Skravletråden februar

Jeg har vært i utdrikningslag idag. Gått ganske bra, men kjente jeg var sliten da jeg kom hjem
 
Dette er en stressende helg. I går var jeg på sommerfest med jobben. I dag har jeg vært instruktør på 8-timers kajakkurs, og dro deretter rett på sommerfest hos et vennepar. I morgen skal vi holde nytt 8-timers kajakkurs før vi skal i bursdagsfest til kusinen min. Også var helga over! Glad jeg ikke er kvalm og at jeg ikke er spesielt sliten og trøtt enda. Er 6+0 i dag :)
 
Det er så deilig vær her. Sol og varmt. Har ligget rett ut og halvsovet på terrassen, men snuppa har sovet :)
 
Vært i dåp idag. Og har klart å vrikke foten, så ankelen min er skikkelig opphovnet. Så nå er jeg mett i magen og hviler med foten høyt på bordet.
 
snart kommer min sønn hjem fra hytten med mine foreldre... <3 <3 og han var vist på vei til å sovne i bilen i det de hadde satt seg inn i den <3
 
Det betyr at han har koset seg på hytta da. ;)
ja,,, han elsker å være på hytten, for det er ikke grenser for han der ute... her hjemme får han ikke gå ned i gaten (pga det er gjennomgangstrafikk der, og før bilistene lærer seg at det er faktisk et gatetun og barn kan finne på å leke der så er det faktisk ikke trygt i det hele tatt der nede)
mens på hytten er det "kun" firhjulinger og golfbiler som kjører på "grusveien" og man hører de fleste kjøretøyene på lang avstand... og ingen kjører egentlig fort der, for det er ingenting en trenger å haste seg til... ;-)
 
Hatt 13 gjester til middag, kaffe og kaker i anledning bursdagen til samboern. Sliiiten :p
Han har en gutt fra før som ble storebror for andre gang i dag også :)
 
Endte på legevakten i går. Og er her igjen idag.. Alt bra med mini, men har vrikka foten to ganger i et lite fall. Så hopper rundt på krykker.
Mulig jeg må inn til røntgen. Ny vurdering og legen, som tilfeldig er fastlegen min. ;)
 
Ja, kan så si! Er hjemme nå da. Jeg og 6 åringen. :)
Slapp røntgen, har bare en veldig forstuet fot. Må ta det med ro i noen dager.. Ligger i sofaen nå. :) Ble jo så trøtt. Har ikke sovet særlig godt i natt pga denne foten, så vurderer en liten blund mens ungen ser på film! :p
 
Det høres veldig fornuftig ut :) jeg begynner på jobb om 1 1/2 time.. Har bare halve dager.. Hatt jr på 4 hjemme, skal ikke ha han hjemme i morra hvertfall :p
 
Mi jente på 6 er hjemme annen hver dag, mens 4 åringen er i bhg hver dag. I morgen er det bhg på eldste også, og jeg har en plan om å vake brød og rundstykker og sove! :p

Avslutning i bhg på kveldstid også. Og storesøster skal sove i bhg til onsdag. :)
 
jeg skal sitte og synes synd på meg selv i dag... føler meg ikke i form... og føler at jeg har svelgt flere dl med neseblod i dag... så føler meg noe ligth headed... GODT jeg ikke skal på jobb før om litt over 2 uker...
 
nei. bare ingen ledige vakter på jobben fortiden, og har bare enn helgestilling frem til 15 august då får jeg inn i en 68% stilling på et sykehjem her i kommunen... skal jobbe to uker som ferievikar etter min neste helg...
Åjaaa.. Nyte det å være gravid da. :) Selv om det er greit med penger i kassa. :p
 
Åjaaa.. Nyte det å være gravid da. :) Selv om det er greit med penger i kassa. :p
nja nyte og nyte fru blom... jeg forbanner vel mer allergisessongen... gravid og allerig= tørre neseganger, som blør ekstremt lett... og mye nysing så føler meg svært ligth headed til tider... orker ikke å tømme vaskemaskinen i dag en gang... ikke det at jeg ikke vil, men jeg orker det ikke.. føler meg svimmel. og i dag har jeg ikke matlyst i det hele tatt... klart å få i meg 2 salte kjeks og 1 gulrot i hele dag... får vel hem en fornærmet gubbe, og en sur og grinete 5 åring etterpå... men det er noe jeg skal ta opp med fastlegen når jeg skal dit 5 juli... vet det er lenge til, men då skal ejg be om allergimedisiner på resept. for det er dritdyrt med de respetfrie hele tiden.. så håper jeg kan få både nesespray og øyedråper samt tabeletter på resept nå...
tidligere i dag følte jeg at jeg hadde svelgt 1 liter med blod pga neseblødning... seriøst spyttet opp slimklumper som var meget blodfulle....
 
Back
Topp