Skravletråden :)

Natta sove godt

Får vel kreke meg i seng jeg også. Er jo ikke trøtt selvfølgelig, har jo sovet på sofaen ikveld! :D

Jeg føler veldig for å klage akkurat nå, men jeg fant ikke klagetråden... :-P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

God morgen! :)

-Taster fra appen-

God morgen damer. :)

Alltid stas å begynne å kaste opp før frokost. Magen er jo tom!!

-Taster fra appen-

Jeg takker meg glad for at jeg ikke har begynt å få morgenkvalme enda. Det høres forferdelig ut... :-/

mårn Mårn! Tydeligvis veldig spennende å se hva som blir skrevet når man bruker IPad...

Måtte alle få en strålende dag :)
Ha en flott dag du også! :)

God morgen!! Har liten pjusk gutt som nekter å stå opp i dag... ;) så vi ligger og koser oss! Superstas å få komme å stjele plassen til pappa på morgenkvisten ;)

Her er vi på vei til jobb og barnehage ned ei super trassig 3åring i baksetet!! Den siste timen før vi skulle dra har hun ikke gjort annet enn å gjør alt motsatt av hva mamma sier!!
Godt gubben kan kjøre så jeg kan drikke ingefær teen min og klage til dere! Hhahahahaha

Her er vi på vei til jobb og barnehage ned ei super trassig 3åring i baksetet!! Den siste timen før vi skulle dra har hun ikke gjort annet enn å gjør alt motsatt av hva mamma sier!!
Godt gubben kan kjøre så jeg kan drikke ingefær teen min og klage til dere! Hhahahahaha
Hehe husk å pust!!! Nå har vi dratt oss ut av senga vi og ;) vært gjennom dusjen. Må spise litt og så skal jeg snart til legen :)

Alltid stas å begynne å kaste opp før frokost. Magen er jo tom!!

-Taster fra appen-

Det er ikke noe særlig nei! Sånn var gårddagen for meg :( Har ikke kastet opp i dag, hvertfall ikke enda. Fortsatt kvalm, men satser på at spyinga har gitt seg for en stund. Jeg gikk ned 3 kilo i går!!! :p

[qu ote="Trylletrollet, post: 17061247, member: 97702"]Det er ikke noe særlig nei! Sånn var gårddagen for meg :( Har ikke kastet opp i dag, hvertfall ikke enda. Fortsatt kvalm, men satser på at spyinga har gitt seg for en stund. Jeg gikk ned 3 kilo i går!!! :p[/quote]

Og shit!!!

[qu ote="Trylletrollet, post: 17061247, member: 97702"]Det er ikke noe særlig nei! Sånn var gårddagen for meg :( Har ikke kastet opp i dag, hvertfall ikke enda. Fortsatt kvalm, men satser på at spyinga har gitt seg for en stund. Jeg gikk ned 3 kilo i går!!! :p

Og shit!!![/quote]

JA! Det er helt sykt, men går vel opp alle kiloene igjen når jeg klarer å spise ;)

Blæææ. Kvalm idag også. Håper ikke det skal være sånn i flere uker!!!! Eneste jeg har lyst på er de svarte lakrishodene fra smågodtet på mix :p

Back
Topp