Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her..! Huttetu de skal bare opp og så nærme de kan, ryggen kjenner det godt i dag!Så slitsomt på jobb i dag! Veldig varmt og lummert og barna blir ukomfortable, sutrete og slitne i dette været (jobber med 1-2 åringer). Og jeg selv er sliten og varm også. Er bare glad jeg ikke er kvalm enda.
Jeg sovna på pauserommetEr så trøtt at jeg nesten sovner i kontorstolen på jobb
Jeg gråt og da jeg fortalte sjefen det ved min første graviditet. Da hadde han nettopp beordret meg til å gå nattevakt etter senvakt. Og jeg kunne ikke se hvordan jeg skulle orke det.. Nå har jeg ikke turnusjobb lenger så slipper iallfall denFortalte forresten om graviditeten til sjefen min i dag. Men jeg klarer jo ikke å fortelle om det uten å begynne å grine! Haha! Vet ikke om jeg gråter av glede eller bekymring for alt som kan gå galt, men var litt pinlig å sitte på kontoret hennes å hulke liksom Haha!
Haha samme greia her kan sovne i 5/6tiden på kvelden :')Deilig! Sitter og strikker og ser på TV, og hører snorking. Da har samboeren også sovnet.. Er det han eller jeg som er gravid eller? Haha!
Han venter til ungene er lagt her i hus. Han har lage dager på jobb da, så skjønner at han er sliten.Haha samme greia her kan sovne i 5/6tiden på kvelden :')
jeg strikker bleiebukse fortiden, hva strikker du? ;-)Deilig! Sitter og strikker og ser på TV, og hører snorking. Da har samboeren også sovnet.. Er det han eller jeg som er gravid eller? Haha!
Akkurat nå går det i små ullsokker. Kvitter meg med litt restegarn. Ny pakke med garn er på tur i posten.jeg strikker bleiebukse fortiden, hva strikker du? ;-)
og ja gubben sovner lett på sofaen her han også...