Skravletråden februar

Hva gjør dere jenter idag da? :)
Jeg har vært på festival i går og i natt, så sov lenge idag. Og så kom ungene hjem like etter at jeg sto opp.
Samboeren har vært på personalfest i natt, og han sto opp når jeg sto opp, men har sovnet på sofaen. :p
jeg hviler ut etter storebrors sykdoms helg... skal rydde litt sienere, og forsøke å vaske litt flere klær ila dagen... men jeg skal gjøre langt mindre enn disse to foregående dagene...
 
Hva gjør dere jenter idag da? :)
Jeg har vært på festival i går og i natt, så sov lenge idag. Og så kom ungene hjem like etter at jeg sto opp.
Samboeren har vært på personalfest i natt, og han sto opp når jeg sto opp, men har sovnet på sofaen. :p
Jeg har plantet ut litt flere sommerblomster, og gleder meg til mannen kommer hjem sent i kveld. Han har vært borte siden tirsdag.
 
Nå nytes finværet ute i sofagruppa etter en rusletur rundt på feltet :) gubben griller middag :)
 
Jeg og jentene mine sitter i flettekø.
Eldste jenta mi fletter meg, og minste fletter den eldste. :)
Deilig med søndager!

Dusjen med jentene også etterhvert. :)
 
Jr kom akkurat ut av badet :) godt med stille og rolige dager! :)
 
Vi har hatt en super dag på Hunderfossen familiepark idag :)
 
Det har jeg idag og. Skal dit om 2 uker. Da er jeg i 7+4. Kunne gjerne ventet litt jeg, men legen skal ha 3 uker ferie så ordner det før hun går ut.
Min lege ville også ha meg inn før hennes ferie, derfor den uka. Dette er min tredje gang, så stresser ikke så veldig meg kontroller. Men gleder meg likevel til å være i gang med det. Å telle ned til neste kontroll, høre hjertet, kjenne liv, ultralyd.. Det er virkelig sjarmen med å kunne være så heldig æ gå gravid. Det er dessverre ikke alle som får det. ❤️

Hadde bekkenløsning med de to andre, så regner med at jeg får det denne gangen også.. Men den tid, den sorg! ;)
 
Var avslutning i Bhg rett etter jobb idag. Så vært på farten i over 12 timer idag. Jeg er helt utslitt. Har tatt et bad og sovnet der. Klokka er 21 og det føles som om jeg bare kan gå å legge meg
 
Var avslutning i Bhg rett etter jobb idag. Så vært på farten i over 12 timer idag. Jeg er helt utslitt. Har tatt et bad og sovnet der. Klokka er 21 og det føles som om jeg bare kan gå å legge meg
hør på kroppen din! sier den at du bør legge deg så legger du deg!
 
Jeg holder kajakkurs ved siden av jobb, så i dag har jeg først vært på jobb (barnehage) og deretter holdt 4 timers kajakkurs. Er straks hjemme igjen nå, så ble lang dag. Skal holde kajakkurs i morgen også. Lørdag og søndag skal jeg holde 16-timers helgekurs, og neste mandag og tirsdag skal jeg holde kurs. Alle disse kursene ble satt opp før jeg ble gravid, så jeg er veldig spent på om jeg holder ut. Foreløpig går det helt greit. Er ikke kvalm eller sliten, men kjenner det stikker litt i magen. Er jo ganske tungt å bære de kajakkene rundt før vi får dem på vannet. Men man kan vel ikke abortere av å ha lange, harde dager, så lenge man kjenner at man orker det?
 
hør på kroppen din! sier den at du bør legge deg så legger du deg!
Har skikkelig hodepine og. Hadde det før sommerfesten og tok to Paracet. Nå er den tilbake... Så nå er det litt kveldsmat og senga. Er helt skutt og gruer meg allerede for at jeg må på jobb imorgen :p
 
Jeg holder kajakkurs ved siden av jobb, så i dag har jeg først vært på jobb (barnehage) og deretter holdt 4 timers kajakkurs. Er straks hjemme igjen nå, så ble lang dag. Skal holde kajakkurs i morgen også. Lørdag og søndag skal jeg holde 16-timers helgekurs, og neste mandag og tirsdag skal jeg holde kurs. Alle disse kursene ble satt opp før jeg ble gravid, så jeg er veldig spent på om jeg holder ut. Foreløpig går det helt greit. Er ikke kvalm eller sliten, men kjenner det stikker litt i magen. Er jo ganske tungt å bære de kajakkene rundt før vi får dem på vannet. Men man kan vel ikke abortere av å ha lange, harde dager, så lenge man kjenner at man orker det?
Jeg tenker og at så lenge man orker så er det greit :)
Jeg har og planer nesten hver ettermiddag denne uka, pluss planer hele lørdag (utdrikningslag) så kjenner uka kan bli litt hektisk, men det er bare denne uka.
 
Har ikke fått lest meg opp, men henger meg på Skravletråden....

Er 5+0 i dag. Har et ømt høyrebryst og er ekstremt trøtt. Og bekymra for Zika-viruset for skal til Italia i sommer. Noen som har erfaring?
 
Har ikke fått lest meg opp, men henger meg på Skravletråden....

Er 5+0 i dag. Har et ømt høyrebryst og er ekstremt trøtt. Og bekymra for Zika-viruset for skal til Italia i sommer. Noen som har erfaring?
Skal også til Italia, men forstod på legen min at det var trygt.. Tenkte å høre med jordmor i tillegg :)
 
Back
Topp