Klarte ikke å la være
altså.. synes jeg har så lite symptomer, så booket en UL time i morgen. Iflg menstermin er jeg 6+1 i morgen, EL termin 5+6.
Vet det kan være for tidlig, men gyn er veldig dyktig.. og har funnet hjerteaktivitet på dette tidspunktet de tidligere svangerskapene mine.
Om psykisk ubalanse x 100 er et sikkert symptom så har jeg ikke noe å bekymre meg for da
må bare få sett at noe er der.. og at det sitter på rett plass.
hilsen gal.
altså.. synes jeg har så lite symptomer, så booket en UL time i morgen. Iflg menstermin er jeg 6+1 i morgen, EL termin 5+6. Vet det kan være for tidlig, men gyn er veldig dyktig.. og har funnet hjerteaktivitet på dette tidspunktet de tidligere svangerskapene mine.
Om psykisk ubalanse x 100 er et sikkert symptom så har jeg ikke noe å bekymre meg for da
må bare få sett at noe er der.. og at det sitter på rett plass.
hilsen gal.

synes det er så fælt å være kvalm generelt, så håper virkelig jeg slipper noe mer av kvalme. I forrige svangerskap så var jeg ikke kvalm noe nevneverdig.. Håååper jeg slipper nå også 
Vurderer å døyne natt til lørdag og se om jeg klarer å komme meg i seng på normalt tidspunkt på kvelden, for å tvinge kroppen opp før 12 når jeg sovner 7 er umulig
Ja, sambo har prøvd