Skravletråden februar

Guttungen og jeg er hos moren min i helga for å slippe å være alene mens samboeren min er på "jobb-event" i Oslo. :p Har spist masse indisk mat, og nå lurer jeg på om jeg angrer på at jeg valgte indisk i dag. Hjelper neppe mot kvalme, selv om det smaker aldri så godt. :knegg:
Koselig å besøke mamma'en din da. Har ikke et godt forhold til min mamma, og svigermor er mer mamma for meg enn min egen mor. Så jeg og jentene mine har vært der i ettermiddag. Jeg laget pizza til oss alle, mens samboeren var på jobb. :)
 
Jeg tok en test med ukesindikator i går (4+5). Den viste bare 2-3 uker. Men jeg burde nok ha ventet noen dager. Tenker å ta på nytt på mandag. Da er jeg 5+2, og den burde gi 3+.
Ja, da var du sikkert litt tidlig ute. Satse på at den viser 3+ neste gang :)
 
Akkurat nå strikker jeg en romper til min datter på snart 2 år. Snart ferdig med den. Da skal jeg starte på en romper til ei venninne som venter barn i august :)
Hvordan oppskrift? :)

Strikker på noen søte sokker til svigersøstra mi. :) 25 åra dag i august, og jeg skal lage en kurv med litt forskjellig til hun. :)
Sokker, votter, bilde av oss sammen, barna mine, sjokolade, et personlig brev, litt helseprodukter, ansiktsmaske. :) En skikkelig jentekurv. ❤️ Så da må jeg starte tidlig. :)

Har garn på tur i posten, genser til tantebanet, en venninnes baby og genser til venninna mi. Julegaver. :p
 
Frankrike vant! Hurra! :)
Nå kan jeg komme meg i seng, lese litt og sove. Er sååå trøtt, men måtte få kampen med meg. :)

God natt, damer! Snakkast i morgen. ❤️
 
Hvordan oppskrift? :)

Strikker på noen søte sokker til svigersøstra mi. :) 25 åra dag i august, og jeg skal lage en kurv med litt forskjellig til hun. :)
Sokker, votter, bilde av oss sammen, barna mine, sjokolade, et personlig brev, litt helseprodukter, ansiktsmaske. :) En skikkelig jentekurv. ❤️ Så da må jeg starte tidlig. :)

Har garn på tur i posten, genser til tantebanet, en venninnes baby og genser til venninna mi. Julegaver. :p
Så fin gave. Den blir hun nok glad for :)

Nå strikker jeg noe som heter Kjappstrikka romper (tror jeg den heter) og til venninna mi skal jeg strikke en fra Klompelompe boka. Har i tillegg kjøpt garn for å strikke en jumpsuit og en kjole fra klompelompeboka til vesla her i huset. Strikket begge de to før, vært fornøyd, så strikker i større størrelse bare nå ;)
 
Har nettopp fått en tragisk beskjed. En bekjent av meg mistet sønnen sin i krybbedød for noen uker siden (2,5 mnd gammel). I dag omkom hun selv i en trafikkulykke. Jeg mistenker at hun gjorde det med vilje, fordi sorgen ble for stor å takle. Ektemann og to barn sitter nå igjen alene... Det er så grusomt at jeg har vært i sjokk siden jeg fikk høre det for noen timer siden!
Er alene hjemme, så har ingen å snakke med. Derfor måtte jeg lufte tankene her hos dere...
 
Har nettopp fått en tragisk beskjed. En bekjent av meg mistet sønnen sin i krybbedød for noen uker siden (2,5 mnd gammel). I dag omkom hun selv i en trafikkulykke. Jeg mistenker at hun gjorde det med vilje, fordi sorgen ble for stor å takle. Ektemann og to barn sitter nå igjen alene... Det er så grusomt at jeg har vært i sjokk siden jeg fikk høre det for noen timer siden!
Er alene hjemme, så har ingen å snakke med. Derfor måtte jeg lufte tankene her hos dere...
Så fryktelig trist :(
 
Har nettopp fått en tragisk beskjed. En bekjent av meg mistet sønnen sin i krybbedød for noen uker siden (2,5 mnd gammel). I dag omkom hun selv i en trafikkulykke. Jeg mistenker at hun gjorde det med vilje, fordi sorgen ble for stor å takle. Ektemann og to barn sitter nå igjen alene... Det er så grusomt at jeg har vært i sjokk siden jeg fikk høre det for noen timer siden!
Er alene hjemme, så har ingen å snakke med. Derfor måtte jeg lufte tankene her hos dere...
Ånei :( jeg forstår fortvilelsen, en bekjent mistet sitt barn i krybbedød 1 1/2 år gammel.. Tragisk :(
 
Så fin gave. Den blir hun nok glad for :)

Nå strikker jeg noe som heter Kjappstrikka romper (tror jeg den heter) og til venninna mi skal jeg strikke en fra Klompelompe boka. Har i tillegg kjøpt garn for å strikke en jumpsuit og en kjole fra klompelompeboka til vesla her i huset. Strikket begge de to før, vært fornøyd, så strikker i større størrelse bare nå ;)
Har Klompelompeboken selv, romperen der er så fin. ❤️ Skal strikke den selv til mini, men stresser ikke med det. :)
Samboeren sa i går at jeg baaaare skulle kjøpe garn og begynne å strikke. Men tror jeg venter litt. Er aktiv på sosiale media med det jeg strikker, så har ingen forklaring om jeg skulle startet nå. :p
 
Har nettopp fått en tragisk beskjed. En bekjent av meg mistet sønnen sin i krybbedød for noen uker siden (2,5 mnd gammel). I dag omkom hun selv i en trafikkulykke. Jeg mistenker at hun gjorde det med vilje, fordi sorgen ble for stor å takle. Ektemann og to barn sitter nå igjen alene... Det er så grusomt at jeg har vært i sjokk siden jeg fikk høre det for noen timer siden!
Er alene hjemme, så har ingen å snakke med. Derfor måtte jeg lufte tankene her hos dere...
Så trist. ❤️
 
Har Klompelompeboken selv, romperen der er så fin. ❤️ Skal strikke den selv til mini, men stresser ikke med det. :)
Samboeren sa i går at jeg baaaare skulle kjøpe garn og begynne å strikke. Men tror jeg venter litt. Er aktiv på sosiale media med det jeg strikker, så har ingen forklaring om jeg skulle startet nå. :p
Blir nok en stund til jeg strikker til babyen ;) Først er uke 12 et mål, og så venter jeg nok til etter oul så jeg vet om det blir gutt eller jente ;)
 
Blir nok en stund til jeg strikker til babyen ;) Først er uke 12 et mål, og så venter jeg nok til etter oul så jeg vet om det blir gutt eller jente ;)
Jeg strikker alle julegaver og bursdagsgaver, men spørs om jeg gidder i år. :p
Så har nok å henge fingrene i.
Er i tillegg hjemmeværende, så mye av tiden går til strikking.
 
Hva gjør dere jenter idag da? :)
Jeg har vært på festival i går og i natt, så sov lenge idag. Og så kom ungene hjem like etter at jeg sto opp.
Samboeren har vært på personalfest i natt, og han sto opp når jeg sto opp, men har sovnet på sofaen. :p
 
Back
Topp