Skravletråden

Fant ut av spørsmålet mitt :bag:
 
Sambo glemte at jeg lever på toast og knekkebrød med hvitost og brukte opp all osten på tacoen til middag :grumpy: Så nå står jeg her, 00.30, og lager pastasalat så jeg har noe å spise før jeg legger meg, når jeg står opp og til lunsj. Har sagt at om han ikke kjøper ost i morgen kan ham glemme å komme hjem....
 
Sambo glemte at jeg lever på toast og knekkebrød med hvitost og brukte opp all osten på tacoen til middag :grumpy: Så nå står jeg her, 00.30, og lager pastasalat så jeg har noe å spise før jeg legger meg, når jeg står opp og til lunsj. Har sagt at om han ikke kjøper ost i morgen kan ham glemme å komme hjem....
Det er fordelen med å bo alene, ingen som spiser opp maten min. Men så må jeg huske å kjøpe inn selv også...
 
Gikk og la meg litt over 23 i går, men fikk ikke sove før ca 24. Våknet nå klokken 13.00 av sambo som kom og vekket meg. Det er ca 13 timer med søvn :sleep011

Verste er at jeg like vel kommer til å være dautrøtt i kveld.....
 
Det snør så mye nå, helt vilt! Setter veldig pris på det da. Det er så pent og mye lysere enn uten. Koselig å dra rundt på toåringen på kjelke også. Litt styr med bilen og gateparkering på jobb. I går ble jeg måket fast av brøytebilen, hehe.
 
Det snør så mye nå, helt vilt! Setter veldig pris på det da. Det er så pent og mye lysere enn uten. Koselig å dra rundt på toåringen på kjelke også. Litt styr med bilen og gateparkering på jobb. I går ble jeg måket fast av brøytebilen, hehe.
Vi har regn og skøyteis på alle veier unntatt fylkesveiene. Tar gjerne mot snø i stedet!
 
Det snør så mye nå, helt vilt! Setter veldig pris på det da. Det er så pent og mye lysere enn uten. Koselig å dra rundt på toåringen på kjelke også. Litt styr med bilen og gateparkering på jobb. I går ble jeg måket fast av brøytebilen, hehe.

her er det kommet litt snø, men ikke nok til kjelke ennå. Håper det kommer snart :)
 
Dere som har vært på tidlic ultralyd og er kortere/lengre på vei enn du trodde. Går dere ut i fra tul eller dine egne beregninger?
 
Dere som har vært på tidlic ultralyd og er kortere/lengre på vei enn du trodde. Går dere ut i fra tul eller dine egne beregninger?

Jeg regner fra egen beregning, men det er fordi jeg bare ble satt frem en dag på TUL. Så da får jeg heller bli positivt overrasket om det faktisk stemmer at jeg skal frem en dag på OUL.
 
Dere som har vært på tidlic ultralyd og er kortere/lengre på vei enn du trodde. Går dere ut i fra tul eller dine egne beregninger?

jeg ble flyttet fra 11+6 til 12+0 og valgte da å bruke termin fra tul, rett og slett for å få hoppe inn i de magiske 12 :rolleyes:
 
Last edited:
Venter alle til de har passert uke 12 før dere går ut offentlig med graviditeten? :)

Eg ventet til det hvertfall :) var på tidlig UL i dag så fikk bekreftet at det sto bra til der inne så føler meg veldig trygg på og begynne og dele nå :happy: Var 12 i dag i følge mens termin men ble satt fram til 12+2 :joyful: Men sist delte eg i uke 10-11 etter tidlig UL da og :)
 
Venter alle til de har passert uke 12 før dere går ut offentlig med graviditeten? :)

Nei, vi fortalte det til nærmeste familie allerede i uke 5. Nå er jeg i uke 9 og det er fritt frem å fortelle det videre for de rundt oss :p Mye pga vi måtte fortelle det til 4 åringen fordi jeg har vært mye dårlig, og han fortalte det selvfølgelig i barnehagen og da ble det sånn :p

Syns personlig at det ikke gjør noe, hvis det går galt er det greit at de rundt oss vet det og det kommer jo mest sannsynlig til å påvirke 4 åringen også hvis jeg mister, og da er det også greit at barnehagen vet.
 
Med førstemann venta vi forøvrig til etter uke 12 med andre enn mødrene våre, men da hadde vi liksom ingen å ta hensyn til :p
 
Hei :)
Prøvde og opprette en tråd men fikk det ikke helt til så spør heller her :hilarious::hilarious: ( ikke lett og være helt ny i forum verden:hilarious:)
Noen som vet om en fin barne bok om det og bli storesøster som passer til en 2,5 - 3 åring? :joyful:
 
Blah, i natt våknet jeg kl.1 og lå lys våken nesten helt til kl. 5. Og mens jeg lå i senga og prøvde å slappe av syntes jeg da virkelig jeg kunne kjenne bevegelse inni magen! Definitivt ikke spark, mer en sånn glidende bevegelse som om babyen snur seg rundt. Kjente det flere ganger, men tenkte at det er umulig så tidlig, eller er det noen som har opplevd å kjenne liv rundt 12 uker?
 
Back
Topp