Vi får neppe svar julaften uansett Flott med to stykker! Glad for at noen melder seg frivilligEr det noen som har sendt melding til forumansvarlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får neppe svar julaften uansett Flott med to stykker! Glad for at noen melder seg frivilligEr det noen som har sendt melding til forumansvarlig?
Heheh. Jeg også. Jeg vet jeg ofte henger innom her. Men jeg vet også at jeg plutselig ikke er her på flere dager. Så veldig glad noen meldte seg.Vi får neppe svar julaften uansett Flott med to stykker! Glad for at noen melder seg frivillig
Jeg bestilte meg plutselig tul om tre dager
Er det noen som har sendt melding til forumansvarlig?
Nei! Har tenkt tanken men ikke kommet lengre
Fikk plutselig pass av frøkna, så nå skal jeg spise pizza og se noe annet enn Peppa Gris på tv!
Spennende! Er det første denne runden? Hvor langt er du på vei da?
ja, skulle egentlig vente til uke tolv, men så var det ledig på tirsdag er 9+0. Sist svangerskap var jeg i uke ti.
Du får gå for klassikeren om at du går på antibiotika eller noe skyld på urinveisinfeksjon! Det gjorde jeg med andremann. Usikker på hvor mange som trodde på det, sånn egentlig, men slapp i det minste flere spørsmål.Jeg synes det er så vanskelig å komme med unnskyldninger for å drikke vin. Vi vil ikke fortelle noe på en stund enda, men alle vet jo at vin er min store svakhet! På nyttårsaften skal vi til et vennepar og der drikker vi alltid god vin sammen og overnatter alltid. Lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det!
Du får gå for klassikeren om at du går på antibiotika eller noe skyld på urinveisinfeksjon! Det gjorde jeg med andremann. Usikker på hvor mange som trodde på det, sånn egentlig, men slapp i det minste flere spørsmål.
Jepp! Har skikkelig lyst på noe i det ene øyeblikket, men blir kvalm tanken rett etterpå... I går kveld måtte jeg bare ha potetgull med salt ogpepper, og ikke lenge etter at jeg hadde sovnet måtte jeg opp å spy på grunn av den kvalmende ettersmakenEr blitt hun rare som spiser lite på dagtid fordi for mye mat gjør meg kvalm, men som våkner med ulvehunger midt på natten.
I går var det knekkebrød som var nattmaten, i natt var det nudler og vurderer å lage popkorn Såååå sulten!
Har også tatt meg selv i å tenke "DET har jeg lyst på" om mat, kjøpe det, åpne, ta en bit/slurk og innse at det ikke var så godt like vel *skule på den åpnede flasken fanta exotic, sprite, urge, brun julebrus, appelsinjuice, pillede reker og gräddosten som jeg ikke har planer om å fullføre fordi det smaker funky*
Flere som ikke blir enig med seg selv og sine cravings?
Typisk! Hva med å finne en unnskyldning for at dere ikke kan overnatte? Slik at du må kjøre hjem?ja tenkte på det, problemet er at jeg ikke tåler antibiotika og det vet de
Tenkte på det, men da knuser jeg hjerte til 5 åringen som gleder seg til å overnatte hos beste vennen sinTypisk! Hva med å finne en unnskyldning for at dere ikke kan overnatte? Slik at du må kjøre hjem?
Hva med å vise til de siste oppslagene i nyhetene om barn og alkohol, og si at du ønsker en "hvit" feiring?Tenkte på det, men da knuser jeg hjerte til 5 åringen som gleder seg til å overnatte hos beste vennen sin
Det kan jeg jo gjøreHva med å vise til de siste oppslagene i nyhetene om barn og alkohol, og si at du ønsker en "hvit" feiring?
Jeg svarte bare nei takk i jula jeg. Ingen spørsmål om noe. Samme med røykelaks. Husket ikke om det var innafor å spise eller ikke, så takket fint nei. Har ikke lyst på. Jeg tenker at det er lov å ikke ha lyst på vin også.Det kan jeg jo gjøre