Skravletråden februar

I dag kom en 3-åring (jobber i barnehage) bort til meg, la hånda på magen mi og sa "har du en baby i magen?" Jeg ble litt satt ut, men svarte at jeg ikke hadde det. Og det er jo forsåvidt sant, vil ikke kalle et embryo 5+4 en baby enda :) Men det var en veldig rar opplevelse. Kanskje barn kan sanse ting på andre måter enn voksne?
 
I dag kom en 3-åring (jobber i barnehage) bort til meg, la hånda på magen mi og sa "har du en baby i magen?" Jeg ble litt satt ut, men svarte at jeg ikke hadde det. Og det er jo forsåvidt sant, vil ikke kalle et embryo 5+4 en baby enda :) Men det var en veldig rar opplevelse. Kanskje barn kan sanse ting på andre måter enn voksne?
storebror snakker mye om babyen i magen ;-) og vil se bilder av hvordan det utvikler seg.
 
Skal bare rydde litt og få ungene i seng, så blir det sofa og strikking på meg. Mannen er på jobb så i kveld får jeg velge tv.
 
Ikke lett å være gravid når kommende storebror er syk, og bare gråter :'( hormonell, og tårene sitter litt for lett her om dagen :p
 
I dag kom en 3-åring (jobber i barnehage) bort til meg, la hånda på magen mi og sa "har du en baby i magen?" Jeg ble litt satt ut, men svarte at jeg ikke hadde det. Og det er jo forsåvidt sant, vil ikke kalle et embryo 5+4 en baby enda :) Men det var en veldig rar opplevelse. Kanskje barn kan sanse ting på andre måter enn voksne?
Min datter på 6 år idag:
"Mamma, der ser ut som du har en baby i magen".
Ehh.. Så snakket med henne om at HVIS det var baby der, ville hun bli glad da? Det ble hun, og hun ønsket lillebror. ❤️
Lillesøster på 4 har ønsket lillesøster. :p
 
Gubben min er bortreist til i morgen, ungene er lagt.. Hva gjør jeg? Slapper totalt av etter en shoppingdag med eldste datteren min idag. :)

Finne frem strikketøyet måned også, må starte på bolen til Snøløv, den skal bli en gave på søndag. :)
 
Jaja, ikke alltid man er eksemplarisk som mor. Kl 18 var jeg trøtt så snuppa på snart 2 fikk fri tilgang til youtube på telefonen (låser skjermen så hun ikke kan komme seg ut av youtube) og mor satt med henne på fanget og sov :p
 
Jeg var på jobb i hjemmetjenesten i dag og kom til en pasient jeg aldri hadde vært hos før. Det første pasienten sier til meg når han våkner er: "Du bærer en baby i magen du " Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle svare. Hvordan klarer han å se det? Hadde med en kollega og vil jo helst ikke si noe på jobben ennå :p
 
Kviler i senga fått kvalmestillende av jordmor håper jeg får i meg mat snart :)
 
Jeg var på jobb i hjemmetjenesten i dag og kom til en pasient jeg aldri hadde vært hos før. Det første pasienten sier til meg når han våkner er: "Du bærer en baby i magen du " Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle svare. Hvordan klarer han å se det? Hadde med en kollega og vil jo helst ikke si noe på jobben ennå :p
noen har bare en eller annen merkelig "evne" og bare nærmest på innstinkt vet de at en er gravid...
 
noen har bare en eller annen merkelig "evne" og bare nærmest på innstinkt vet de at en er gravid...
Jeg var på jobb i hjemmetjenesten i dag og kom til en pasient jeg aldri hadde vært hos før. Det første pasienten sier til meg når han våkner er: "Du bærer en baby i magen du " Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle svare. Hvordan klarer han å se det? Hadde med en kollega og vil jo helst ikke si noe på jobben ennå :p

Det har skjedd med meg flere ganger. Jeg har to venninner som nærmest kan "lukte" graviditet :p de påpeker det omtrent før jeg vet det selv :p skikkelig skummelt egentlig:p
 
Jeg var på jobb i hjemmetjenesten i dag og kom til en pasient jeg aldri hadde vært hos før. Det første pasienten sier til meg når han våkner er: "Du bærer en baby i magen du " Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle svare. Hvordan klarer han å se det? Hadde med en kollega og vil jo helst ikke si noe på jobben ennå :p

Rart ja, men tror noen bare senser slikt.....
 
Jeg er stuptrøtt på ettermiddagen nå, men ellers lite symptomer så kjenner jeg er livredd for MA/SA. UL 28. juni føles sååååå lenge til. Tror jeg må kjøpe meg et lager av graviditetstester slik at jeg kan teste innimellom for å roe meg ned....
 
Back
Topp