Nyt det Helt fantastisk på østlandet i dag også!!Gud hvor varmt det e her i Finnmark er litt deilig må jeg si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt det Helt fantastisk på østlandet i dag også!!Gud hvor varmt det e her i Finnmark er litt deilig må jeg si
Legen gjor det i uke 8.Ringte dere bare sykehuset og bestilte time?
Håper bare legen min gjorde d ettersom hun virket stresset.. Tok d lang tid før du fikk innkallelse i posten da?Legen gjor det i uke 8.
3 daga.Håper bare legen min gjorde d ettersom hun virket stresset.. Tok d lang tid før du fikk innkallelse i posten da?
Hmm.. Ikke fått noe innkallelse jeg.. Leeenge siden jeg var hos legen.. Tror jeg må ta meg en tlf3 daga.
Kan være at nån steder bruke lengre tid. Bor i Alta, henvisning sendt til Hammerfest Sykehus, og så e det ei jordmor som kommer hit å tar ultralyd.Hmm.. Ikke fått noe innkallelse jeg.. Leeenge siden jeg var hos legen.. Tror jeg må ta meg en tlf
Jeg fikk innkalling dagen etter jeg var hos legen, og jeg ble egentlig henvist til gynekolog i nærheten - men fikk innkalling til sykehuset! Så ta den telefonen duHmm.. Ikke fått noe innkallelse jeg.. Leeenge siden jeg var hos legen.. Tror jeg må ta meg en tlf
Hmm.. Ikke fått noe innkallelse jeg.. Leeenge siden jeg var hos legen.. Tror jeg må ta meg en tlf
Ja jeg får gjøre det håper jeg får time til den 18 daTa telefon ja til meg tok det 4 dager.
Første gang her. Jeg er så sliten på dagen, av tretthet og kvalme. Det er fustrende fordi jeg får ikke gjort noe. I morgen må jeg være hos legen kl 1000. Skal blir interessant å se med den kvalmen. Idag stod jeg opp kl 0800 og spydde 3 ganger.
Hopper i seng. Kommer sterkere tilbake imorgen.
God natt.
Bytter helt tema her, men er jeg den eneste som føler alt av kroppshår vokser i rekordfart for tiden? Føler ikke jeg gjør annet enn å barbere legger og armhuler, og magen har fått mye veldig synlige hår..
Kom du deg til legen?
Jeg er 14+3, kaster opp daglig fortsatt.. Sist svangerskap var jeg dårlig til uka før svangerskapsavbrudd i 18/19Det er kjipt å være så sliten og kvalm. Føler at jeg spiser hele døgnet....
1 uke igjen til uke 12. Blir spennende å se om det hjelper.
Mange her som har passert uke 12 og er like kvalm ?