Skravletråden februar

Akkurat nå går det i små ullsokker. Kvitter meg med litt restegarn. Ny pakke med garn er på tur i posten. :)
-fnise- jeg har litt for stort stofflager som jeg må bli kvitt før jeg får handle noe nytt i det hele tatt av stoff og garn.. :p hahahaha jeg snek til meg 3 nøster i dag med 100% ull (ikke superwash) :p
 
-fnise- jeg har litt for stort stofflager som jeg må bli kvitt før jeg får handle noe nytt i det hele tatt av stoff og garn.. :p hahahaha jeg snek til meg 3 nøster i dag med 100% ull (ikke superwash) :p
Nå sitter jeg i svigermor sin leilighet. Venter på en lastebil med utstyr til det nye badet hennes. Og her fant jeg en bok om sokker, som jeg skal låne med meg hjem. :)

Jeg ønsker å lære meg å sy, men har ingen til å lære meg. Kunne godt tenkt meg å både sy og strikke til mini. :)
 
Nå sitter jeg i svigermor sin leilighet. Venter på en lastebil med utstyr til det nye badet hennes. Og her fant jeg en bok om sokker, som jeg skal låne med meg hjem. :)

Jeg ønsker å lære meg å sy, men har ingen til å lære meg. Kunne godt tenkt meg å både sy og strikke til mini. :)
youtube youtube youtube.. ;-) og ikke minst litt mer youtube... sånn lærte jeg meg både å sy, hekle, strikke og tilpasse mønstre... -fnise-
 
Må vel bare finne ut av det en dag.
Akkurat nå har 6 åringen min bare 50% bhg frem til sommeren, og da blir det skole etterhvert. Så fra høsten har jeg mer tid til sånne nye prosjekter. :)
 
Da et det på tide å vende nesen hjemover. Værtype svigermor hele dagen. Og fikk middag. :) Deilig!
Samboeren er ferdig på jobb snart, må vell ha ei åpen dør til han. :p
 
Jr har blitt henta av pappaen sin siden det er planleggingsdag i BHG i morra, og jeg må jo være med der..:p gubben sitter på fly fra Stockholm og er ikke hjemme før seint i kveld, og her sitter jeg med ferdipoppa popcorn som jeg hadde lyst på da jeg poppa, men ikke nå lenger :p og "how to Get away with murder" på Netflix :D hva gjør dere damer i kveld?
 
Samboeren legger ungene, jeg sitter med føttene på bordet og ser fortsatt på NRK Super. Haha! :p
Skal komme meg i dusjen tenker jeg, og se på TV og strikke resten av kvelden. :) Og henge her. :p
Regner med min bedre halvdel sovner på sofaen i kveld også. :) :p
 
Super har mye gøy altså :p
hva strikker du? Prøver å finne noe inspo til hva jeg skal starte på :D
 
Ligger på sofaen å nyter alenetid litt :)
 
planlegger tur til hytten, med å se transformers (siste som er kommet) på appel TV og obs totenflak chips... (dilla) så får selve pakkingen skje i morgen... :p
 
Klokka er 21.40 og jeg lurer på om jeg bare skal gå å legge meg. Trøtt og sliten :p Tar på å være preggis, sovna nesten mens jeg kjørte bil til barnehagen etter jobb idag. Skummelt :/
 
I dag tenkte jeg å sove til kl.9 (senvakt på jobb), men våknet kl.7 og fikk ikke sove igjen. Dette er veldig ulikt meg, for jeg kan sove til kl.12 hvis jeg ikke har vekkerklokke.

Hver natt drømmer jeg at jeg begynner å blø. I natt drømte jeg at jeg satt på do og ut kom en gigantisk blodklump festet med navlestreng og alt. Æsj, det var en så ekkel drøm. Verste var at det tok litt tid når jeg våkna å skjønne at det bare var en drøm, og at jeg fortsatt var gravid.
 
I dag tenkte jeg å sove til kl.9 (senvakt på jobb), men våknet kl.7 og fikk ikke sove igjen. Dette er veldig ulikt meg, for jeg kan sove til kl.12 hvis jeg ikke har vekkerklokke.

Hver natt drømmer jeg at jeg begynner å blø. I natt drømte jeg at jeg satt på do og ut kom en gigantisk blodklump festet med navlestreng og alt. Æsj, det var en så ekkel drøm. Verste var at det tok litt tid når jeg våkna å skjønne at det bare var en drøm, og at jeg fortsatt var gravid.

For fæl drøm! :(
Og dessverre helt vanlig å drømme under svangerskap.
 
Blitt litt påvirket her inne så idag kjøpte jeg en ny test med ukesindikator for å se på utviklingen. Men da jeg gikk på apoteket for å kjøpe test møtte jeg først en tidligere kollega så måtte gå å kikke på andre ting først. Så gikk jeg for å plukke den med meg, så kom jaggu en kollega til, så da måtte jeg gjemme meg enda litt lenger :p
Ny test ble kjøpt og den viste 3+ (uke 5+0 idag). Så fornøyd med den da ;)
 
Blitt litt påvirket her inne så idag kjøpte jeg en ny test med ukesindikator for å se på utviklingen. Men da jeg gikk på apoteket for å kjøpe test møtte jeg først en tidligere kollega så måtte gå å kikke på andre ting først. Så gikk jeg for å plukke den med meg, så kom jaggu en kollega til, så da måtte jeg gjemme meg enda litt lenger :p
Ny test ble kjøpt og den viste 3+ (uke 5+0 idag). Så fornøyd med den da ;)
Jeg tok en test med ukesindikator i går (4+5). Den viste bare 2-3 uker. Men jeg burde nok ha ventet noen dager. Tenker å ta på nytt på mandag. Da er jeg 5+2, og den burde gi 3+.
 
Guttungen og jeg er hos moren min i helga for å slippe å være alene mens samboeren min er på "jobb-event" i Oslo. :p Har spist masse indisk mat, og nå lurer jeg på om jeg angrer på at jeg valgte indisk i dag. Hjelper neppe mot kvalme, selv om det smaker aldri så godt. :knegg:
 
Dratt hjem til mor på besøkshelg med lillemor vi har mor å datter kos :)
 
Back
Topp