Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sant så sant... Krysser fingrene for at det går braTrist og lese om alle med blødninger nå. Det var jo ikke sånn det skulle gå.
Enig..Trist og lese om alle med blødninger nå. Det var jo ikke sånn det skulle gå.
Enig!!! Stusselig å komme hit å se alle som blør i dagTrist og lese om alle med blødninger nå. Det var jo ikke sånn det skulle gå.
Sofaen er fin hjemme ogPause på jobben. Sofaen er fin!! Vlir deilig å komme seg hjem etterpå..
Siste dag i dagÅååhhhh!!!! Misunnelig!!!!! Jeg vil å ligge å sløven!!
Nei, det er helt feilTrist og lese om alle med blødninger nå. Det var jo ikke sånn det skulle gå.
Lykke til!Siste dag i dagvært hos lege og friskmeldt fra i morra så da blir d vel Back 2 reality!!
![]()
Trist og lese om alle med blødninger nå. Det var jo ikke sånn det skulle gå.
Ja, da veit hele jobben det.. Vanskelig å skjule når jeg er så dårligMen det var deilig å dele gleden med alle de skjønne damene! Flere av de stod med tårer i øynene og gav meg klemmer! Jubelen stod i taket! Veldig koselig
![]()
Det blir litt lettere når jeg ikke trenger å skjule det for alleHerlig! Gratulerer med annonseringen!Blir lettere fremover nå da? Vurderer å si det på jobben selv, men er sykemeldt pga noe annet, så synes det passer så dårlig... Må ta en ting av gangen føler jeg! Men fortsetter spyinga blir jeg nok hjemme, så da er det kanskje greit å fortelle sannheten?
![]()
Så koselig!!Ja, da veit hele jobben det.. Vanskelig å skjule når jeg er så dårligMen det var deilig å dele gleden med alle de skjønne damene! Flere av de stod med tårer i øynene og gav meg klemmer! Jubelen stod i taket! Veldig koselig
![]()
Deilig å ha fortalt??Ja, da veit hele jobben det.. Vanskelig å skjule når jeg er så dårligMen det var deilig å dele gleden med alle de skjønne damene! Flere av de stod med tårer i øynene og gav meg klemmer! Jubelen stod i taket! Veldig koselig
![]()
Jeg og...I dag tror jeg ikke jeg bliir lenge oppe... :S Er så trøtt jeg!!!