Skravletråden februar

Er vanlig å ikke kjenne så mange symptomer, like vanlig som æ kjenne de. Så har du en positiv test, så går det nok bra. :)
Man blir utrolig sliten av å gå å være nervøs har jeg funnet ut. Så prøver å tenke annerledes og være positivt innstilt på dette. :)
 
Jeg var på jobb i hjemmetjenesten i dag og kom til en pasient jeg aldri hadde vært hos før. Det første pasienten sier til meg når han våkner er: "Du bærer en baby i magen du " Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle svare. Hvordan klarer han å se det? Hadde med en kollega og vil jo helst ikke si noe på jobben ennå :p

Det er helt merkelig hvordan noen bare ser det på oss! Var hos svigers for ei uke siden, og da hadde hun besøk av ei dame. Hun hadde spurt i etterkant om jeg var gravid :p
 
Ny uke idag, 6+0 :)
 
Bare for å holde liv i tråden får jeg skravle med meg selv da. :p
Skal sykle å hente jentene mine nå, og så er det HELG! :)

Dessverre så regner det her.. :/
 
då har jeg levert guttungen til mine foreldre, så han skal få seg en god helg på hytten med de.. gubben skal skru bil (service og skifte kløtsj). jeg skal slappe av for jeg skal på vakt i helgen. ;-) Sein-tidlig. ;-)
 
Akkurat spist fredags-taco her. Nå er det straks barne-tv. Samboeren skal legge seg snart han. Han har jobb i helga, på natta. Og kom egentlig akkurat fra jobb. Pause noen timer bare.

Jeg skal slappe av i kveld, og se pm jeg klarer å komme meg tidlig i seng.

Hva skal dere andre jenter gjøre i kveld/i helga? :)
 
Vi er på camping, så nå slappeste det max av etter at jr sovna.. I morra skal han i bursdag til en kompis, også blir det bakt potet på kvelden! Gleder meg :D gubben påstår at han trenger kjøtt ved siden av, bakt potet er bare tilbehør :S
 
Vi er på camping, så nå slappeste det max av etter at jr sovna.. I morra skal han i bursdag til en kompis, også blir det bakt potet på kvelden! Gleder meg :D gubben påstår at han trenger kjøtt ved siden av, bakt potet er bare tilbehør :S
Vi steker smårettskinke og smårettbacon vesiden av, har kryddersmør, rømme og mais oppi :) namnam! Da er det ett måltid da :D Noen har tacokjøttdeig, rømme og salsasaus til :)
 
Jeg har fått så lysten på O'boy for tiden. Skulle fikse meg et glass nettopp. Endte med at halve boksen lå strødd på gulvet.. Så jeg har nettopp støvsuger hele kjøkkenet, for andre gang idag..
Jaja, jeg fikk sjokolademelken til slutt da! :p
 
Måtte hente guttungen til svigers og ta han med på grilling til svigers i dag. Har vært så trøtt og sliten denne uka at jeg hadde mest lyst til å hjem å sove, men samboern måtte jobbe overtid.
Veldig koselig da :)
Men da vi endelig kom hjem og jeg fikk lagt meg til på soffan så kommer samboern og spør om jeg kan legge gutten fordi han har lovt seg bort til en kompis.
Da ble jeg ganske sur. Blir å finne senga straks nå ja :p
 
Jeg har fått så lysten på O'boy for tiden. Skulle fikse meg et glass nettopp. Endte med at halve boksen lå strødd på gulvet.. Så jeg har nettopp støvsuger hele kjøkkenet, for andre gang idag..
Jaja, jeg fikk sjokolademelken til slutt da! :p

Hvordan ble det da du støvsuget? Blåste ikke pulveret ut igjen da? :p

Jeg fikk lyst på sjokomelk også nå :)
 
Nå har kvalmen satt inn for godt. 7+3 idag og ingenting frister. Skulle så gjerne drukket masse for jeg er kjempe tørst, men med engang jeg drikker blir jeg mer kvalm :( Bare sove zzZzz
 
Vi steker smårettskinke og smårettbacon vesiden av, har kryddersmør, rømme og mais oppi :) namnam! Da er det ett måltid da :D Noen har tacokjøttdeig, rømme og salsasaus til :)
Sånn jeg og er vant med det, men han får ta sitt så får jeg ta mitt :D
 
Nåååå er det natta altså! Samboeren er dratt på jobb, og kidsa ligger og snorker i kor, på hvert sitt rom! :p

God natt! Skravles i morgen, jenter! :)
 
Jeg ble sendt i seng av gubben :p sovna godt på sofan :D natta!
 
Back
Topp