Skravletråden

Vi får neppe svar julaften uansett :hilarious: Flott med to stykker! Glad for at noen melder seg frivillig :happy:
Heheh. Jeg også. Jeg vet jeg ofte henger innom her. Men jeg vet også at jeg plutselig ikke er her på flere dager. Så veldig glad noen meldte seg. :D

Er blitt hun rare som spiser lite på dagtid fordi for mye mat gjør meg kvalm, men som våkner med ulvehunger midt på natten.

I går var det knekkebrød som var nattmaten, i natt var det nudler og vurderer å lage popkorn :smiley-ashamed008 Såååå sulten!

Har også tatt meg selv i å tenke "DET har jeg lyst på" om mat, kjøpe det, åpne, ta en bit/slurk og innse at det ikke var så godt like vel *skule på den åpnede flasken fanta exotic, sprite, urge, brun julebrus, appelsinjuice, pillede reker og gräddosten som jeg ikke har planer om å fullføre fordi det smaker funky*

Flere som ikke blir enig med seg selv og sine cravings?

Fikk plutselig pass av frøkna, så nå skal jeg spise pizza og se noe annet enn Peppa Gris på tv!

Wohoo! voksen-tv!

Sambo og jeg ser mye på disney+ og her hinn dagen påpekte han at vi ikke måtte se opp alle seriene men spare til minien så vi ikke blir lei før h*n kommer :dummy: Jeg smeltet litt :happy:

Det er så "fint" å være på besøk og man må gå å legge seg pga kvalme, og vi har ikke fortalt noe enda :depressed:
Svogeren min lager middag, og det lukter sikkert helt fantastisk, men bare kvalmende for min nese (krydderblandingen) :dead:

Men, satser på at resultatet blir godt :happy:

Jeg synes det er så vanskelig å komme med unnskyldninger for å drikke vin. Vi vil ikke fortelle noe på en stund enda, men alle vet jo at vin er min store svakhet! På nyttårsaften skal vi til et vennepar og der drikker vi alltid god vin sammen og overnatter alltid. Lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det!

Jeg synes det er så vanskelig å komme med unnskyldninger for å drikke vin. Vi vil ikke fortelle noe på en stund enda, men alle vet jo at vin er min store svakhet! På nyttårsaften skal vi til et vennepar og der drikker vi alltid god vin sammen og overnatter alltid. Lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det!
Du får gå for klassikeren om at du går på antibiotika eller noe :) skyld på urinveisinfeksjon! Det gjorde jeg med andremann. Usikker på hvor mange som trodde på det, sånn egentlig, men slapp i det minste flere spørsmål.

Du får gå for klassikeren om at du går på antibiotika eller noe :) skyld på urinveisinfeksjon! Det gjorde jeg med andremann. Usikker på hvor mange som trodde på det, sånn egentlig, men slapp i det minste flere spørsmål.

ja tenkte på det, problemet er at jeg ikke tåler antibiotika og det vet de :cool:

Er blitt hun rare som spiser lite på dagtid fordi for mye mat gjør meg kvalm, men som våkner med ulvehunger midt på natten.

I går var det knekkebrød som var nattmaten, i natt var det nudler og vurderer å lage popkorn :smiley-ashamed008 Såååå sulten!

Har også tatt meg selv i å tenke "DET har jeg lyst på" om mat, kjøpe det, åpne, ta en bit/slurk og innse at det ikke var så godt like vel *skule på den åpnede flasken fanta exotic, sprite, urge, brun julebrus, appelsinjuice, pillede reker og gräddosten som jeg ikke har planer om å fullføre fordi det smaker funky*

Flere som ikke blir enig med seg selv og sine cravings?
Jepp! Har skikkelig lyst på noe i det ene øyeblikket, men blir kvalm tanken rett etterpå... I går kveld måtte jeg bare ha potetgull med salt ogpepper, og ikke lenge etter at jeg hadde sovnet måtte jeg opp å spy på grunn av den kvalmende ettersmaken:yuck:

Tenkte på det, men da knuser jeg hjerte til 5 åringen som gleder seg til å overnatte hos beste vennen sin :)
Hva med å vise til de siste oppslagene i nyhetene om barn og alkohol, og si at du ønsker en "hvit" feiring? :stop:

Det kan jeg jo gjøre :Heartred
Jeg svarte bare nei takk i jula jeg. Ingen spørsmål om noe. Samme med røykelaks. Husket ikke om det var innafor å spise eller ikke, så takket fint nei. Har ikke lyst på. :p:cool: Jeg tenker at det er lov å ikke ha lyst på vin også. :oops:

Back
Topp