Skravletråden februar

Ny dag! På tur å levere ungene i bhg nå. Men de er så treeeeege! Merker at de er klare for sommerferie nå. Enda to uker igjen. :)
 
Når kollegan din lukter gammel svette.. Takk for at jeg skulle hjem tidlig! Han kan jeg ikke jobbe tett med framover :(
 
Barna er på SFO og barnehage og jeg sitter i sofaen og strikker og ser på jordmødrene. Allerede i gang med sesong 2.
 
Satt kvalme og brekninger-rekord idag... Og ferdig med det jeg må gjøre på jobb, men vil ikke bruke så mye avspasering så prøve å holde ut en times tid til her...
 
Sjefen hadde på seg en parfyme som jeg ikke taklet! Lukta gammel tante pose... også så sterk den var :hungover::hungover: Turte ikke si noe, holdt meg langt unna henne. Hakket før jeg gikk i dørken.. :inpain:
 
Idag kastet jeg opp for første gang.. Og vært kvalm hele dagen. Alene med ungene idag også. Heldigvis har de underholdt seg selv og hverandre idag, og vært mesteparten av tiden ute.
Nå har jeg satt middagen i ovnen, mens de der på film og slapper av. Samboeren er vel hjemme etterhvert nå også. :)

Hva har dere gjort idag? :)
 
Vi har fortalt det til vordende besteforeldre :)
 
Hvordan tok de det? :D
Fortalte det til mine foreldre på torsdag. De ble veldig glad og sa de hadde ventet på det (vi giftet oss for 1,5 år siden, men prøvinga har tatt litt tid). Svigerforeldrene mine fortalte vi det til i dag. De ble også kjempeglad! Svigermor begynte å gråte fordi hun ble så glad :) Så nå håper jeg at svangerskapet går fint, og at spira holder seg der inne!
 
I dag har vi feira bursdagen til 6åringen:)
På en gård.. Stas!
Kjenner at kvalmen begynner å slå inn for fullt.. Baaah!
Virker som alt av symptomer og styr kommer før denne gangen.. Om jeg ikke er lengre på vei da.. Har jo tidenes mest håpløse syklus.. Tul 6.juli så da får vi se..

Når forteller dere søsken om spira?
 
Fortalte det til mine foreldre på torsdag. De ble veldig glad og sa de hadde ventet på det (vi giftet oss for 1,5 år siden, men prøvinga har tatt litt tid). Svigerforeldrene mine fortalte vi det til i dag. De ble også kjempeglad! Svigermor begynte å gråte fordi hun ble så glad :) Så nå håper jeg at svangerskapet går fint, og at spira holder seg der inne!
Så herlig! :)
Min svigermor vet det. Jeg fortalte henne det samme uke som vi fant ut av dette. Hun har drømt dette for en stund siden, og var ikke overrasket. :p

Mine foreldre får inne vite det enda. Min mor er en skikkelig skravvelkjerring, så vet hun så vet alle det. :(
 
I dag har vi feira bursdagen til 6åringen:)
På en gård.. Stas!
Kjenner at kvalmen begynner å slå inn for fullt.. Baaah!
Virker som alt av symptomer og styr kommer før denne gangen.. Om jeg ikke er lengre på vei da.. Har jo tidenes mest håpløse syklus.. Tul 6.juli så da får vi se..

Når forteller dere søsken om spira?
Tenkte å fortelle vår 6 åring og vår 4 åring når magen begynner å vises.
Ikke så lenge til med andre ord. Hadde mage allerede i uke 9 med nr 2. :O
 
Faktisk lagt meg for kvelden for idag har vært en tung dag blæh :\
 
Hvordan går det med dere?
 
Back
Topp