Melder meg ut herfra til jeg vet hva som skjer med kroppen.. Ikm er passert, men skjer ingenting annet enn masse stikking i sidene og øm i magen... Og en vanvittig metthetsfølelse Noe må ha klusset seg til med kroppen min?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes herlig ut, misunnelig. Du må nyte det.Min datter utdanner seg til hudterapeut, og idag er jeg så heldig at jeg skal være "kunden" hennes på skolen. Så jeg skal få full hudpleie, farving av bryn og vipper og nappe dem. Det skal bli så deilig i min ellers ganske uggne og trøtte hverdag. Sitter å venter på henne må, åååå gleder meg![]()
Høres deilig ut!!! Nyyyt!!Min datter utdanner seg til hudterapeut, og idag er jeg så heldig at jeg skal være "kunden" hennes på skolen. Så jeg skal få full hudpleie, farving av bryn og vipper og nappe dem. Det skal bli så deilig i min ellers ganske uggne og trøtte hverdag. Sitter å venter på henne må, åååå gleder meg![]()
HahaMelder om deilig våt snø.. Overskyet med fare for 13 klissvåte barn.
God helg!
Det var fantastisk. 2 timer i rein luksus. Fikk massasje også, deilig musikk og deilige lukter. Jotakk gjøre dette igjen anytimeHørtes herlig ut, misunnelig. Du må nyte det.
Du er heldigMin datter utdanner seg til hudterapeut, og idag er jeg så heldig at jeg skal være "kunden" hennes på skolen. Så jeg skal få full hudpleie, farving av bryn og vipper og nappe dem. Det skal bli så deilig i min ellers ganske uggne og trøtte hverdag. Sitter å venter på henne må, åååå gleder meg![]()
Oh. Mannen skal ut (happy valentine...Ikveld ser jeg sesong 2 av jordmødrene, og koser meg![]()
Oooh nå fikk jeg lyst på Pringles!!Pringles med salt hjelper meg...
Klarer å spise vanlig mat når magen har jobbet litt med det![]()
Her er mannen på lønningspils, så jeg har god tid til å kose meg aleneOh. Mannen skal ut (happy valentine...) så kanskje jeg ska se det også. Igjen
![]()
Kjenner jeg trenger å legge meg snart...![]()