Skravletråden februar

Fantastisk i trøndelag og. Men jeg har vært trøtt og sliten etter ferien så katten og jeg ligger i hvert vårt hjørne i soffan :p
 
Kjenner jeg er dritsur nå!!
7 åringen har hatt diare og vondt i magen etter ferien. Fornøyelsesparker med pøler, pomfri, kjøttkaker, pizza og generell drittmat er skylden. Når vi kommer hjem sier jeg at nå er det kun skikkelig mat. Ikke godterier, potetgull, is... Generellt slutt på sukker og lyst brød.
I går irriterte jeg meg over svigermor som først kjøpte nytt undertøy til gutten fordi alt var til vask, forså fortelle at når han overnattet så spiste de godteri, pizza også kjøpte hun vaffel til gutten til lunsj. Jeg sa på lørdag at han måtte få grovere brød og sunnere mat.
I går var samboer enig med meg!

I dag kommer de fra butikken med grandiosa, tom og jerry kjeks, to poser potetgull og sikkert enda mer i posen og blir snurt når jeg reagerer!!!
Jeg har stått og kokt poteter og laget hjemmelaget potetmos også skal de spise grandiosa!!!
De bæsjeboxerne skal han få vaske selv gitt!!

*koker*
 
Fortalte venninnene mine i går da vi spiste middag.
Men i går kveld følte jeg meg ikke gravid. Så tok en graviditetstest i dag. To klare og tydelige streker med engang :p

Skal fortelle det til pappa i morgen. Gleder meg sykt til å fortelle det :)
 
Første gang her. Jeg er så sliten på dagen, av tretthet og kvalme. Det er fustrende fordi jeg får ikke gjort noe. I morgen må jeg være hos legen kl 1000. Skal blir interessant å se med den kvalmen. Idag stod jeg opp kl 0800 og spydde 3 ganger.
Hopper i seng. Kommer sterkere tilbake imorgen.
God natt.
 
Første gang her. Jeg er så sliten på dagen, av tretthet og kvalme. Det er fustrende fordi jeg får ikke gjort noe. I morgen må jeg være hos legen kl 1000. Skal blir interessant å se med den kvalmen. Idag stod jeg opp kl 0800 og spydde 3 ganger.
Hopper i seng. Kommer sterkere tilbake imorgen.
God natt.

Kom du deg til legen? :)
 
Bytter helt tema her, men er jeg den eneste som føler alt av kroppshår vokser i rekordfart for tiden? :( Føler ikke jeg gjør annet enn å barbere legger og armhuler, og magen har fått mye veldig synlige hår.. :(
 
Bytter helt tema her, men er jeg den eneste som føler alt av kroppshår vokser i rekordfart for tiden? :( Føler ikke jeg gjør annet enn å barbere legger og armhuler, og magen har fått mye veldig synlige hår.. :(

Nei, føler det er som før. Orker bare ikke å barbere like ofte som før :p
 
Det er kjipt å være så sliten og kvalm. Føler at jeg spiser hele døgnet....
1 uke igjen til uke 12. Blir spennende å se om det hjelper.
Mange her som har passert uke 12 og er like kvalm ?
 
Det er kjipt å være så sliten og kvalm. Føler at jeg spiser hele døgnet....
1 uke igjen til uke 12. Blir spennende å se om det hjelper.
Mange her som har passert uke 12 og er like kvalm ?
Jeg er 14+3, kaster opp daglig fortsatt.. Sist svangerskap var jeg dårlig til uka før svangerskapsavbrudd i 18/19
 
Back
Topp