Nyt detGud hvor varmt det e her i Finnmark er litt deilig må jeg si![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt detGud hvor varmt det e her i Finnmark er litt deilig må jeg si![]()
Legen gjor det i uke 8.Ringte dere bare sykehuset og bestilte time?
Håper bare legen min gjorde d ettersom hun virket stresset.. Tok d lang tid før du fikk innkallelse i posten da?Legen gjor det i uke 8.![]()
3 daga.Håper bare legen min gjorde d ettersom hun virket stresset.. Tok d lang tid før du fikk innkallelse i posten da?
Hmm.. Ikke fått noe innkallelse jeg.. Leeenge siden jeg var hos legen.. Tror jeg må ta meg en tlf3 daga.![]()
Kan være at nån steder bruke lengre tid.Hmm.. Ikke fått noe innkallelse jeg.. Leeenge siden jeg var hos legen.. Tror jeg må ta meg en tlf![]()
Jeg fikk innkalling dagen etter jeg var hos legen, og jeg ble egentlig henvist til gynekolog i nærheten - men fikk innkalling til sykehuset! Så ta den telefonen duHmm.. Ikke fått noe innkallelse jeg.. Leeenge siden jeg var hos legen.. Tror jeg må ta meg en tlf![]()
Hmm.. Ikke fått noe innkallelse jeg.. Leeenge siden jeg var hos legen.. Tror jeg må ta meg en tlf![]()
Ja jeg får gjøre detTa telefon jatil meg tok det 4 dager.
Første gang her. Jeg er så sliten på dagen, av tretthet og kvalme. Det er fustrende fordi jeg får ikke gjort noe. I morgen må jeg være hos legen kl 1000. Skal blir interessant å se med den kvalmen. Idag stod jeg opp kl 0800 og spydde 3 ganger.
Hopper i seng. Kommer sterkere tilbake imorgen.
God natt.
Bytter helt tema her, men er jeg den eneste som føler alt av kroppshår vokser i rekordfart for tiden?Føler ikke jeg gjør annet enn å barbere legger og armhuler, og magen har fått mye veldig synlige hår..
![]()
Kom du deg til legen?![]()
Jeg er 14+3, kaster opp daglig fortsatt.. Sist svangerskap var jeg dårlig til uka før svangerskapsavbrudd i 18/19Det er kjipt å være så sliten og kvalm. Føler at jeg spiser hele døgnet....
1 uke igjen til uke 12. Blir spennende å se om det hjelper.
Mange her som har passert uke 12 og er like kvalm ?