Her er alt bra! Vært en koselig helg. Vært fryktelig sliten i ettermiddag. Orker ikke å strikke en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist reagerte jeg på mat fra uke 7-8 å da smakte masse mat dårlig at det var vanskelig å spise eller kvalme de. De sier jo at de fleste blir kvalm i løpet av svangerskapet.I dag tidlig ble jeg for første gang kvalm. Kom 30 min for sent på jobb, fordi jeg sleit sånn med å få i meg frokosten. Kasta ikke opp, men måtte legge meg på sofaen mellom hver bit jeg tok av knekkebrødet. Ble heldigvis bedre etter frokost.
Er dette svangerskapskvalme? Jeg tenker liksom hele tiden at det liksågodt kunne ha vært noe annet... Vil jo gjerne ha litt symptomer
Sjefen hadde på seg en parfyme som jeg ikke taklet! Lukta gammel tante pose... også så sterk den var Turte ikke si noe, holdt meg langt unna henne. Hakket før jeg gikk i dørken..
I går vR jeg ute med jobb. Følte meg ikke høy i hatten når jeg fikk spørsmål hvorfor jeg ikke drakk, om det var noen spesiell grunn til det xD haha
Det er det. Spesielt når det er første gang på lenge man skal ut og man skal på jobb neste dag også. Jeg sa bare det at jeg drikker ikke vin og jeg drikker ikke øl.. Så begynte de å snakke om cider om vi skulle kjøpt på butikken og prøve å snike det med oss inn på restauranten.. Så måtte jeg bare si at jeg var mer glad i brus... Men de har jo ingenting med det å gjøre.. Fikk også spørsmål om om jeg ammet fremdeles. De har ikke noe med det å gjøre heller.. Har liksom ikke tenkt å si noe enda..Sykt irriterende spørsmål egentlig.. Har ikke orket å drikke på f.eks lønningspils da jeg heller vil kjøre i 20 minutter hjem enn å ta buss i 60. Og da kommer babypraten.. Hver gang! Enn om jeg hadde hatt problemer med å bli gravid.. Er jo ikke hvem som helst sin buissniss det!
Blir så provosert
Hvordan går det med dere på jobb?
Det går fint heldigvis. Best går det hvis jeg har tid til å spise når jeg faktisk blir sulten og ikke 1,5 time etterpåHvordan går det med dere på jobb?
Hehe typiskMen kjøpte meg en treningsthigts som kom i posten i dag. Da jeg prøvde den på så gikk det opp for meg at jeg får brukt den bare noen uker før jeg må pakke den bort i sikkert et års tid
Sykemeldt pga kvalme?Jobber 50% nå, så gir 100% de timene jeg er der, men kjenner jeg er fryktelig sliten på slutten av dagen likevel. Sover 2-3 timer når jeg kommer hjem. Er så leeeei Gleder meg sykt til denne første tiden er over!
Hjelper på det ja noen spesielle plager?Det går fint heldigvis. Best går det hvis jeg har tid til å spise når jeg faktisk blir sulten og ikke 1,5 time etterpå