Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Godt du huska d da!Den følelsen når du må stoppe noen hundre meter fra jobb for å kneppe igjen buksa...
Orka ikke sitte en time i bil på morran og kjenne buksa klemme på blæra![]()
Kjenner meg igjen!!Den følelsen når du må stoppe noen hundre meter fra jobb for å kneppe igjen buksa...
Orka ikke sitte en time i bil på morran og kjenne buksa klemme på blæra![]()
Krysser for to streker i morgen!da kom testene fra billige tester på nett, tok en med en gang, skikkelig negativ,hehe, ikm i morgen, så tester på ny i morgen tidlig tenker jegingen tegn til noe blod her allefall
Så deilig da!!Nå har jeg sagt det til sjefen! Og hun ble kjempe glad på mine vegne :-D Nå blir det lettere å bli dårlig fremover
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Kan vel legga deg når snppo har sovna vel? eller måååå du venta på mannen?Ligger å venter på at
A) snuppa skal sovne
B) mannen skal komme hjem fra møtet.
For DA kan JEG legge meg å sove!
En av delene. Hun har hvert vanskelig å legge i dag. Men en av 2 alternativ.Kan vel legga deg når snppo har sovna vel? eller måååå du venta på mannen?
Uff så vondt å lese om den lille gutten din. Klem. Forstår godt dere er overlykkelige over at en ny spire er på vei. Slitsomt med kvalme er det jo uansettMorgenkvalme og ekstreme murringer her.. grusomtMen skal så absolutt ikke klage over det! Har endelig en liten spire i magen igjen
Mistet en liten gutt i sommer.. var 24 uker på vei! Så her i heimen er det full jubel!!