Skravletråden februar

Her er alt bra! Vært en koselig helg. Vært fryktelig sliten i ettermiddag. Orker ikke å strikke en gang :p
 
god kveld
 
I dag tidlig ble jeg for første gang kvalm. Kom 30 min for sent på jobb, fordi jeg sleit sånn med å få i meg frokosten. Kasta ikke opp, men måtte legge meg på sofaen mellom hver bit jeg tok av knekkebrødet. Ble heldigvis bedre etter frokost.

Er dette svangerskapskvalme? Jeg tenker liksom hele tiden at det liksågodt kunne ha vært noe annet... Vil jo gjerne ha litt symptomer :)
 
I dag tidlig ble jeg for første gang kvalm. Kom 30 min for sent på jobb, fordi jeg sleit sånn med å få i meg frokosten. Kasta ikke opp, men måtte legge meg på sofaen mellom hver bit jeg tok av knekkebrødet. Ble heldigvis bedre etter frokost.

Er dette svangerskapskvalme? Jeg tenker liksom hele tiden at det liksågodt kunne ha vært noe annet... Vil jo gjerne ha litt symptomer :)
Sist reagerte jeg på mat fra uke 7-8 å da smakte masse mat dårlig at det var vanskelig å spise eller kvalme de. De sier jo at de fleste blir kvalm i løpet av svangerskapet.
 
holder på å bli sprø.... gubben bare fiser og fiser og fiser og fiser... og jeg synes alle stinker drit.... :( hersens meget forbedrede luktesans. :(
 
Sjefen hadde på seg en parfyme som jeg ikke taklet! Lukta gammel tante pose... også så sterk den var :hungover::hungover: Turte ikke si noe, holdt meg langt unna henne. Hakket før jeg gikk i dørken.. :inpain:

Huff, så fælt!
Har en kollega som ikke møter i nyvaskede klær hver uke. Ekkelt nok til vanlig, men blir verre nå. Vil ikke avsløre noe enda heller.
 
Da var første legetime gjennomført. Tok en HCG pga mindre symptomer denne gangen, men alle svangerskap kan jo være ulike... Fått helsekort og tatt blodprøver :)
 
Her blir jeg kvalmerer og kvalmerer...men når jeg ser på videosnutten av den lille med bankende hjerte, så gjør det ingenting!!! Så lykkelig!! :love2 :Heartred Reiser på hytten i dag... avslapping og ferie helt til midten av august!!! Deilig!!:D
 
Mannen min har reist bort nå, og blir borte til søndag. Det verste er at han blir helt utilgjengelig, uten dekning... Jeg kjenner jeg trenger noen å snakke med om alt som skjer. Jeg blør jo hver dag, så jeg er livredd for å miste. Det verste hadde vært om jeg mistet nå mens han var borte, og ikke fikk sagt det til han før han kommer hjem på søndag!
 
Idag er formen ganske bra. Så nå passer jeg på å bake kaker til snuppa som vi skal feire to uker før tiden i helgen. Sånn er det når man har bursdag midt i fellesferien, ingen er hjemme ;) Det blir Daimiskake og sjokoladekake. Har kjøpt slik ugleform så tenkte lage ei uglekake ;)
 
I går vR jeg ute med jobb. Følte meg ikke høy i hatten når jeg fikk spørsmål hvorfor jeg ikke drakk, om det var noen spesiell grunn til det xD haha
 
I går vR jeg ute med jobb. Følte meg ikke høy i hatten når jeg fikk spørsmål hvorfor jeg ikke drakk, om det var noen spesiell grunn til det xD haha

Sykt irriterende spørsmål egentlig.. Har ikke orket å drikke på f.eks lønningspils da jeg heller vil kjøre i 20 minutter hjem enn å ta buss i 60. Og da kommer babypraten.. Hver gang! Enn om jeg hadde hatt problemer med å bli gravid.. Er jo ikke hvem som helst sin buissniss det!
Blir så provosert :p
 
Sykt irriterende spørsmål egentlig.. Har ikke orket å drikke på f.eks lønningspils da jeg heller vil kjøre i 20 minutter hjem enn å ta buss i 60. Og da kommer babypraten.. Hver gang! Enn om jeg hadde hatt problemer med å bli gravid.. Er jo ikke hvem som helst sin buissniss det!
Blir så provosert :p
Det er det. Spesielt når det er første gang på lenge man skal ut og man skal på jobb neste dag også. Jeg sa bare det at jeg drikker ikke vin og jeg drikker ikke øl.. Så begynte de å snakke om cider om vi skulle kjøpt på butikken og prøve å snike det med oss inn på restauranten.. Så måtte jeg bare si at jeg var mer glad i brus... Men de har jo ingenting med det å gjøre.. Fikk også spørsmål om om jeg ammet fremdeles. De har ikke noe med det å gjøre heller.. Har liksom ikke tenkt å si noe enda..
 
Hvordan går det med dere på jobb?
 
Men kjøpte meg en treningsthigts som kom i posten i dag. Da jeg prøvde den på så gikk det opp for meg at jeg får brukt den bare noen uker før jeg må pakke den bort i sikkert et års tid :p
 
Hvordan går det med dere på jobb?

Jobber 50% nå, så gir 100% de timene jeg er der, men kjenner jeg er fryktelig sliten på slutten av dagen likevel. Sover 2-3 timer når jeg kommer hjem. Er så leeeei :p Gleder meg sykt til denne første tiden er over!
 
Men kjøpte meg en treningsthigts som kom i posten i dag. Da jeg prøvde den på så gikk det opp for meg at jeg får brukt den bare noen uker før jeg må pakke den bort i sikkert et års tid :p
Hehe typisk :p
 
Jobber 50% nå, så gir 100% de timene jeg er der, men kjenner jeg er fryktelig sliten på slutten av dagen likevel. Sover 2-3 timer når jeg kommer hjem. Er så leeeei :p Gleder meg sykt til denne første tiden er over!
Sykemeldt pga kvalme?
 
Back
Topp