Skravletråden februar

Ahmagad denne formen altså. Kunne sovet 24/7 :/ Uggen å slapp. Jaja.. Håper det blir bedre snart. Har straks sett ferdig alle sesongene av Castle :p skal denne formen fortsette trenger jeg flere spenningserier for å holde meg våken. Forslag?
 
Ahmagad denne formen altså. Kunne sovet 24/7 :/ Uggen å slapp. Jaja.. Håper det blir bedre snart. Har straks sett ferdig alle sesongene av Castle :p skal denne formen fortsette trenger jeg flere spenningserier for å holde meg våken. Forslag?

Stranger things på netflix :)
 
Ahmagad denne formen altså. Kunne sovet 24/7 :/ Uggen å slapp. Jaja.. Håper det blir bedre snart. Har straks sett ferdig alle sesongene av Castle :p skal denne formen fortsette trenger jeg flere spenningserier for å holde meg våken. Forslag?
Jeg holder også på med castle nå!! Kan anbefale Orphan Black, er en Netflix original. Veldig bra serie:)
 
Jeg holder også på med castle nå!! Kan anbefale Orphan Black, er en Netflix original. Veldig bra serie:)
Castle er sååååå bra. Er litt skeptisk til de der Netflix seriene altså. Har gløtta innom på noe men det er bare oitnb som har falt i smak til nå.
 
Joda, var helt grei den. Ikke sånn super bra, men spennende nok til å Hilde seg våken til værtfall :p Har ikke sett den nyeste sesongen som har kommet ut enda da men..

Jeg elsker litt sånn overnaturlig og utenom det vanlige jeg :) the 100,American horror story, Salem, Jessica Jones osv...
 
Gud hvor varmt det e her i Finnmark er litt deilig må jeg si :D
 
Back
Topp