Skravletråden

Klarte ikke å la være :bag: altså.. synes jeg har så lite symptomer, så booket en UL time i morgen. Iflg menstermin er jeg 6+1 i morgen, EL termin 5+6.
Vet det kan være for tidlig, men gyn er veldig dyktig.. og har funnet hjerteaktivitet på dette tidspunktet de tidligere svangerskapene mine.

Om psykisk ubalanse x 100 er et sikkert symptom så har jeg ikke noe å bekymre meg for da:hilarious:

må bare få sett at noe er der.. og at det sitter på rett plass.

hilsen gal.

Klarte ikke å la være :bag: altså.. synes jeg har så lite symptomer, så booket en UL time i morgen. Iflg menstermin er jeg 6+1 i morgen, EL termin 5+6.
Vet det kan være for tidlig, men gyn er veldig dyktig.. og har funnet hjerteaktivitet på dette tidspunktet de tidligere svangerskapene mine.

Om psykisk ubalanse x 100 er et sikkert symptom så har jeg ikke noe å bekymre meg for da:hilarious:

hilsen gal.
Kjenner meg så igjen i tankene, selv om jeg har mitt første svangerskap. Håper du får vite at alt er bra :Heartred

hilsen gal.
Helt vanlige tanker det. Helt utrolig hvor fort disse bekymringene for avkommet vårt kommer. :p:cool::D Krysser fingrene for at du er så langt på vei så du får noen beroligende bilder derfra. :Heartred

Kjenner meg så igjen i tankene, selv om jeg har mitt første svangerskap. Håper du får vite at alt er bra :Heartred

Helt vanlige tanker det. Helt utrolig hvor fort disse bekymringene for avkommet vårt kommer. :p:cool::D Krysser fingrene for at du er så langt på vei så du får noen beroligende bilder derfra. :Heartred

Ja, er det ikke helt sjukt hvor besatt man blir av tankene..? :bag: snakker for meg selv. Må vite at noe er der. Får bare ikke ro i hodet.
Og dette er fjerde og sistemann.. om det går bra.

Vi prøvde et helt år på denne siste, så kanskje de negative tankene bunner i de stadige negative utfallene måned etter måned.

Håper det blir noe å finne, så det letter på humøret. :Heartred

Hvordan er reglene for å bli med i skjult forum egentlig?:)

Begynner å kjenne på kvalme, spesielt på kveldene. Småekkelt :depressed: synes det er så fælt å være kvalm generelt, så håper virkelig jeg slipper noe mer av kvalme. I forrige svangerskap så var jeg ikke kvalm noe nevneverdig.. Håååper jeg slipper nå også :smiley-angelic001

Klokken er nesten 5 om morgenen og jeg sitter igjen her og er kjempekvalm. Spyr ikke, er bare kvalm og brekker meg om jeg f.eks drikker for mye eller spiser "feil". Hver kveld og natt er det samme greien, har snudd døynet helt pga det, legger meg tidligst 5 og får ofte ikke sove før 7 (og så sover jeg til 13-14 og må ha en powernap på kvelden før kvalmen ødelegger). Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få snudd dette før jobb på mandag :grumpy: Vurderer å døyne natt til lørdag og se om jeg klarer å komme meg i seng på normalt tidspunkt på kvelden, for å tvinge kroppen opp før 12 når jeg sovner 7 er umulig :dead: Ja, sambo har prøvd :shifty:

For nå har jeg satt på klesvask, vasket kjøkkenet, brettet klær og vurderer å lage pastasalat så jeg har lett tilgjengelig mat i morgen og 1. januar, er liksom ikke noe vits å legge seg når jeg er kvalm.

Her fôres frøkna på 1,5 år mens pappaen rydder ut av kjøleskapet, veldig greit å slippe det selv kjenner jeg. Har samlet seg litt mye der ila julen som ikke var veldig fristende å spise opp nå :depressed:

Hva står på planen for dere i dag da damer?

Her hadde det lagt seg litt snø igjen, så kanskje vi skal ut å prøve akebrettet, ellers blir det nok som en vanlig dag siden mannen skal tiiidlig på jobb i morgen :wtf:

Så slitsomt å ikke få sove, Kykkelykkeky!

Jeg har tvunget øynene opp nå kl 09.00.
Vi har vært oppe "lenge" hver kveld i flere dager nå. I kveld blir det rett i seng så fort fyrverkeriet er overstått, og opp til nesten vanlig jobbtid i morgen.

Er klar til i kveld, mangler kun rosenkål til middagen, og fiskepudding fordi det har jeg så veldig lyst på. :knegg:

Hvordan ser planene deres for nyttårsaften ut?

Okei, takk! :) hvordan teller man innleggene man har i et bestemt forum? Jeg finner bare mitt totale antall innlegg...
Edit: Jeg kunne klikke meg inn på profilsiden din, og innleggene dine, og talte at du har maaange flere enn femti her i termingruppen, om du var usikker på om du hadde nok.

Æsj.. ble satt tilbake fra 5+6 til 5+2. for tidlig til å kunne se hjerteaktivitet.
Ny time om 11 dager.

Æsj.. ble satt tilbake fra 5+6 til 5+2. for tidlig til å kunne se hjerteaktivitet.
Ny time om 11 dager.

Så kjedelig! Samme skjedde med sønnen min (så faktisk ingenting ved første tul i uke 5), men en uke senere var han der :love7

Så kjedelig! Samme skjedde med sønnen min (så faktisk ingenting ved første tul i uke 5), men en uke senere var han der :love7

Ja, vet du det var ordentlig dumt å hive de pengene ut vinduet. :pale
Men det er jo håp da :love2 Det så symmetrisk ut, så gyn var ikke bekymret.

Back
Topp