***skravletråden for JUNI***

Og ja, hvorfor det staves nysgjerrig, det er ikke logisk i det hele tatt! !

Er det ikke fra nyss-gjerrig, altså at man ønsker nyss, nyheter, at man man er gjerrig på nyheter? Jeg har ikke sjekket det opp altså :hilarious:

Altså. Det kan bli morsomt
Men nå heller ufint. Og ufin vil jeg ikke være. Så da avreagerer jeg heller litt. Korrigerer nek til det nei jeg mente og forsøker å riste av meg den guffne følelsen ved å heller skravle litt
Blant folk som synes det er greit at jeg skravler

Leses sikkert at dem som ikke liker det også. Så det må jeg leve med. Og særlig derfor korrigere. For jeg mente nei

Hehe, jeg ser hvor du måtte redigere ordet ja, og jeg hadde nesten blitt fristet til å la det være ^^

Man vil ha nyheten for seg selv? Ikke som I å ikke dele, men at man vil ha dem. Aner ikke, jeg har tenkt på det flere ganger før. Glemmer alltid å sjekke det opp da.
Jeg bare irriterer meg bare over det ordet siden det er bygd opp på en måte som tyder på mangel på logikk og i tillegg til det så motsier det seg seg vet at logingen motsier betydningen.

Haha årets mamma [emoji14] Her ble det for varmt for minste han sovna ikke før jeg putta han i en kald vogn og inn på kjøkkenet..nå venter jeg litt for å få lufta soverommet
Er jeg veldig en veldig ille mamma dersom jeg hører at eldste ikke sover enda.
Går opp, passer på å trampe litt i trappen slik at han hører litt bedre at jeg kommer, går inn på rommet hans og sir "jeg hører du ikke sover enda", putter en sjokoladekjeks i munnen hans og går ned igjen :P

Back
Topp