Skravletråden februar

Gjorde en diger feil på jobb i går. Var så sliten at jeg ville egentlig ikke på jobb, men med 50% så er det jo ikke mye sånn egentlig.
En kunde fikk feil papirer med seg og dette er konfidensiell informasjon det er snakk om.
Skjønner ikke hva som skjedde :(
Fikk stoppet prosessen da det ble oppdaget, og håper kunden som fikk sine papirer utlevert til feil person er forståelsesfull og ikke klager.
Har skrevet en beklagelse, men har helt vondt i magen :(
 
Gjorde en diger feil på jobb i går. Var så sliten at jeg ville egentlig ikke på jobb, men med 50% så er det jo ikke mye sånn egentlig.
En kunde fikk feil papirer med seg og dette er konfidensiell informasjon det er snakk om.
Skjønner ikke hva som skjedde :(
Fikk stoppet prosessen da det ble oppdaget, og håper kunden som fikk sine papirer utlevert til feil person er forståelsesfull og ikke klager.
Har skrevet en beklagelse, men har helt vondt i magen :(
Huff, skjønner at du har en vond følelse. Håper de er forståelsesfulle!
 
Ja, regner ikke med at hun kommer til å sove to ganger på dagtid lenger. Hun har akkurat fått en rekke tenner uten at det har endret atferd eller sovemønster, men hvem vet? Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet :confused:
Tenner påvirker søvn..
 
Hæ små barn som sover på dagtid hva er det?? ;-) storebror sov nesten ikke på dagen når han var liten. Men til gjengjeld tok han det igjen på natten då...
Men ja i endringer i livet så vil de også "vende" tilbake når endringen er "fullført".. (Er i hvertfall min erfaring)
Det må legges til at hun kun sover om hun trilles eller bæres i bæresele. Om natta soves det maks to timer i strekk :confused: Har forresten bestilt sovebaby denne gangen! Skjønner ikke at jeg glemte det sist :D
 
Det må legges til at hun kun sover om hun trilles eller bæres i bæresele. Om natta soves det maks to timer i strekk :confused: Har forresten bestilt sovebaby denne gangen! Skjønner ikke at jeg glemte det sist :D
hahaha jeg bestilte sovebaby sist, fikk kolikk, superduperraskoveralt gutt... :p denne gangen så blir jeg nesten glad for en baby som sover gjerne 1 time mer pr dag, og aller helst ikke finner ut at det er kjekt å klatre på møblene når h*n er 6 mnd... :p
 
hahaha jeg bestilte sovebaby sist, fikk kolikk, superduperraskoveralt gutt... :p denne gangen så blir jeg nesten glad for en baby som sover gjerne 1 time mer pr dag, og aller helst ikke finner ut at det er kjekt å klatre på møblene når h*n er 6 mnd... :p

Haha, det var som å beskrive min gutt(minus kolikk, heldigvis). Han gikk langs sofaen før han var 7(!!!) mnd gammel. Klatret oover alt :')
 
Jeg har funnet ut at jeg kanskje bør overlate handlinga til mannen.. Fikk plutselig lyst på reker, så gikk for å kjøpe det. Kom hjem med 4,8kg reker til 3 personer..
 
Haha, det var som å beskrive min gutt(minus kolikk, heldigvis). Han gikk langs sofaen før han var 7(!!!) mnd gammel. Klatret oover alt :')
desverre så dro storebror seg opp mellom sofaen og bordet når han var 4 mnd... :(
 
Jeg har funnet ut at jeg kanskje bør overlate handlinga til mannen.. Fikk plutselig lyst på reker, så gikk for å kjøpe det. Kom hjem med 4,8kg reker til 3 personer..
Kom hjem med nok reker til oss to i dag... Hahaha (men har ikke turd å se i frysen ennå om det kom noen reker der også)....
 
Oi, oul? Man må vel ha vært hos lege for å få en innkalling? Lenge til ha, men det hele blir liksom så mye mer virkelig..!!!

Det er oul ja :) var til legen mandag. Ble litt tidligere ettersom hun skal ut i ferie så drar vi på ferie.
Skal bare kjapt innom å ta blodprøver. Papirene ligger klare.

Alt er mer på orntlig nå ja :)
 
Fått innkalling til tu i neste uke :)
 
Ser på film med jenta mi litt hverdagskos :)
 
Har sendt dattra mi til Gran Canaria med foreldrene mine i to uker :) spent på hvordan det går. Hun er 9 år,så er god på å finne på ting selv. Er også mye aktiviteter for barn på hotellet :)
 
Fikk gravidboken og spedbarnsboken i posten i dag :D
Også batman smekken jeg bestilte :D

Morro :D
 
Back
Topp