Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte dere bare sykehuset og bestilte time?Har også fått brev om OUL, tror det var 15.september.
Fikk brev om ultralyd i går
Vi skal på St. Olavs 9/9 og se på den lille
Syykt lenge til!
Legen min sendte inn bestilling - jeg visste ikke en gang om det, så det var en morsom overraskelse i postkassa da vi kom fra ferieRingte dere bare sykehuset og bestilte time?
Vi har fått samme dato, UNN Tromsø dog Syns og det er leeeeenge til...
Ringte dere bare sykehuset og bestilte time?
Akei, får håpe legen gjorde d daLegen henviser på første helsekontroll.
Ahmagad denne formen altså. Kunne sovet 24/7 :/ Uggen å slapp. Jaja.. Håper det blir bedre snart. Har straks sett ferdig alle sesongene av Castle skal denne formen fortsette trenger jeg flere spenningserier for å holde meg våken. Forslag?
Har så vidt titta innom på den. Virka spennendeBurn Notice!!
Har så vidt titta innom på den. Virka spennende
Hehe da har jg noe å glede meg tilMye spenning og humor hvertfall og ikke feil å se på han i hovedrollen heller
Ahmagad denne formen altså. Kunne sovet 24/7 :/ Uggen å slapp. Jaja.. Håper det blir bedre snart. Har straks sett ferdig alle sesongene av Castle skal denne formen fortsette trenger jeg flere spenningserier for å holde meg våken. Forslag?
Fikk litt sånn under the dome følelse av å se traileren. Har du sett den serien? Er de litt like?Stranger things på netflix
Fikk litt sånn under the dome følelse av å se traileren. Har du sett den serien? Er de litt like?
Jeg holder også på med castle nå!! Kan anbefale Orphan Black, er en Netflix original. Veldig bra serieAhmagad denne formen altså. Kunne sovet 24/7 :/ Uggen å slapp. Jaja.. Håper det blir bedre snart. Har straks sett ferdig alle sesongene av Castle skal denne formen fortsette trenger jeg flere spenningserier for å holde meg våken. Forslag?
Joda, var helt grei den. Ikke sånn super bra, men spennende nok til å Hilde seg våken til værtfall Har ikke sett den nyeste sesongen som har kommet ut enda da men..Nei,den har jeg ikke sett ennå. Var den bra?
Castle er sååååå bra. Er litt skeptisk til de der Netflix seriene altså. Har gløtta innom på noe men det er bare oitnb som har falt i smak til nå.Jeg holder også på med castle nå!! Kan anbefale Orphan Black, er en Netflix original. Veldig bra serie
Joda, var helt grei den. Ikke sånn super bra, men spennende nok til å Hilde seg våken til værtfall Har ikke sett den nyeste sesongen som har kommet ut enda da men..