Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her..! HuttetuSå slitsomt på jobb i dag! Veldig varmt og lummert og barna blir ukomfortable, sutrete og slitne i dette været (jobber med 1-2 åringer). Og jeg selv er sliten og varm også. Er bare glad jeg ikke er kvalm enda.
Jeg sovna på pauserommetEr så trøtt at jeg nesten sovner i kontorstolen på jobb
Jeg gråt og da jeg fortalte sjefen det ved min første graviditet. Da hadde han nettopp beordret meg til å gå nattevakt etter senvakt. Og jeg kunne ikke se hvordan jeg skulle orke det.. Nå har jeg ikke turnusjobb lenger så slipper iallfall denFortalte forresten om graviditeten til sjefen min i dag. Men jeg klarer jo ikke å fortelle om det uten å begynne å grine! Haha! Vet ikke om jeg gråter av glede eller bekymring for alt som kan gå galt, men var litt pinlig å sitte på kontoret hennes å hulke liksomHaha!
Haha samme greia her kan sovne i 5/6tiden på kvelden :')Deilig! Sitter og strikker og ser på TV, og hører snorking. Da har samboeren også sovnet.. Er det han eller jeg som er gravid eller? Haha!![]()
Han venter til ungene er lagt her i hus. Han har lage dager på jobb da, så skjønner at han er sliten.Haha samme greia her kan sovne i 5/6tiden på kvelden :')
jeg strikker bleiebukse fortiden, hva strikker du? ;-)Deilig! Sitter og strikker og ser på TV, og hører snorking. Da har samboeren også sovnet.. Er det han eller jeg som er gravid eller? Haha!![]()
Akkurat nå går det i små ullsokker. Kvitter meg med litt restegarn. Ny pakke med garn er på tur i posten.jeg strikker bleiebukse fortiden, hva strikker du? ;-)
og ja gubben sovner lett på sofaen her han også...![]()