Skravletråden

Våken pga kvalme og rotet meg inn på kvinneguidens underforum for graviditet og barn og holy moly nå er jeg glad jeg er her i stedenfor der altså! Kommentarfeltet der er ett samsurium av folk som ikke har peiling med kommer med råd like vel, krangling, synsing, negativitet etc. Altså, mange fine svar og fine folk der også, for all del, men de drukner litt blandt alle de anonyme brukerne.

Jeg satt pris på dette forumet fra før av, men nå er jeg enda mer glad jeg fant frem her! :smiley-angelic003
Blir ofte slik når man kan svare anonymt. Mange troll der ute :facepalm:

I dag fikk jeg bekreftet graviditet hos legen. Testen var fremdeles svak, men tydeligere enn fredag. Jeg viste bilder og forklarte at jeg har fått sterke streker hjemme. Så de var ikke i tvil, egentlig.

Disse testene fikk jeg på samme urin... så jeg har konkludert med at testene på legekontoret er meget lite sensitive.

73134892-223C-4314-9DBA-CBDECC1453B1.jpeg

Ba om blodprøve også. De sa det ikke var noe poeng i det. Hadde håpt at de kunne måle over flere dager for å se hcg-stigning. De ville ikke det «så tidlig». Jeg er så sliten og lei at jeg ikke orka å diskutere med de. Var ikke hos fastlege, så tenker jeg bestiller time hos henne for å få tatt blodprøver om litt.

Huff, har en følelse på at jeg har brukt mye penger på julegaver i år :shifty: og er usikker på om jeg har husket alle. Er ikke noe glad i å shoppe når det er mye folk, og hjelper ikke på med en pandemi:rolleyes:

Huff, har en følelse på at jeg har brukt mye penger på julegaver i år :shifty: og er usikker på om jeg har husket alle. Er ikke noe glad i å shoppe når det er mye folk, og hjelper ikke på med en pandemi:rolleyes:
Ferdig med alle, unntatt egne unger. Men, det er de som er de dyreste også :banghead:

Legetime om 20 minutter.
Gruer meg mer til dette, enn tannlegetimen jeg var på i går (forøvrig null hull!).

Helt ukjent lege. Har byttet fastlegekontor, men aldri truffet den nye fastlegen. Og i dag blir det en av de andre legene på kontoret, og jeg vet ikke navnet på vedkommende engang. Spennende.

Legetime om 20 minutter.
Gruer meg mer til dette, enn tannlegetimen jeg var på i går (forøvrig null hull!).

Helt ukjent lege. Har byttet fastlegekontor, men aldri truffet den nye fastlegen. Og i dag blir det en av de andre legene på kontoret, og jeg vet ikke navnet på vedkommende engang. Spennende.

Lykke til :)

Takk!
Da har jeg fått papirer og er offisielt svanger.

Legen skulle sende henvisning til duotest, jeg trengte nesten ikke forklare eller be om noenting, det er jeg glad for :Heartred
Timen gikk mye bedre enn fryktet.

Tilbake på kontoret i godt humør, har nettopp fortært dagens andre frokost :knegg:

Takk!
Da har jeg fått papirer og er offisielt svanger.

Legen skulle sende henvisning til duotest, jeg trengte nesten ikke forklare eller be om noenting, det er jeg glad for :Heartred
Timen gikk mye bedre enn fryktet.

Tilbake på kontoret i godt humør, har nettopp fortært dagens andre frokost :knegg:

Så bra! ❤️ Fått time til duo-test selv i midten av januar :) holder på å forberede andre frokost selv :hilarious:

Back
Topp