Jeg har vært i utdrikningslag idag. Gått ganske bra, men kjente jeg var sliten da jeg kom hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, vet alt om hyperemesis, hadde det selv med første; havnet på sykehuset... Håper det går over fort hos deg virkelig ikke gøy å være så kvalmHer blir det masse hvile er tungt å ha hyperemesis men fått i meg zofran så håper jeg i meg mat
Joda, men her er det snakk om ca 30-40 sokkerhar du ikke hørt om vaskemaskinmonsteret som lever av å spise sokker? noen av sokkene er det mulig at en finner "opptygd" i filteret på maskinen...
ja,,, han elsker å være på hytten, for det er ikke grenser for han der ute... her hjemme får han ikke gå ned i gaten (pga det er gjennomgangstrafikk der, og før bilistene lærer seg at det er faktisk et gatetun og barn kan finne på å leke der så er det faktisk ikke trygt i det hele tatt der nede)Det betyr at han har koset seg på hytta da.
Ferie nå eller?jeg skal sitte og synes synd på meg selv i dag... føler meg ikke i form... og føler at jeg har svelgt flere dl med neseblod i dag... så føler meg noe ligth headed... GODT jeg ikke skal på jobb før om litt over 2 uker...
nei. bare ingen ledige vakter på jobben fortiden, og har bare enn helgestilling frem til 15 august då får jeg inn i en 68% stilling på et sykehjem her i kommunen... skal jobbe to uker som ferievikar etter min neste helg...Ferie nå eller?
Åjaaa.. Nyte det å være gravid da. Selv om det er greit med penger i kassa.nei. bare ingen ledige vakter på jobben fortiden, og har bare enn helgestilling frem til 15 august då får jeg inn i en 68% stilling på et sykehjem her i kommunen... skal jobbe to uker som ferievikar etter min neste helg...
nja nyte og nyte fru blom... jeg forbanner vel mer allergisessongen... gravid og allerig= tørre neseganger, som blør ekstremt lett... og mye nysing så føler meg svært ligth headed til tider... orker ikke å tømme vaskemaskinen i dag en gang... ikke det at jeg ikke vil, men jeg orker det ikke.. føler meg svimmel. og i dag har jeg ikke matlyst i det hele tatt... klart å få i meg 2 salte kjeks og 1 gulrot i hele dag... får vel hem en fornærmet gubbe, og en sur og grinete 5 åring etterpå... men det er noe jeg skal ta opp med fastlegen når jeg skal dit 5 juli... vet det er lenge til, men då skal ejg be om allergimedisiner på resept. for det er dritdyrt med de respetfrie hele tiden.. så håper jeg kan få både nesespray og øyedråper samt tabeletter på resept nå...Åjaaa.. Nyte det å være gravid da. Selv om det er greit med penger i kassa.