Skravletråden :)

Morn! ❤️❤️

Jeg og mini sov til nesten 8! Digg med fri! Nå har han frokost hjemme og litt mammatid før Bhg. :) jeg prøver å våkne med en kaffe! Håper testene kommer i posten i dag!!

Morn :)

Her sov mini til 6.55 og det er jeg fornøyd med hehe :) Nå er han levert i bhg, og jeg må prøve å få malt litt. Vi holder på å lage w-i-c i gangen og sambo har snekret meg en stor skohylle som må males :)

Ha en fin dag jenter!

Den følelsen når du må stoppe noen hundre meter fra jobb for å kneppe igjen buksa... :p

Orka ikke sitte en time i bil på morran og kjenne buksa klemme på blæra ;)
Haha! Godt du huska d da!

Jeg våkna tidligere enn mannen min som vanlig idag (blæra skrek).. Så jeg tok på meg sokkene i mørket for å la vær å vekke han. Så nettopp ned, og oppdaget at jeg har på meg to heeelt forskjellige, samt veldig fargerike sokker! huttetuu :D

Den følelsen når du må stoppe noen hundre meter fra jobb for å kneppe igjen buksa... :p

Orka ikke sitte en time i bil på morran og kjenne buksa klemme på blæra ;)
Kjenner meg igjen!!

-Taster fra appen-

da kom testene fra billige tester på nett, tok en med en gang, skikkelig negativ,hehe, ikm i morgen, så tester på ny i morgen tidlig tenker jeg :) ingen tegn til noe blod her allefall

da kom testene fra billige tester på nett, tok en med en gang, skikkelig negativ,hehe, ikm i morgen, så tester på ny i morgen tidlig tenker jeg :) ingen tegn til noe blod her allefall
Krysser for to streker i morgen!

Ass sitter å ser på unge mødre. Så søte barn. Gleder meg så til å få min egen:)

Nå har jeg sagt det til sjefen! Og hun ble kjempe glad på mine vegne :-D Nå blir det lettere å bli dårlig fremover :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ligger å venter på at
A) snuppa skal sovne
B) mannen skal komme hjem fra møtet.

For DA kan JEG legge meg å sove!

Vurderer faktisk senga eg og, men kjem meg ikkje sikkert ikkje i seng so tidleg allikavel!

Gudd det er så deilig og legge seg for tiden. Og jeg har egentlig lakenskrekk hihi. Har gått å lagt meg før kl 22 i nesten ei uke nå. Er stuptrøtt, men det er jeg hele dagen uansett. Om jeg ikke sovner med en gang, så er det bare så deilig og ligge strak ut og lese litt herinne så jeg får med meg siste nytt før jeg sovner.

Morgenkvalme og ekstreme murringer her.. grusomt :( Men skal så absolutt ikke klage over det! Har endelig en liten spire i magen igjen :thumleft Mistet en liten gutt i sommer.. var 24 uker på vei! Så her i heimen er det full jubel!!

Good mornings. Våknet opp med verdens ømmeste pupper idag. Guuuuuuuuddd og vondt det er å bevege seg. På med bh for å holde på plass uten for mye movement

Morgenkvalme og ekstreme murringer her.. grusomt :( Men skal så absolutt ikke klage over det! Har endelig en liten spire i magen igjen :thumleft Mistet en liten gutt i sommer.. var 24 uker på vei! Så her i heimen er det full jubel!!
Uff så vondt å lese om den lille gutten din. Klem. Forstår godt dere er overlykkelige over at en ny spire er på vei. Slitsomt med kvalme er det jo uansett

Back
Topp