Er spent på når kvalmen kommer her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde ikke jeg skulle bli kvalm i dag tidlig. Men 2 sec før jeg og mannen skulle sette oss i bilen slo den til. Så da rappa jeg med meg ett tørt knekkebrød på veien ut. Så langt har det ikke hjulpet.
Hahaha!Løper ut for å kjøpe en ny bh... Eldste sønnen så rart på meg i dag tidlig og kremtet.. Mamma, ser ut som du har 4 pupper ;0P Ups...
Åh skulle ønske jeg også kunne gjort det. Spent på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult på jobbenDritdårlig jeg ogsåsovet i hele dag
Hjemme med sykt barnÅh skulle ønske jeg også kunne gjort det. Spent på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult på jobben![]()
Ånei... Håper du kommer deg litt etterhvert!!Fortsatt dårlig her :-( Klarer ikke holde på vannet en gang :-/
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Åh, nei det er ikke like moro. Jeg har sliti så på jobben idag, at senga har vært fantastisk fristendeHjemme med sykt barnbåde positivt og negativt
![]()
Har måttet ligge på sofaen for å følge med på han, så er litt støl i kroppen jaÅh, nei det er ikke like moro. Jeg har sliti så på jobben idag, at senga har vært fantastisk fristende![]()
Skulle ønske jeg kunne legge meg å sove, så våkne når jeg skal på tidlig UL. Så sove igjen å våkne når jeg passerer 12 uker.
Slenger meg på den!Skulle ønske jeg kunne legge meg å sove, så våkne når jeg skal på tidlig UL. Så sove igjen å våkne når jeg passerer 12 uker.
Knegg knegg, nei du sier noe derSitter å ser på TV2. Opp popper en undertøys reklame med deilig undertøy til valentines..
Jeg tenker bare... Det hadde ikke hvert passe om 2 uker uansett![]()
Knegg knegg, nei du sier noe der
-Taster fra appen-
Hehehe må bare le. Unger kan få sagt det uten filter ja hihiLøper ut for å kjøpe en ny bh... Eldste sønnen så rart på meg i dag tidlig og kremtet.. Mamma, ser ut som du har 4 pupper ;0P Ups...
Uff det hørtes ikke bra ut altså. Håper det kommer seg. Klem fra ei som vet hva du går igjennomFortsatt dårlig her :-( Klarer ikke holde på vannet en gang :-/
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app