Skravletråden

Hehehe ja perfekt planlagt graviditet sånn sett du ;) ingen mulighet til å reise til utlandet i sommer uansett :)
Siden jeg likevel ikke kan reise i sommer pga graviditet, så påvirkes jeg iallfall ikke av restriksjonene mtp covid-19. så da kjennes det kanskje ikke like kjipt å være hjemme i sommer. :p
 
Nå ser det ut til at jeg kanskje ikke må gå like lenge på overtid i dette svangerskap som i forrige og da havner jeg i augustgruppa - om enn med sen termin. Så nå skriver jeg på alle tråder her for å få til 50 innlegg så jeg kan bli med på skjult forum:p
 
Det er fredag og sola skinner! Elsker våren:p
 
Nå ser det ut til at jeg kanskje ikke må gå like lenge på overtid i dette svangerskap som i forrige og da havner jeg i augustgruppa - om enn med sen termin. Så nå skriver jeg på alle tråder her for å få til 50 innlegg så jeg kan bli med på skjult forum:p

Blir det planlagt igangsettelse? Gikk du lenge over med forrige?
 
Blir det planlagt igangsettelse? Gikk du lenge over med forrige?

Det er ikke avklart enda, men jordmor mente jeg burde få igangsetting senest på termin. Sist gang gikk jeg 6 dager over. Fødselen gikk ikke ille, men det var et stort barn og dette barnet ligger an til å bli minst like stort. Vil helst ikke ha samme fødsel en gang til:p

Enn så lenge er planen å gå på to vekstestimeringer på sykehuset, stripping/tøying hos jordmor i uke 38 og modningsakupunktur fra uke 37. Hvis ingenting hjelper så fester jeg min lit til igangsetting på termin eller kort tid etter.
 
Jeg gikk 11 dager over sist. Hun var litt stor og det ble styrtfødsel, så det gikk litt hardt utover meg:arghh: Skal på samtale på sykehuset for å planlegge før denne fødselen, tenker jeg også burde unngå overtid... Førstemann kom 13 dager før termin, så aner ikke hva jeg kan forvente liksom:p

Høres ut som du har fått en fin plan ift forberedelser. Jeg gikk faktisk 1 gang til modningsakupunktur med nr 1, og ikke med nr 2. Kanskje det var det som utgjorde den store forskjellen..? :wacky:
 
Jeg gikk 11 dager over sist. Hun var litt stor og det ble styrtfødsel, så det gikk litt hardt utover meg:arghh: Skal på samtale på sykehuset for å planlegge før denne fødselen, tenker jeg også burde unngå overtid... Førstemann kom 13 dager før termin, så aner ikke hva jeg kan forvente liksom:p

Høres ut som du har fått en fin plan ift forberedelser. Jeg gikk faktisk 1 gang til modningsakupunktur med nr 1, og ikke med nr 2. Kanskje det var det som utgjorde den store forskjellen..? :wacky:

11 dager overtid hadde jeg rett og slett ikke klart. Ble helt tullerusk av 6 dager!
 
Da har jeg fått varsel fra kommunen om at jeg må testes for korona. Det passer veldig dårlig med karantene nå kjenner jeg :(
 
Back
Topp