Skravletråden :)

God morgen damer! Sitter og prøver å spise :) Små små biter :P Føler meg bedre idag enn jeg gjorde igår! :)

-Taster fra appen-

God morgen damer :) endelig en morgen med energi og ikke et mega ekstremt trøtt tryne :P :D skal dra hjem til den vordende bestemor idag, hun gleder seg såååå! :D satser bare på at jeg ikke blir bilsyk Ila de fire timene jeg må kjøre..samt at jeg fortsatt har energi om to timer ;) :P

Ha en flott dag alle sammen :)

God morgen damer! Supergassete idag...! Synes synd på han som deler kontor med meg dersom det fortsetter slik!

God morgen jenter. Her er vi på vei til jobb. Jeg skal ringe legen min i dag. Kommer noen dråper friskt blod innimellom når jeg er på do. Så jeg vil prøve å få en tidlig UL. Har ikke sakt noe til pappa ennå, men tør ikke si noe før jeg vet hva som skjer eller ikke.

God morgen alle sammen :) Her er formen bedre, på et vis. Er fortsatt veldig kvalm, men har ikke kastet opp på noen dager. Likevel er jeg veldig "uttafor" Svimmel og null energi. Får jo i meg mat igjen nå, så skulle tro formen kom tilbake snart o_O Slitsomt!

Har kjøpt bladet babydrøm, som jeg skal kose meg med i dag, så håper jeg at jeg har litt energi til noen ærend senere i dag.

Ha en fin dag! :D

God morgen! Her er jeg hjemme med syk pjokk i dag! Koser med dyna og puta i sofaen, barneTV på skjermen ;)

God morgen jenter. Her er vi på vei til jobb. Jeg skal ringe legen min i dag. Kommer noen dråper friskt blod innimellom når jeg er på do. Så jeg vil prøve å få en tidlig UL. Har ikke sakt noe til pappa ennå, men tør ikke si noe før jeg vet hva som skjer eller ikke.

Håper du får tidlig UL så du kan finne ut av hva det er <3

Var hos legen for noe helt annet nå, og hun sa at i prinsipp tok det 30 dager før hormoner fra cerazette var ute av kroppen. Så da trenger jeg ikke være gravid til tross for symptomer etc.. Men fremdeles ingen mens. Får prøve glemme alt ett par dager å se om kroppen endrer seg og tr kommer..

Hei.
Ser det er flere som sliter med kvalme her. Noen som vet hva som er bra å spise? Jeg synes det hjelper litt med salte kjeks, men kan jo ikke leve på det. Har spist litt salte kjøttkaker og pæreis i dag. Tror det var en god ide og.

Good mornings. Våknet opp med verdens ømmeste pupper idag. Guuuuuuuuddd og vondt det er å bevege seg. På med bh for å holde på plass uten for mye movement
Har du prøvd å gå med treningsbh, føler det hjelper litt

Hei.
Ser det er flere som sliter med kvalme her. Noen som vet hva som er bra å spise? Jeg synes det hjelper litt med salte kjeks, men kan jo ikke leve på det. Har spist litt salte kjøttkaker og pæreis i dag. Tror det var en god ide og.
Salt kjeks er bra. Salter binder vannet i kroppen som hjelper litt med tanke på dehydrering. Ellers prøv å unngå feit mat. ristet brød med noe friskt på kan hjelpe. Spis lite men ofte. I grunn så er det bare å prøve seg fram.

God morgen alle sammen :) Her er formen bedre, på et vis. Er fortsatt veldig kvalm, men har ikke kastet opp på noen dager. Likevel er jeg veldig "uttafor" Svimmel og null energi. Får jo i meg mat igjen nå, så skulle tro formen kom tilbake snart o_O Slitsomt!

Har kjøpt bladet babydrøm, som jeg skal kose meg med i dag, så håper jeg at jeg har litt energi til noen ærend senere i dag.

Ha en fin dag! :D
Jeg kjøpte også det bladet. Veldig kjekt å lese det.

Deilig. Sitter hos venninna mi og koser meg i sofaen mens hun lager middag til oss :-) vesla turner rundt i sofaen å ser på Linge ling (Tingeling)

Hei jenter!
I morgen er dagen jeg skal teste og forhåpentligvis få svar på om jeg er gravid eller ikke!
Ikm var om onsdagen, fortsatt ingen tegn til at den skal dukke opp :oops::eek:
Skulle vel testet før, men har ikke turt. Hehe :p

Appen vel ;)

Hei jenter!
I morgen er dagen jeg skal teste og forhåpentligvis få svar på om jeg er gravid eller ikke!
Ikm var om onsdagen, fortsatt ingen tegn til at den skal dukke opp :oops::eek:
Skulle vel testet før, men har ikke turt. Hehe :p

Appen vel ;)
Lykke til :D

Back
Topp