Hadde aldri i livet orket det med 3 barn hadde det ikke vært for gode kollegaer rundt meg..Godt å kjenne at en trives med det en gjør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde aldri i livet orket det med 3 barn hadde det ikke vært for gode kollegaer rundt meg..Godt å kjenne at en trives med det en gjør![]()
Men det er vel helt opp til Sara og ikke henne...Var vel at hun synes sara hadde for lange svar
Og ja, hvorfor det staves nysgjerrig, det er ikke logisk i det hele tatt! !

Såklart men hun er nok ikke enig da tydeligvisMen det er vel helt opp til Sara og ikke henne...
Men så kommer man til ordet "gjerrig", og da vil man få en motsigelseEr det ikke fra nyss-gjerrig, altså at man ønsker nyss, nyheter, at man man er gjerrig på nyheter? Jeg har ikke sjekket det opp altså![]()
Altså. Det kan bli morsomt
Men nå heller ufint. Og ufin vil jeg ikke være. Så da avreagerer jeg heller litt. Korrigerer nek til det nei jeg mente og forsøker å riste av meg den guffne følelsen ved å heller skravle litt
Blant folk som synes det er greit at jeg skravler
Leses sikkert at dem som ikke liker det også. Så det må jeg leve med. Og særlig derfor korrigere. For jeg mente nei
Men så kommer man til ordet "gjerrig", og da vil man få en motsigelse![]()
Jeg bare irriterer meg bare over det ordet siden det er bygd opp på en måte som tyder på mangel på logikk og i tillegg til det så motsier det seg seg vet at logingen motsier betydningen.Man vil ha nyheten for seg selv? Ikke som I å ikke dele, men at man vil ha dem. Aner ikke, jeg har tenkt på det flere ganger før. Glemmer alltid å sjekke det opp da.
Jeg bare irriterer meg bare over det ordet siden det er bygd opp på en måte som tyder på mangel på logikk og i tillegg til det så motsier det seg seg vet at logingen motsier betydningen.
Krysser fingreneDet gjenstpr å se
Varme sommer dusj men gikk braDe er hjemme, hadde regnet
HahahaNår stavekontrollen gjør "nei" til "nek" og en neeeeesten har lyst å la det stå.
Heve seg.
Eller legge seg. Lurt.
Wow julegaver ?? Til hvem hva?Ett par gaver kjøpt, juhu
Kan ikke bli lei skravla til folk ikke på dette forumet?Bare bittelitt. Jeg skrev litt langt likevel
Om meg og mitt. Burde sikret ikke
Da tok jeg en natt tur og fikk disel for 12.90 er helt i himmelen ...første gang på mange mnd
Er jeg veldig en veldig ille mamma dersom jeg hører at eldste ikke sover enda.
Går opp, passer på å trampe litt i trappen slik at han hører litt bedre at jeg kommer, går inn på rommet hans og sir "jeg hører du ikke sover enda", putter en sjokoladekjeks i munnen hans og går ned igjen![]()
Er du også dyslektiker som prøver "å få orden i kaoset" ?Det er mange slike ord, og de irriterer meg og ^^
Er du også dyslektiker som prøver "å få orden i kaoset" ?