Skravletråden :)

Trodde ikke jeg skulle bli kvalm i dag tidlig. Men 2 sec før jeg og mannen skulle sette oss i bilen slo den til. Så da rappa jeg med meg ett tørt knekkebrød på veien ut. Så langt har det ikke hjulpet.

Perfekt kombo..kvalm og bilkjøring, NOT! :eek: Føler såå med deg!:)

Jeg har så langt sluppet morgenkvalme... men derimot på ettermiddagen... og når jeg kjører bil selv om det er jeg som er bak rattet :confused: * passermegdårlig* :mad:

Løper ut for å kjøpe en ny bh... Eldste sønnen så rart på meg i dag tidlig og kremtet.. Mamma, ser ut som du har 4 pupper ;0P Ups...
Hahaha! :D Takk for den!

Dritdårlig jeg også :( sovet i hele dag
Åh skulle ønske jeg også kunne gjort det. Spent på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult på jobben :P

Hjemme med sykt barn :p både positivt og negativt ;)
Åh, nei det er ikke like moro. Jeg har sliti så på jobben idag, at senga har vært fantastisk fristende :P

Formene heldigvis fin her. Går riktig nok ofta på do, hoven i hender og føtter og trøtt.
Men ser på dei tingene som bagateller med tanke på dåka så e så dårlige ;)

Sitter å ser på TV2. Opp popper en undertøys reklame med deilig undertøy til valentines..
Jeg tenker bare... Det hadde ikke hvert passe om 2 uker uansett :confused:

Skulle ønske jeg kunne legge meg å sove, så våkne når jeg skal på tidlig UL. Så sove igjen å våkne når jeg passerer 12 uker.
Slenger meg på den!

-Taster fra appen-

Sitter å ser på TV2. Opp popper en undertøys reklame med deilig undertøy til valentines..
Jeg tenker bare... Det hadde ikke hvert passe om 2 uker uansett :confused:
Knegg knegg, nei du sier noe der

-Taster fra appen-

Knegg knegg, nei du sier noe der

-Taster fra appen-

Var på H&M i dag å så noe NYDELIG undertøy.. Tenkte først.. OOOOOhhhh Valentines på fredag.. gubben hadde likt det...

Så kom jeg på... POKKER!!!!! jeg ser jo ut som jeg har trøkt i meg 5 sjokoladekaker i dag...
Jæ..lig SEXY i det undertøyet da jeg...

YEY!

Back
Topp