Jeg har allerede klart å gå opp fire kilo!! Tror det er en kombinasjon av snusslutt og graviditet som gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med snusslutt!!Jeg har allerede klart å gå opp fire kilo!! Tror det er en kombinasjon av snusslutt og graviditet som gjør det
Gratulerer med snusslutt!!
Jeg har allerede klart å gå opp fire kilo!! Tror det er en kombinasjon av snusslutt og graviditet som gjør det
Så deilig!I år har jeg vært så heldig å få en adventskalender fra body shop av samboeren. Denne fikk jeg før jeg visste at jeg var gravid og jeg blir nå usikker på om jeg kan bruke produktene som er med! Det er ansiktsmaske, leirmaske, bodybutter etc. er dette noe vi må være forsiktige med?
Har ikke hatt slik kalender ved de andre svangerskapene så har ikke vært borti denne problemstillingen før
I år har jeg vært så heldig å få en adventskalender fra body shop av samboeren. Denne fikk jeg før jeg visste at jeg var gravid og jeg blir nå usikker på om jeg kan bruke produktene som er med! Det er ansiktsmaske, leirmaske, bodybutter etc. er dette noe vi må være forsiktige med?
Har ikke hatt slik kalender ved de andre svangerskapene så har ikke vært borti denne problemstillingen før
Så deilig!
Hva sier google? Jeg har sett at vi bør tenke over på hva vi smører oss inn med, men i utgangspunktet tenker jeg at bodyshop antageligvis har ok produkter?
jeg synes faktisk det er litt vanskelig å finne ut av! Finnes liksom ingen enkel oversikt over hvilken ingredienser man skal passe seg for.
Eneste du ikke skal bruke er BHA i sterke konsentrasjoner og så bør man generelt være forsiktig med andre syrer siden huden ofte er mer sensitiv og tåler mindre sol (både uva og uvb, uva er det konstant stråling på, så den er lik vinter som sommer, og kan gi pigmentflekker) og syrene øker den sensitiviteten. Brukes mest i ansiktspleie og produkter mot kviser på kroppen.
Ang. the bodyshop så er produktene helt ok, ikke noe som skiller seg ut i ingrediensmessig annet en MYE parfyme og skummingsingredienser, noe man kan reagere på om man er duftsensitiv og blir lett kvalm, samt skumningsingrediensene kan gjøre en litt ekstra tørr og kløende om huden blir mer sensitiv under graviditeten.
Det positive er at mange av kroppskremene er FETE og perfekt på tørr og kløende hud
Med andre ord, bare å bruke i vei
Skincity har en liten artikkel om hudpleie og graviditet https://www.skincity.com/no/hudguide/hudpleie-ved-amming-og-graviditet-dette-bor-du-tenke-pa
(Hilsen 11 år som parfymeriansatt med kursing av nesten "alle" leverandører på det norske markedet )
Gjør det! Ble selv dyr adventskalender her, Lookfantastic, med mye forskjellig snacks til både hud, hår og av sminke. Elsker den ekstra egenpleien nå for tiden! Spesielt siden jeg ikke er duftsensitiv selv (enda i allefall ).
Mest sannsynligvis ikke mye luksus når disse 9 mnd er over liksom
Hei hei,
Jeg er førstegangsgravid og alt er litt nytt for å si det slik. I dag er jeg 5+1 på vei, men jeg sliter med helt intense voksesmerter i brystene og brystvortene. Har noen noe tips på noe som kan kjøle dem ned eller hjelpe slik jeg klarer å ha på bh eller klær?
Fikk tips om fet salve på apoteket men brystene er ikke tørre.
Har du testet bh uten bøyle? Jeg har en bh fra Molke, egentlig ammebh men bruker den fordi den er DIGG, og den er min go-to når jeg ømme bryster. God støtte, behagelig på og ingen bøyler eller sømmer som presser på Kanskje en myl bøylefri bh eller sportstopp som ikke er for stram kan fungere for deg også?
Lister meg inn, men jeg er altså 4+0 i dag og har fått bekkenløsning igjen. Såpass at jeg har lett ubehag i rygg og bekken nesten uansett hva jeg gjør (dette blir nr. 2). Forrige gang fikk jeg bekkenløsning rundt uke 12 Er det flere som har fått bekkenløsning tidlig?