Skravletråden :)

Sist tok jeg to ingefærkapsler 15 minutter før jeg sto opp om morgenen, og det synes jeg hjalp veldig på kvalmen. Da ble jeg liksom bare uggen og ikke skikkelig kvalm. Helt i starten synes jeg det hjalp og suge det sure sukret av sure smågodter. Haha... Resten av smågodten kastet jeg og ble temmelig sår på tunga :-p

Var hos legen for noe helt annet nå, og hun sa at i prinsipp tok det 30 dager før hormoner fra cerazette var ute av kroppen. Så da trenger jeg ikke være gravid til tross for symptomer etc.. Men fremdeles ingen mens. Får prøve glemme alt ett par dager å se om kroppen endrer seg og tr kommer..

Samme situasjon som meg... Slutta på pillene, microgynon, fikk ingen mens men masse symptoma på graviditet. Sambo var helt sikker på at jeg var på vei... Men var ikke det gitt. Fikk ikke menstruasjon så har testa litt innimellom.. Så kom skikkelig vonde bryster... Og en positiv test sånn ca 3 mnd etter at jeg slutta på pilla. Så er kanskje bare eggløsninga som er litt treg... Bare fortsett å prøv om du ikke er på vei allerede, så tar dere det første egget som kommer :D

Åååh guri.... blir jammen sliten av å være hjemme med sykt barn... :p To alene dager til med han i vente ;) krysser fingra for at formen kommer sg litt :)

Samme situasjon som meg... Slutta på pillene, microgynon, fikk ingen mens men masse symptoma på graviditet. Sambo var helt sikker på at jeg var på vei... Men var ikke det gitt. Fikk ikke menstruasjon så har testa litt innimellom.. Så kom skikkelig vonde bryster... Og en positiv test sånn ca 3 mnd etter at jeg slutta på pilla. Så er kanskje bare eggløsninga som er litt treg... Bare fortsett å prøv om du ikke er på vei allerede, så tar dere det første egget som kommer :D
Takk!!! Fikk mens når jeg slutta til vanlig tid, og el til vanlig tid, men mulig jeg tar feil? Men er ikke krise :) knapt 1 pp :):):)

zzzzzzzzzzz,sykt trøtt!!! men herrlighet så vondt jeg har nedover lårene, og i rumpeballene! syykt støl! skulle tro jeg hadde løpt langt! har ikke trent i det hele..hjelpes! kommer meg ikke opp av soffan på vanlig måte! haha

Godt det straks er helg!!! Sliten og lei! Håper formen held seg bra i helga! Lyt handle inn litt mat og slikt....temmelig skrape i kjøleskapet!! Planer for helga dere??

I helga skal jeg bare slappe av. Mannen skal på fest så jeg tenkte å kose meg med en film på kvelden. Kan være litt herlig å være alene hjemme også syns jeg. Ellers er det ikkeså mange andre planer.

wiiii!!! blé tante i 3 tiden i natt!!!! vakre Neyla kom med ks i London :):):):):):):) så nå må jeg sy ferdig barselgaven hennes her :):):) diiiger ballongbukett er bestillt og alle hjerter gleder seg! <3

Natta!! Legge meg straks eg og...men må berre sjå litt meir på thomas og Harald :)

Eg og blir kvalm av søtbakst! Like greit egentlig! Må uansett passe meg for sukker, pga svangerskapsdiabetes !! Slapp unna sist, so lyt vel berre vere forberedt på å klare det denne gangen og ;)

Back
Topp