mrs.g
Glad i forumet
Holder kurs for de som skal utdanne seg til å bli fjellguide. Kjenner jeg er klar for å få han hjem nåHva slags kurs? Kjipt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder kurs for de som skal utdanne seg til å bli fjellguide. Kjenner jeg er klar for å få han hjem nåHva slags kurs? Kjipt..
Såpass forstår Eg godtHolder kurs for de som skal utdanne seg til å bli fjellguide. Kjenner jeg er klar for å få han hjem nå
nja det er egentlig veldig individuelt.. noen produserer raskere, andre produserer saktere....
I disse mnd fremover lærer man myyyye... Og blir minnet på om mye en gjerne har glemt i fra tidligere svangerskap... ;-)Åja. Ikke alt man vet merker jeg
Ååå, kjedelig vær ute!! Regn og kaldt! Og jeg som hadde planer om å klippe gresset...
Hva syns dere?Vis vedlegget 185375
Tenkte det til besteforeldre iallefall tenkte på Facebook å ha bilder av 4 par med skoFin den tenkte du å avsløre nyheten sånn?
Kos dereHer er det "barnebursdag" idag. Det blir 12 voksne, 5 toåringer, 1 treåring og 4 babyer. Puh!! Snuppa fyller 2 år om 13 dager så det feires idag. Nå sover hun heldigvis. Så rekker jeg å pynte og ordne i stand til folk kommer
Som de andre sier, så dobler det seg ikke lenger når det er over 10 000Skal det ikke doble seg på 2 dager?
Søvnen på dagtid blir nok værende, men søvnen om natten blir nok bedre. Kan det være tenner?Snuppa som de siste månedene har tatt kvelden kl 19 (våkner en del ganger i løpet av natten, men har jo blitt vant til det), har plutselig bestemt seg for å holde det gående til kl 22!! I tillegg har hun gått fra to til én lur på dagtid helt av seg selv. Fortell meg at det går seg til igjen, for nå er jeg sliiiten...
Ja, regner ikke med at hun kommer til å sove to ganger på dagtid lenger. Hun har akkurat fått en rekke tenner uten at det har endret atferd eller sovemønster, men hvem vet? Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighetSøvnen på dagtid blir nok værende, men søvnen om natten blir nok bedre. Kan det være tenner?