Skravletråden :)

Pause på jobben. Sofaen er fin!! Vlir deilig å komme seg hjem etterpå..

Trist og lese om alle med blødninger nå. Det var jo ikke sånn det skulle gå.

Trist og lese om alle med blødninger nå. Det var jo ikke sånn det skulle gå.
Enig.. :( det er ekkelt og trist. Plutselig så mange på en og samme dag :/ blir bekymret og tenker tilbake på da jeg mistet i oktober :( huff.

Denne gangen skal jeg ikke være blant de som mister!!! Var innom juli og aug 2014 nettopp. Rart å se hvor langt de har kommet

Ja, da veit hele jobben det.. Vanskelig å skjule når jeg er så dårlig :P Men det var deilig å dele gleden med alle de skjønne damene! Flere av de stod med tårer i øynene og gav meg klemmer! Jubelen stod i taket! Veldig koselig :)

Ja, da veit hele jobben det.. Vanskelig å skjule når jeg er så dårlig :p Men det var deilig å dele gleden med alle de skjønne damene! Flere av de stod med tårer i øynene og gav meg klemmer! Jubelen stod i taket! Veldig koselig :)

Herlig! Gratulerer med annonseringen! :D Blir lettere fremover nå da? Vurderer å si det på jobben selv, men er sykemeldt pga noe annet, så synes det passer så dårlig... Må ta en ting av gangen føler jeg! Men fortsetter spyinga blir jeg nok hjemme, så da er det kanskje greit å fortelle sannheten? :rolleyes:

Herlig! Gratulerer med annonseringen! :D Blir lettere fremover nå da? Vurderer å si det på jobben selv, men er sykemeldt pga noe annet, så synes det passer så dårlig... Må ta en ting av gangen føler jeg! Men fortsetter spyinga blir jeg nok hjemme, så da er det kanskje greit å fortelle sannheten? :rolleyes:
Det blir litt lettere når jeg ikke trenger å skjule det for alle :) Også trenger jeg ikke gjemme meg når jeg står og spiser :P

Ja, da veit hele jobben det.. Vanskelig å skjule når jeg er så dårlig :P Men det var deilig å dele gleden med alle de skjønne damene! Flere av de stod med tårer i øynene og gav meg klemmer! Jubelen stod i taket! Veldig koselig :)
Så koselig!! :D

Har kun fortalt det til ped lederen på avdelinga mi! Resten får vente til eg evt blir dårleg! Har vore bra på jobb idag, ikkje merka noke kvalme! Litt trøtt og slapp når eg kom heim! Godt å slappe av litt!!!

Deilig å ha fortalt?? :)

I dag tror jeg ikke jeg bliir lenge oppe... :S Er så trøtt jeg!!!
Jeg og...

Æsj... Diskuterer med mannen hvem som skal være hjemme md mini i morra hvis han fortsatt er pjusk... Jeg må egentlig på jobb for skal ha samtale om tilrettelegging med sjefen + levere papirene fra legen...

Han blir snurt og sier bare "må du på det møtet eller? Jaja går vel bare være hjemme jeg..." ...ååååh...

Back
Topp