God morgen damer! Sitter og prøver å spise
Små små biter
Føler meg bedre idag enn jeg gjorde igår! 
-Taster fra appen-
-Taster fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jenter. Her er vi på vei til jobb. Jeg skal ringe legen min i dag. Kommer noen dråper friskt blod innimellom når jeg er på do. Så jeg vil prøve å få en tidlig UL. Har ikke sakt noe til pappa ennå, men tør ikke si noe før jeg vet hva som skjer eller ikke.
Nope....Krysser for to streker i morgen!
Håper du får tidlig UL så du kan finne ut av hva det er <3
Hvordan går d med deg da? Ingen smerter eller no el?Ringte legen nå i lunsjen. Har fått time hos henne på mandag. Mulig henvisning videre derfra.. Så vi får se.
Ingen smerter i det hele tatt. Å bare flytende blod. Så det blir spennende å se på mandag.Hvordan går d med deg da? Ingen smerter eller no el?
Har du prøvd å gå med treningsbh, føler det hjelper littGood mornings. Våknet opp med verdens ømmeste pupper idag. Guuuuuuuuddd og vondt det er å bevege seg. På med bh for å holde på plass uten for mye movement
Salt kjeks er bra. Salter binder vannet i kroppen som hjelper litt med tanke på dehydrering. Ellers prøv å unngå feit mat. ristet brød med noe friskt på kan hjelpe. Spis lite men ofte. I grunn så er det bare å prøve seg fram.Hei.
Ser det er flere som sliter med kvalme her. Noen som vet hva som er bra å spise? Jeg synes det hjelper litt med salte kjeks, men kan jo ikke leve på det. Har spist litt salte kjøttkaker og pæreis i dag. Tror det var en god ide og.
Jeg kjøpte også det bladet. Veldig kjekt å lese det.God morgen alle sammenHer er formen bedre, på et vis. Er fortsatt veldig kvalm, men har ikke kastet opp på noen dager. Likevel er jeg veldig "uttafor" Svimmel og null energi. Får jo i meg mat igjen nå, så skulle tro formen kom tilbake snart
Slitsomt!
Har kjøpt bladet babydrøm, som jeg skal kose meg med i dag, så håper jeg at jeg har litt energi til noen ærend senere i dag.
Ha en fin dag!![]()
Jeg kjøpte også det bladet. Veldig kjekt å lese det.
Lykke tilHei jenter!
I morgen er dagen jeg skal teste og forhåpentligvis få svar på om jeg er gravid eller ikke!
Ikm var om onsdagen, fortsatt ingen tegn til at den skal dukke opp
Skulle vel testet før, men har ikke turt. Hehe
Appen vel![]()