkte og forventet, men godt å få ein første time)
Kan ikke svare på det med spiral for det har jeg ingen erfaring med. Men håper du flytter inn her med oss!Jeg venter fælt på svar om jeg kan flytte inn her. Har samme gravid symptomer som med de to første - ligamentsmerter og stikking i bekkenet, men stadig blanke tester.
Tok ut spiralen 25. juli, så har ikke rukket å få mensen igjen, så er veldig usikker på om kroppen spiller meg et puss, eller om jeg faktisk kan være gravid
Det som er litt morsomt er at jeg trodde jeg ble gravid rundt 6. august på grunn av følsomme bryster og stikking i magen, men da også ble det bare blanke tester, så jeg har kjent så godt etter at jeg innbilte meg symptomer. Er redd for å gjøre det samme igjen, men tenker at bekken- og ligamentsmerter Ikke er like enkelt å innbille seg?
Nå har jeg i alle fall bestilt meg billighetserstatning, så bør vel få svar på det til uka. Tipper jeg er ca 3+3 i dag hvis jeg tar utgangspunkt i eggløsning de dagene jeg overfalt mannen.
Dere som har hatt spiral, hvordan reagerte kroppene deres etter uttak?
Krysser fingrene Jeg bruker ikke å ha det ellers, så jeg må bare vente litt tilHei dere!
Kan ikke svare på det med spiral for det har jeg ingen erfaring med. Men håper du flytter inn her med oss!
Ps, jeg har kun ligamentsmerter da det er noe i gjærde. Men noen har jo også det før mensen.
Jeg vet ikke hva som har skjedd her. Men det har skjedd noe i natt… jeg føler meg ikke spesielt stinn heller, det er det rare
Spent på hvor fort det evt dukker opp mage her.. 3. gangsJeg vet ikke hva som har skjedd her. Men det har skjedd noe i natt… jeg føler meg ikke spesielt stinn heller, det er det rare
Ikke riktig så ille, men det var var godt synlig fra uke 12 med nr2Jeg ser akkurat lik ut. Ser seriøst ut som jeg er minst 6 mnd på vei. Var det sånn med deg sist også?