Skravletråden

Haha, jeg skal også til tannlegen straks. Synes ikke det er så gøy å gå dit, så jeg prøver alltid å gå en gang i året. Nå er det 1 og et halvt år siden sist. :angel4
Tvi tvi. Tannlege er noe herk, og jeg utsetter alltid timen. :facepalm::hungover::smug:

Helg ødelegger mye altså. Hva skjedde med å sove liksom? Føler meg som rene ungdommen igjen her som ligger oppe hele natta og ser på serie. :oops::rolleyes::D

Helg ødelegger mye altså. Hva skjedde med å sove liksom? Føler meg som rene ungdommen igjen her som ligger oppe hele natta og ser på serie. :oops::rolleyes::D
Godt gjort å klare holde seg våken!
Jeg slukner så fort hodet treffer puta. Det er egentlig ganske deilig.
Håper du fikk sove etterhvert :drunken_smilie

Hvordan får man tiden til å gå raskere?

Kjenner at jeg er ekstremt utålmodig, jeg vil bare at tiden skal hoppe fram noen måneder, det er så lenge igjen. Tenker ikke på annet :bored:

Kjenner at jeg er ekstremt utålmodig, jeg vil bare at tiden skal hoppe fram noen måneder, det er så lenge igjen. Tenker ikke på annet :bored:

Haha, skjønner hva du mener. Sist gang jeg var gravid var det ofte jeg satte meg rett opp og ned i sofaen, og da mannen spurte hva jeg gjorde sa jeg at jeg satt og ventet på termin :hilarious: startet med det når jeg var sånn 6 uker på vei.. kunne blitt noen lange måneder på sofaen :angelic:

Tiden går så fort at jeg knapt rekker å registrere den før den har passert :laughing002

Har hatt en så deilig lørdag at hjertet bobler av glede! :love7

Jeg har så lyst til å fortelle mammaen min om spiren! Samtidig er jeg så redd for st det skal gå galt, og vil gjerne ha det bekreftet av lege i alle fall før jeg sier noe :) hun kommer til å bli så glad!!

Jeg har så lyst til å fortelle mammaen min om spiren! Samtidig er jeg så redd for st det skal gå galt, og vil gjerne ha det bekreftet av lege i alle fall før jeg sier noe :) hun kommer til å bli så glad!!
Jeg tenker at det i tilfelle er fint å ha henne der om noe går galt. Så at man trygt kan fortelle til mammaen sin om man ønsker det. :Heartbigred

Jeg tenker at det i tilfelle er fint å ha henne der om noe går galt. Så at man trygt kan fortelle til mammaen sin om man ønsker det. :Heartbigred

Det har du helt rett i :Heartred vil bare vente til jeg er helt sikker på at jeg et gravid!

Tiden fra 4+0 til 5+0 gikk så saaaakte :arghh:

Godt gjort å klare holde seg våken!
Jeg slukner så fort hodet treffer puta. Det er egentlig ganske deilig.
Håper du fikk sove etterhvert :drunken_smilie
Sovnet etterhvert. Og sov til klokka 10. og døset frem til tolv. Da ble jeg lei av å ligge og begynte å plage alle andre. :hilarious:

Jeg regner med du har testet? Så du er vel egentlig helt sikker? :p:Heartpink Men skal du ha tidlig ultralyd?

Jeg har fått mange positive tester. Men var hos legen på fredag og fikk negativ test. Så jeg er litt forvirra!

Jeg har fått mange positive tester. Men var hos legen på fredag og fikk negativ test. Så jeg er litt forvirra!
Ånei. Så kjedelig. Den forstår jeg godt at forvirrer deg. Målte dere hcg da? Hvor langt har du regnet deg til å være på vei? :Heartpink

Våken pga kvalme og rotet meg inn på kvinneguidens underforum for graviditet og barn og holy moly nå er jeg glad jeg er her i stedenfor der altså! Kommentarfeltet der er ett samsurium av folk som ikke har peiling med kommer med råd like vel, krangling, synsing, negativitet etc. Altså, mange fine svar og fine folk der også, for all del, men de drukner litt blandt alle de anonyme brukerne.

Jeg satt pris på dette forumet fra før av, men nå er jeg enda mer glad jeg fant frem her! :smiley-angelic003

Back
Topp