Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fordelen med å bo alene, ingen som spiser opp maten min. Men så må jeg huske å kjøpe inn selv også...Sambo glemte at jeg lever på toast og knekkebrød med hvitost og brukte opp all osten på tacoen til middag Så nå står jeg her, 00.30, og lager pastasalat så jeg har noe å spise før jeg legger meg, når jeg står opp og til lunsj. Har sagt at om han ikke kjøper ost i morgen kan ham glemme å komme hjem....
Vi har regn og skøyteis på alle veier unntatt fylkesveiene. Tar gjerne mot snø i stedet!Det snør så mye nå, helt vilt! Setter veldig pris på det da. Det er så pent og mye lysere enn uten. Koselig å dra rundt på toåringen på kjelke også. Litt styr med bilen og gateparkering på jobb. I går ble jeg måket fast av brøytebilen, hehe.
Det snør så mye nå, helt vilt! Setter veldig pris på det da. Det er så pent og mye lysere enn uten. Koselig å dra rundt på toåringen på kjelke også. Litt styr med bilen og gateparkering på jobb. I går ble jeg måket fast av brøytebilen, hehe.
Tenker jeg regner med TUL-termin frem til OUL-terminDere som har vært på tidlic ultralyd og er kortere/lengre på vei enn du trodde. Går dere ut i fra tul eller dine egne beregninger?
Dere som har vært på tidlic ultralyd og er kortere/lengre på vei enn du trodde. Går dere ut i fra tul eller dine egne beregninger?
Dere som har vært på tidlic ultralyd og er kortere/lengre på vei enn du trodde. Går dere ut i fra tul eller dine egne beregninger?
jeg ble flyttet fra 11+6 til 12+0 og valgte da å bruke termin fra tul, rett og slett for å få hoppe inn i de magiske 12
Venter alle til de har passert uke 12 før dere går ut offentlig med graviditeten?
Venter alle til de har passert uke 12 før dere går ut offentlig med graviditeten?
Fikk det vist tilHei
Prøvde og opprette en tråd men fikk det ikke helt til så spør heller her ( ikke lett og være helt ny i forum verden)
Noen som vet om en fin barne bok om det og bli storesøster som passer til en 2,5 - 3 åring?