Skravletråden

Lister meg inn, men jeg er altså 4+0 i dag og har fått bekkenløsning igjen. Såpass at jeg har lett ubehag i rygg og bekken nesten uansett hva jeg gjør (dette blir nr. 2). Forrige gang fikk jeg bekkenløsning rundt uke 12 Er det flere som har fått bekkenløsning tidlig?

I mitt 2. svangerskap kom det ca. uke 7 og nå kjenner jeg det så smått allerede, er i uke 5 :sorry:

Er i uke 7 nå og begynner kjenne det særlig i symfyse-området. Kom mye senere sist, type uke 20 eller noe. Kan bli en lang graviditet, særlig med en liten en på 15 mnd som ikke går ennå :eek: hvor gammel er din første?
Hun er «heldigvis» ganske mobil ettersom hun fyller 2 år i slutten av desember, men det er egentlig det hverdagslige som lider mest allerede (husvask, handling, turer og lignende). Det blir spennende!

I mitt 2. svangerskap kom det ca. uke 7 og nå kjenner jeg det så smått allerede, er i uke 5 :sorry:
Det er heftig! Man begynner å lure på hvor ille det kan bli, men mitt håp er at det blir bedre når hormonene stabiliseres!

Er det noen måte å følge eller lagre «August 2021»-forumet på profilen sin? Så man kan trykke seg rett unn uten å gå via-via. Om dere skjønner hva jeg mener?

Lister meg inn, men jeg er altså 4+0 i dag og har fått bekkenløsning igjen. Såpass at jeg har lett ubehag i rygg og bekken nesten uansett hva jeg gjør (dette blir nr. 2). Forrige gang fikk jeg bekkenløsning rundt uke 12 Er det flere som har fått bekkenløsning tidlig?

Hadde invalideserende bekkenløsning med først, kun lette symptomer med de to neste, men kjente på at det murret i bekkenet fra rundt uke fire.
Har funnet ut at jeg MÅ trene mye styrke, men da holder jeg meg til gjengjeld 95% bra så lenge jeg unngår de verste bevegelsene.

Kjenner det såvidt nå, men har troa på at det skal gå fint denne gangen og.

Jeg slår dere alle, gikk fra 63 til 122 kg sist jeg var gravid o_O
DET skal ikke gjenta seg:santa

Wow! Jeg gikk fra 50 til rundt 90kg med første, og du er den første jeg har hørt om som har slått meg :woot:

Jeg gikk ikke så mye opp de to nesten gangene da, heldigvis. Krysser fingre for at jeg holder meg innafor denne gangen og :nailbiting:

Hva driver dere med i kveld? Jeg skal se på Love Actually nå. Så lenge siden sist:)

Love actually er så fin! Jeg har sett maskorama. Har dere fulgt med? Arti program! Synd det er over nå..

Har ikke fulgt med på det, men har skjønt at det har vært gøy:) De har vel sagt at det kommer en ny sesong, så får følge med på den

Er det noen måte å følge eller lagre «August 2021»-forumet på profilen sin? Så man kan trykke seg rett unn uten å gå via-via. Om dere skjønner hva jeg mener?

Jeg har lagret siden som favoritt i nettleseren jeg bruker :) vet ikke om noe annen måte dessverre.

Tredje søndag i advent. Og lucia. Så har dere tent lys, og bakt lussekatter i dag da? :D:D:D

Back
Topp