Skravletråden februar

Jeg er sulten, og fikk ut av sengen for å finne meg noe mat... Åpnet kjøleskapet og viste ikke hva jeg skulle lage meg... Endte opp med å gå på do og bare legge meg igjen.... Hahaha
 
Jeg har fått så lysten på O'boy for tiden. Skulle fikse meg et glass nettopp. Endte med at halve boksen lå strødd på gulvet.. Så jeg har nettopp støvsuger hele kjøkkenet, for andre gang idag..
Jaja, jeg fikk sjokolademelken til slutt da! :p
O boy hadde jeg dilla på hele forrige svangerskap :D
 
Akkurat spist fredags-taco her. Nå er det straks barne-tv. Samboeren skal legge seg snart han. Han har jobb i helga, på natta. Og kom egentlig akkurat fra jobb. Pause noen timer bare.

Jeg skal slappe av i kveld, og se pm jeg klarer å komme meg tidlig i seng.

Hva skal dere andre jenter gjøre i kveld/i helga? :)
Bare slappe av :D Gå turer, spise god middag og se på film når snuppa har lagt seg :)
 
God morn va er planene deres for dagen? Her skal jeg bare slappe av :)
 
Har endelig fått telefonen min fra reperasjon av knust skjerm! Så nå kunne jeg få forum appen :) så mye greiere å bruke forum da syns jeg :P
Nå sitter jeg her trøtt og klar for hvil. Må bare vente på at lillegutt er like trøtt ;)
 
Mine planer er egentlig å få brettet et fjell av klær som jeg vasket i går, og har en maskin gående nå.
Ungene er påkledd, og ser på TV. Det høljer her, er ikke akkurat fristende æ gå ut. :(
Samboer sover etter nattevakt og jeg strikker. Må få ordnet meg frokost og få tatt vitaminer og allergimedisinen. :)

Skal i dåp i morgen, og genseren jeg strikker på skal være en del av gaven. :) Så den må jeg få ferdig i dag! :P
 
Mine planer er egentlig å få brettet et fjell av klær som jeg vasket i går, og har en maskin gående nå.
Ungene er påkledd, og ser på TV. Det høljer her, er ikke akkurat fristende æ gå ut. :(
Samboer sover etter nattevakt og jeg strikker. Må få ordnet meg frokost og få tatt vitaminer og allergimedisinen. :)

Skal i dåp i morgen, og genseren jeg strikker på skal være en del av gaven. :) Så den må jeg få ferdig i dag! :P

Klesvask og bretting er så gørr kjedelig! :P har også en korg med sokker jeg endelig tok meg tid til i går, og halvparten av sokkene mangler! Hvor blir de egentlig av da??

Må legge ut bilde i håndarbeidstråden når du er ferdig med genseren da :D
 
Klesvask og bretting er så gørr kjedelig! :P har også en korg med sokker jeg endelig tok meg tid til i går, og halvparten av sokkene mangler! Hvor blir de egentlig av da??

Må legge ut bilde i håndarbeidstråden når du er ferdig med genseren da :D
Kjedelig ja! Og sokkene her i hus blir også borte, på mystisk vis! :P

Skal legge ut ja. :)
 
Klesvask og bretting er så gørr kjedelig! :p har også en korg med sokker jeg endelig tok meg tid til i går, og halvparten av sokkene mangler! Hvor blir de egentlig av da??

Må legge ut bilde i håndarbeidstråden når du er ferdig med genseren da :D
har du ikke hørt om vaskemaskinmonsteret som lever av å spise sokker? noen av sokkene er det mulig at en finner "opptygd" i filteret på maskinen...
 
God morgen ;) her skal jeg slappe av frem til vi skal til svigers og grille (håper på fint vær!), også skal jeg på besøk til noen venner i kveld :) du da?
Her blir det masse hvile er tungt å ha hyperemesis men fått i meg zofran så håper jeg i meg mat :)
 
Hva gjør damene i kveld? :) jeg har akkurat våknet fra en lur og ser Barne-TV med jr :)
 
Hva gjør damene i kveld? :) jeg har akkurat våknet fra en lur og ser Barne-TV med jr :)
ImageUploadedByBV Forum1466269569.679178.jpg
Prøver å få i meg godis.. Og cola.. Uten hell. Er jo sååå glad i smågodt. Luktet så godt i butikken. Men var ikke så godt når jeg spiser det.

Har funnet frem bunadene til jentene mine, kofta mi, ordnet kvelds til jentene. Og skal nå bare slappe av, før de skal legges. :)
 
Vis vedlegget 183097
Prøver å få i meg godis.. Og cola.. Uten hell. Er jo sååå glad i smågodt. Luktet så godt i butikken. Men var ikke så godt når jeg spiser det.

Har funnet frem bunadene til jentene mine, kofta mi, ordnet kvelds til jentene. Og skal nå bare slappe av, før de skal legges. :)
Helt enig! Godteri er ikke godt for tida :(

Bakt potet derimot, det var himmelsk :D
 
Nå er jeg virkelig klar for morgendagen. Gavene er ferdig strikket og pakket inn. Kan sees i håndarbeids-tråden. :)
Har dusjet, og skal slappe av resten av kvelden.
Skal sende samboeren på jobb nå også. :)
 
Holder på å lage oreoiskake til bursdagen til samboern i morgen. Mest lyst til å legge meg :p Vært på jobb i hele kveld og bare spist litt av smågodtet mitt før jobb.

Fikk forresten svar fra tanta til samboern om at de ville komme i bursdagen i morgen. Jeg sendte invitasjon for en uke siden og vi handlet middag og kaker i dag. Måtte handle mer mat i arbeidstiden :p
Det var smått irriterende! Heldigvis var det ikke etter stengetid meldingen kom ;)
 
Back
Topp