Skravletråden februar

Ååå, kjedelig vær ute!! Regn og kaldt! Og jeg som hadde planer om å klippe gresset...
 
Jeg blir bare mer og mer kvalm og dårlig for hver dag som går. Og ikke bare morgen, men hele døgnet. På natta kjenner jeg det ikke, for da sover jeg. :)

Idag er planene å handle inn til kaker og for resten av helga. Har en 4 åring i morgen, og feiringen skal foregå ute. :)
 
Her er det "barnebursdag" idag. Det blir 12 voksne, 5 toåringer, 1 treåring og 4 babyer. Puh!! Snuppa fyller 2 år om 13 dager så det feires idag. Nå sover hun heldigvis. Så rekker jeg å pynte og ordne i stand til folk kommer ;)
 
Hva syns dere?image.jpg
 
Her er det "barnebursdag" idag. Det blir 12 voksne, 5 toåringer, 1 treåring og 4 babyer. Puh!! Snuppa fyller 2 år om 13 dager så det feires idag. Nå sover hun heldigvis. Så rekker jeg å pynte og ordne i stand til folk kommer ;)
Kos dere :)
 
Da har jeg vært til lege og fått helsekort og ordnet time til jordmor :)

Legen prøvde å finne hjertelyden, men det er for tidlig enda. Hun fant noe sånn at det er ingen tvil om at det er noe der :D
Jeg er så glad :D
 
Slapper av med serie på tvn ungen sovna i 7 tiden gubbn e ute å vasker verandaen å bilen med høytrykk spyler
 
Jeg har kost meg med bildene barnehagen har lagt ut på hjemmesiden med bilder fra juni måned. Ikke rart ungen har det bra i barnehagen, for de er jammen flinke til å aktivisere og finne på diverse med dem :) Artig å se bilder fra barnehagehverdagen :)
 
Snuppa som de siste månedene har tatt kvelden kl 19 (våkner en del ganger i løpet av natten, men har jo blitt vant til det), har plutselig bestemt seg for å holde det gående til kl 22!! I tillegg har hun gått fra to til én lur på dagtid helt av seg selv. Fortell meg at det går seg til igjen, for nå er jeg sliiiten... :(
 
Snuppa som de siste månedene har tatt kvelden kl 19 (våkner en del ganger i løpet av natten, men har jo blitt vant til det), har plutselig bestemt seg for å holde det gående til kl 22!! I tillegg har hun gått fra to til én lur på dagtid helt av seg selv. Fortell meg at det går seg til igjen, for nå er jeg sliiiten... :(
Søvnen på dagtid blir nok værende, men søvnen om natten blir nok bedre. Kan det være tenner?
 
Søvnen på dagtid blir nok værende, men søvnen om natten blir nok bedre. Kan det være tenner?
Ja, regner ikke med at hun kommer til å sove to ganger på dagtid lenger. Hun har akkurat fått en rekke tenner uten at det har endret atferd eller sovemønster, men hvem vet? Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet :confused:
 
Hæ små barn som sover på dagtid hva er det?? ;-) storebror sov nesten ikke på dagen når han var liten. Men til gjengjeld tok han det igjen på natten då...
Men ja i endringer i livet så vil de også "vende" tilbake når endringen er "fullført".. (Er i hvertfall min erfaring)
 
Back
Topp