Skravletråden :)

Melder meg ut herfra til jeg vet hva som skjer med kroppen.. Ikm er passert, men skjer ingenting annet enn masse stikking i sidene og øm i magen... Og en vanvittig metthetsfølelse Noe må ha klusset seg til med kroppen min?

Blir nok ikkje so mykje valentin feiring hos oss heller! Eg lyt prøve å få tatt litt husarbeid! Elles er eg litt uggen idag, ikkje so gale at eg må spy!

Min datter utdanner seg til hudterapeut, og idag er jeg så heldig at jeg skal være "kunden" hennes på skolen. Så jeg skal få full hudpleie, farving av bryn og vipper og nappe dem. Det skal bli så deilig i min ellers ganske uggne og trøtte hverdag. Sitter å venter på henne må, åååå gleder meg :)
Hørtes herlig ut, misunnelig. Du må nyte det.

Melder om deilig våt snø.. Overskyet med fare for 13 klissvåte barn.
God helg!

Min datter utdanner seg til hudterapeut, og idag er jeg så heldig at jeg skal være "kunden" hennes på skolen. Så jeg skal få full hudpleie, farving av bryn og vipper og nappe dem. Det skal bli så deilig i min ellers ganske uggne og trøtte hverdag. Sitter å venter på henne må, åååå gleder meg :-)
Høres deilig ut!!! Nyyyt!! :)

Ååå gjesp.. Mini er heldigvis frisk igjen etter sin lille sykeperiode, bakdelen er at nå får ikke a mor duppen sin på sofaen midt på dagen!! Haha... Jobber hardt for å få han til å sove litt her :p

Min datter utdanner seg til hudterapeut, og idag er jeg så heldig at jeg skal være "kunden" hennes på skolen. Så jeg skal få full hudpleie, farving av bryn og vipper og nappe dem. Det skal bli så deilig i min ellers ganske uggne og trøtte hverdag. Sitter å venter på henne må, åååå gleder meg :)
Du er heldig:)

Her ligger lillegull og ser karius og baktus! Kom heim til ferdig middag som mannen og jenta mi hadde laga! So slapp unna middagslahinga :) no er det berre å få ræva utav godstolen og ta litt husarbeid kanskje!!

Jeg sitter å slapper av i sofaen
Mannen skal på jobb om noen timer...

Wohoo.. :confused:

Akkurat sett ferdig film her, så blir nok snart senga. Trøtt!!!!!!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp