Helt enigHøres bra ut. Koselig å bake når mørket kommer krypende og man tenner lys inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigHøres bra ut. Koselig å bake når mørket kommer krypende og man tenner lys inne.
Jeg burde, men kroppen er helt kaputt. Har vært ganske aktiv hele uka og helgen, så i dag lytter jeg til kroppen og lar den hvile.Flere som skal bruke søndagen på å trene?
Kjekt med late venninner. Ble bare en 5 km gårtur. Men var deilig å lufte seg litt og snakke.Jeg burde, men kroppen er helt kaputt. Har vært ganske aktiv hele uka og helgen, så i dag lytter jeg til kroppen og lar den hvile.
Håper du får ei fin økt!
Haha. Føler det på samme måtte. Helt sinnsykt svimmel og kvalm. Holdt på å kaste opp på treninga i går så skyldte på pomfrien jeg hadde spist før treninga. Håper formen snart blir bedre, for det er slitsomt å skulle følge opp hverdagen slik formen er nå.Litt dårlig dag i dag. Går flere ganger på do i løpet av natta. Kl 6 orker jeg ikke mer, så da sto jeg opp. Planen i dag var å få begynt med litt julebakst. Men kroppen hsr vært helt kaputt i dag. I formiddag ble jeg helt slått ut av kvalme, men det ville ikke opp. Sånn har det vært resten av dagen. Siden 12 i dag har jeg duppet av helt plutselig å våknet etter en halvtime.
Er bare 5+2.
Kan ikke huske fra de andre tre barna mine at jeg måtte så ofte på do tidlig i svangerskapet.
Ikke husker jeg denne trøttheta heller. Men er 10 år siden 1 og 6 år siden siste. Så det er vel glemt
Håpe du og føler deg bedre snart.Haha. Føler det på samme måtte. Helt sinnsykt svimmel og kvalm. Holdt på å kaste opp på treninga i går så skyldte på pomfrien jeg hadde spist før treninga. Håper formen snart blir bedre, for det er slitsomt å skulle følge opp hverdagen slik formen er nå.
Krysser fingrene for det.Håpe du og føler deg bedre snart.
Ja veldig slitsomt slik det er nå. Men blir vel bedre etter hvert
Ikke annet enn mye jobb. Siden jeg jobber på museum så får vi besøk skoleklasser på tirsdag og onsdag. Jeg hsr ansvaret for onsdags gruppa pga at jeg er "prosjektleder" for pepperkakebyen som vi har i år. Også får jeg ungene tilbake på fredag etter at de har vært en uke hos pappaen sin. Så håper formen er litt bedre til da. Håper typen kommer til jul. Han bor 10 timer unna. Vi jobber med å få han hit. Men ikke enkelt å få jobb i disse tider.Krysser fingrene for det.
Har du mye på planen i dagene som kommer?
Jobber du 100%? Og hvor mange unger har du? Bare siden du skrev ungene. høres da ut som fulle dager det da. Mer enn nok for en sliten klein kropp. 10 timer unna ja. Håper han snart finner seg en jobb i nærheten nå så du får han «hjem»Ikke annet enn mye jobb. Siden jeg jobber på museum så får vi besøk skoleklasser på tirsdag og onsdag. Jeg hsr ansvaret for onsdags gruppa pga at jeg er "prosjektleder" for pepperkakebyen som vi har i år. Også får jeg ungene tilbake på fredag etter at de har vært en uke hos pappaen sin. Så håper formen er litt bedre til da. Håper typen kommer til jul. Han bor 10 timer unna. Vi jobber med å få han hit. Men ikke enkelt å få jobb i disse tider.
Jobber 100% ja. Har 3 unger. 10,8og 6 år.Jobber du 100%? Og hvor mange unger har du? Bare siden du skrev ungene. høres da ut som fulle dager det da. Mer enn nok for en sliten klein kropp. 10 timer unna ja. Håper han snart finner seg en jobb i nærheten nå så du får han «hjem»
Ja, det skjønner jeg godt. Alltid godt å ha en hjelpende hånd. Eller en som bare er der og støtter og kommer med oppmuntring. Men det gjør han nok på avstand også da. Men håper virkelig du får han ned snart. Men hva gjør du om han ikke får jobb før du skal føde?Jobber 100% ja. Har 3 unger. 10,8og 6 år.
Ja dagene er fulle. Men det går på et vis.
Håper også det. Hadde vært godt å ha han her nå.
Han er flink og forståelsesfull.Ja, det skjønner jeg godt. Alltid godt å ha en hjelpende hånd. Eller en som bare er der og støtter og kommer med oppmuntring. Men det gjør han nok på avstand også da. Men håper virkelig du får han ned snart. Men hva gjør du om han ikke får jobb før du skal føde?
Krysser fingrene. Lurte bare på om dere hadde en plan for det også liksom. Hehe, men du klarer fire også om så er.Han er flink og forståelsesfull.
Vet egentlig ikke hva jeg gjør om han ikke får jobb. Men håper han går inn for å prøve. Tror jeg kan bli temmelig utslitt med 4 annen hver uke uten hjelp Men får tenke positivt å håpe på det beste.
"Planen" er jo at han skal finne jobb Men om den lar seg gjennomføre til august er jo en annen sak Men håpe hehe.Krysser fingrene. Lurte bare på om dere hadde en plan for det også liksom. Hehe, men du klarer fire også om så er.
Hehehe. Vi satser på det. Det er jo faktisk noen mnd til august."Planen" er jo at han skal finne jobb Men om den lar seg gjennomføre til august er jo en annen sak Men håpe hehe.
Jaa heldigvis er det detHehehe. Vi satser på det. Det er jo faktisk noen mnd til august.
Hehe, jobber hardt med saken.Vi skravler så mye at vi snart bikker 3000 innlegg, bare 2000 igjen til hemmelig gruppe
Og om han ikke er så sinnsykt kresen. Så burde jo sjansene være store. Har han lett lenge?Jaa heldigvis er det det