Skravletråden :)

Jeg og...

Æsj... Diskuterer med mannen hvem som skal være hjemme md mini i morra hvis han fortsatt er pjusk... Jeg må egentlig på jobb for skal ha samtale om tilrettelegging med sjefen + levere papirene fra legen...

Han blir snurt og sier bare "må du på det møtet eller? Jaja går vel bare være hjemme jeg..." ...ååååh...

hahhahaha MANNFOLK!

Mannen min har fri i morgen. Er spendt på om han i det hele tatt kommer til å gjøre noe mens jeg er på jobb :P

Jeg og...

Æsj... Diskuterer med mannen hvem som skal være hjemme md mini i morra hvis han fortsatt er pjusk... Jeg må egentlig på jobb for skal ha samtale om tilrettelegging med sjefen + levere papirene fra legen...

Han blir snurt og sier bare "må du på det møtet eller? Jaja går vel bare være hjemme jeg..." ...ååååh...
Hahaha stakkars han liksom :P

Nå gikk jeg å la meg i protest her..

Gubben har lova å ta katte doen i 3 dager... Mulig den ikke stinker sååååå mye i hans røyker 10 om dagen nese. Men i min gravide nese gjør den det...

Så nå gikk jeg i protets.

Hører hanfumler rundt med kattedoen nå :P

Natt her og! Fri i morgen, hurra!!!! Da skal jeg gjøre minst mulig og håpe pakke. Fra billige tester kommer! Bestillte søndag.. Klart til å teste torsdag morgen håper jeg ;)

Natt her og! Fri i morgen, hurra!!!! Da skal jeg gjøre minst mulig og håpe pakke. Fra billige tester kommer! Bestillte søndag.. Klart til å teste torsdag morgen håper jeg ;)
Åh fri, det hørtes deilig ut!!

Åh fri, det hørtes deilig ut!!
Har det hver onsdag, det er magisk! :) og nødvendig med kronisk bekkenleddsyndrom , men er ik flink nok til å hvile denne fridagen, må begynne slakke av på sybestillinger som jeg pleier ta da! :)

God morgen alle oktobermammaer :-) Hjemme fra jobb i dag pga oppkast. Det passer så dårlig i barnehage :-/ Derfor blir det sofaen i dag å. Håper jeg får i meg litt mat i dag ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

God morgen alle oktobermammaer :-) Hjemme fra jobb i dag pga oppkast. Det passer så dårlig i barnehage :-/ Derfor blir det sofaen i dag å. Håper jeg får i meg litt mat i dag ;-)

Vurderte sofaen idag jeg også. Vondt i hodet og sykt kvalm. Prøver å spise litt. Har null i energi. Kroppen er tung og vil ikke samarbeide.

-Taster fra appen-

Tror jeg må fortelle styreren hva som foregår :-/ Hvis det blir mye fravær fremover er det greit hun vet sannheten ;-)

Tror jeg må fortelle styreren hva som foregår :-/ Hvis det blir mye fravær fremover er det greit hun vet sannheten ;-)

Mer forståelse å få da veit du ;)

-Taster fra appen-

Hør på kroppen din, og god bedring :-)

Ringte nå. Sitter med klump i magen samtidig som jeg er letta. Var hos kiropraktoren igår, og hun sa også at jeg kunne bli ekstra sliten, fordi jeg er sår nå. Får prøve å jobbe litt hjemmefra. Har så mye jeg skulle gjort! Vi har heldigvis ekstra folk på avdelingen idag, og hele huset veit jeg er gravid :P Det fikk de vite igår når jeg går rundt og er grå og rar. Prøver å legge den dårlige samvittigheten til side og tenke på spira.

-Taster fra appen-

Ringte nå. Sitter med klump i magen samtidig som jeg er letta. Var hos kiropraktoren igår, og hun sa også at jeg kunne bli ekstra sliten, fordi jeg er sår nå. Får prøve å jobbe litt hjemmefra. Har så mye jeg skulle gjort! Vi har heldigvis ekstra folk på avdelingen idag, og hele huset veit jeg er gravid :p Det fikk de vite igår når jeg går rundt og er grå og rar. Prøver å legge den dårlige samvittigheten til side og tenke på spira.

-Taster fra appen-

Lurt ;) Når man er gravid må man bare høre på kroppen sin og ligge hjemme på sofaen når former er dårlig. Skjønner den dårlige samvittigheten da, men du får prøve å tenke på noe anna :p

Lurt ;) Når man er gravid må man bare høre på kroppen sin og ligge hjemme på sofaen når former er dårlig. Skjønner den dårlige samvittigheten da, men du får prøve å tenke på noe anna :p
Skal sove igjen nå, er så trøtt og sliten.

-Taster fra appen-

Back
Topp