Skravletråden februar

jeg skal sitte og synes synd på meg selv i dag... føler meg ikke i form... og føler at jeg har svelgt flere dl med neseblod i dag... så føler meg noe ligth headed... GODT jeg ikke skal på jobb før om litt over 2 uker...

Huff :/ høres fælt ut!
 
Var i møte i dag, holdt på å sovne flere ganger :p var småflaut. Tvert jeg setter meg ned så sover jeg.
 
Huff :/ høres fælt ut!
en ting er sikkert jeg skal be om allergimedisiner på legekontrollen 5.juli... :(

saltvannsprayen er grei, men må ha noe med virkestoff i... og jeg har andre allergisymptomer også...
 
Ligger å hviler på sofan sku ønske jeg kunne ha vært på jobb men imorn skal man til gyn igjen får håpe jeg har klart meg bra nok til å holde meg hjemme :) hva er deres planer for dagen
 
Jeg har hoppet rundt med krykker idag. Bakt brød, og de står nå i ovnen. I tillegg har jeg brettet en haug med klær, skrevet et dokument på dataen, ryddet litt, hentet opp mat fra fryseboksen. Og nå slapper jeg av.
 
Blir så forvirret av ukenummeret - da det på en app står at 6+2 = uke 7, men andre steder står det at 6+2 = uke 6. Hva er riktig? :p
 
Spenstig ettermiddag idag. Startet med å brekke meg i det jeg kom inn døra hjemme. Så tvang jeg i meg litt mat, tenkte det kunne hjelpe. Så har jeg nå måtte sove en halvtimes tid på sofaen. Heldigvis var snuppelure på 2 år rolig og tålmodig ;) Nå er hun lagt og jeg håper hun sovner greit. Da blir det sofaen resten av kvelden på meg tror jeg :p
 
Du er da i uke 7 :) for du har 6 fullgåtte uker, og 2 dager inn i neste uke :) som da er uke 7 :)

Sier du da til folk du er 6 eller 7 uker? :) Har slitt med å forstå logikken her selv, hehe :)
 
Sier du da til folk du er 6 eller 7 uker? :) Har slitt med å forstå logikken her selv, hehe :)
Har egentlig ikke tenkt så mye over akkurat den biten :p hehe. For er jo som dere skriver litt forvirrende akkurat det der. og 12+0 er nok den "trygge" grensa, for da er jo den 12. uka fullgått :)
 
God morgen, jenter! :)
Solen skinner, 15 grader ute allerede. Det er sommer i bord idag. ☀️
Storesøster har overnattet i bhg idag, så jeg og lillesøster har koset oss med frokost, O'boy og en dusj.
Nå skal vi snart gå til bhg, og jeg tar storesøster med hjem igjen.

Foren min er ikke så vond lenger. Men er enda hovven. Dropper krykker idag, og skal få rolig.

Tror dette blir en suuuuper dag. ❤️
Ha en fin dag, alle! :)
 
Jeg avspaserte jobb fra kl. 10 i dag. Deilig!! Nå har jeg holdt masse kajakkurs i tillegg til jobb den siste tiden (har dratt hjemmefra i 7-tiden og kommet hjem rundt 22), så huset ser ut som en slagmark. Men nå har jeg først og fremst bare lagt meg ut på verandaen for å slappe av litt. Det skal bli SÅ deilig med en avslappende og rolig hjemmedag. I tillegg fikk jeg oppløftende svar på HCG-prøven min, så nå er alt bare fryd og gammen :)
 
Etter å ha vært tidlig på jobb, shoppa og henta jr i BHG, har det vært en time soving, før middagslaging og dusj på jr, nå skal vi straks på teater! Jr gleder seg så til Kardemommeby spilt av barne og ungdomsteateret her i byen :D (mora vil helst gå og legge seg igjen :p)
 
Storesøster i huset har besøk av bestevenninna si. Og alle tre jentene er ute å leker etter at jeg har laget indisk til middag idag. Samboer er ferdig på jobb om 40 minutter.
Så akkurat nå sitter jeg og bare eksisterer i sofaen.. Litt husarbeid før jeg kan slappe av.. Men måååå bare slappe litt av først. :)
 
Back
Topp