Skravletråd

Tips til bøker for pappaen ? Han har null erfaring med spedbarn/babyer og er livredd for å ødelegge babyen :Heartred
Lurer på å kjøpe denne:

Men ser den er litt gammel, sikkert mye som har skjedd på så mange år :hilarious:

Jeg har en gedigen oppgave som må skrives, og leveres inn. I stedet sitter jeg her og scroller og scroller og gidder liksom ikke gjøre det:shy: I morgen kanskje:nailbiting:

Innser at vi mangler en skravletråd, så da fortsetter jeg å spamme forumet med tråder :p

Kan i samme slengen informere de som ikke er klar over det om at vi må ha 5k innlegg i desembergruppen for å få skjult forum, og det må vi jo ha! :D Bidra gjerne ved å poste under «våre leker». Har laget et par allerede, men legg gjerne til flere :)
Gjelder "desembergruppen" slik som her? Eller er det en egen plass man må publisere/kommentere? :Heartred

Gjelder "desembergruppen" slik som her? Eller er det en egen plass man må publisere/kommentere? :Heartred
Det er på alle tråder her inne :) Bruk gjerne de under "våre leker" også, enkel måte å få nok innlegg.

Har satt meg opp på terminlista nå, kun pga skjult forum :D
Jeg har mistet så mange ganger at jeg tør ikke være tilgangsansvarlig i fall jeg må ut av gruppa igjen.

Har satt meg opp på terminlista nå, kun pga skjult forum :D
Jeg har mistet så mange ganger at jeg tør ikke være tilgangsansvarlig i fall jeg må ut av gruppa igjen.
Jeg kjenner følelsen selv om jeg ikke har mistet før. Første positive test på 1,5års prøving, ekstra risiko for exu pga diagnosen jeg har, så ønsker ikke noe ekstra ansvar før jeg har fått bekreftet at graviditeten er på rett plass og hjerteslag :shy:

Back
Topp