Braga
Glad i forumet
Ikke mye liv i dere idag eller?
* Redigert av moderator*
Har sovet to timer i ettermiddag jeg samler krefter til vi skal ut å kjøpe ny plenklipper. Sykt sliten
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye liv i dere idag eller?
* Redigert av moderator*
Aner ikke..Hva skjedde med skjult forum?
Hvordan tok de det?Vi har fortalt det til vordende besteforeldre
Fortalte det til mine foreldre på torsdag. De ble veldig glad og sa de hadde ventet på det (vi giftet oss for 1,5 år siden, men prøvinga har tatt litt tid). Svigerforeldrene mine fortalte vi det til i dag. De ble også kjempeglad! Svigermor begynte å gråte fordi hun ble så glad Så nå håper jeg at svangerskapet går fint, og at spira holder seg der inne!Hvordan tok de det?
Så herlig!Fortalte det til mine foreldre på torsdag. De ble veldig glad og sa de hadde ventet på det (vi giftet oss for 1,5 år siden, men prøvinga har tatt litt tid). Svigerforeldrene mine fortalte vi det til i dag. De ble også kjempeglad! Svigermor begynte å gråte fordi hun ble så glad Så nå håper jeg at svangerskapet går fint, og at spira holder seg der inne!
Tenkte å fortelle vår 6 åring og vår 4 åring når magen begynner å vises.I dag har vi feira bursdagen til 6åringen
På en gård.. Stas!
Kjenner at kvalmen begynner å slå inn for fullt.. Baaah!
Virker som alt av symptomer og styr kommer før denne gangen.. Om jeg ikke er lengre på vei da.. Har jo tidenes mest håpløse syklus.. Tul 6.juli så da får vi se..
Når forteller dere søsken om spira?