Skravletråd

Husker ikke så mye fra 2022 men tror det var 2 som var ansvarlig for skulte da. Der man kunne kontakte en av dem for å komme inn i gruppa :angelic:
Men forstår det godt altså. Vi kan jo kanskje ta en avstemning om hvem som ønsker å være å se hvem som blir ansvarlig :Heartred

Jeg kan værtfall være med på å ta del av ansvaret :love7
Da har vi hvertfall en i boks :) jeg skal på ul på onsdag, så er jo nesten en uke til (arg!!) :shy:

Da har vi hvertfall en i boks :) jeg skal på ul på onsdag, så er jo nesten en uke til (arg!!) :shy:
Blir jo så spennende her er det nesten 2 uker til :smiley-ashamed004 så får vi se hva det blir til men vi kan jo gjøre det beste ut av det å XXXX det vi har at det går hele veien :Heartred

Økt stressnivå og tankekjør har økt skjermtiden min helt sykt mye! Gjør ingenting annet om dagen enn å scrolle :shifty::hilarious: Flere som har det sånn?
Jeg tør ikke sjekke skjermtiden min, er helt ekstrem på scrollinga for tiden. Nesten glemt hvordan mannen ser ut hahah. Mye tanker og rastløshet som jeg ikke får utløp for ellers siden jeg er så jævla trøtt og sliten. Så ligger bare å feeder på slappheten med telefonen i handa. Får vell betennelse i fingerene snart

Husker ikke så mye fra 2022 men tror det var 2 som var ansvarlig for skulte da. Der man kunne kontakte en av dem for å komme inn i gruppa :angelic:
Men forstår det godt altså. Vi kan jo kanskje ta en avstemning om hvem som ønsker å være å se hvem som blir ansvarlig :Heartred

Jeg kan værtfall være med på å ta del av ansvaret :love7
Tror dere vi trenger noen avstemming? Stod jo ikke akkurat folk i kø, og regner med de fleste ønsker forumet opp å gå fort så fort som mulig :smiley-bounce012 :laughing002 jeg har så mange baller i luften nå, samtidig som formen er dårlig og stadig blir verre og verre, så tør ikke ta på meg noe ekstra ansvar :shy:

Sett opp mot antall som står på terminlisten har jo en god andel svart på navneforslag nå :)

Tror dere vi trenger noen avstemming? Stod jo ikke akkurat folk i kø, og regner med de fleste ønsker forumet opp å gå fort så fort som mulig :smiley-bounce012 :laughing002 jeg har så mange baller i luften nå, samtidig som formen er dårlig og stadig blir verre og verre, så tør ikke ta på meg noe ekstra ansvar :shy:

Sett opp mot antall som står på terminlisten har jo en god andel svart på navneforslag nå :)
Jeg kan godt også være tilgangsansvarlig sammen med Amilie<3 om det trengs 2 og ingen andre melder seg? Henger så mye på dette forumet nå merker jeg, at det er jo greit å ha noe å gjøre:laughing002 Jeg kjenner jo også på det samme som mange andre har nevnt, i tilfelle det kke skulle gå veien, men det må da være mulig å eventuelt bytte ut med noen andre om man skulle være så uheldig?

Tror det er derfor det er mer betryggende å være 2 om det for får man ikke respons fra den ene kan man ta kontakt med den andre for så å få respons å heller være flinke til å gi den man kontakter først om man ikke får svar at man har fått tilgang av den andre personen :Heartred
Men ja forstår det ikke er bare bare å være ansvarlig når mange av oss er litt sårbare på alle måter nå i første omgang :Heartred
Så det var flere så kommenterte di kunne være 1 av di to så da blir det vel ordnings :Heartred

Jeg kan godt også være tilgangsansvarlig sammen med Amilie<3 om det trengs 2 og ingen andre melder seg? Henger så mye på dette forumet nå merker jeg, at det er jo greit å ha noe å gjøre:laughing002 Jeg kjenner jo også på det samme som mange andre har nevnt, i tilfelle det kke skulle gå veien, men det må da være mulig å eventuelt bytte ut med noen andre om man skulle være så uheldig?
Så bra :) Da kan jo dere 2 være, da mangler vi bare navn og bannerfarge! Tenker at det som står som vinnernavn og farge i kveld kan være? Eller?

Kan en av dere som vil bli med på tingangsansvarlig kontakte meg på melding så jeg kan ta opp kontakten med dem som styrer sjappa?

Passet perfekt å begynne å spotte idag. Akkurat den dagen pappa skulle fylt 70 (han døde da han var 67) :smiley-angry017 :smiley-angry017
Neeeei håper det ikke er noe å bekymre seg over men bare vanelig sårbarhet :smiley-angelic001 masse styrkeklemmer herifra :Heartred

Da har jeg å @Zoolander fått snakket med dem som skal fikse skjulte så det skal være på plass i løpet av dagen :Heartred

Men i dag er første dag for jobb for min del å her jobber jeg i ett veldig aktivt yrke så om det er på plass før jeg er ferdig kl 5 i dag så snakk med @Zoolander for å komme inn på gruppa :smiley-angelic003
Tusen takk for at dere ordner <3 :)

Er det vanlig at partner ordner fødegave? Ønsker meg skikkelig ny veske og lurer litt på å ønske meg det i fødegavre. Det er bare 2 månder mellom termin og bursdagen min å så går an å slå det sammen? ;) eller er ikke dette vanlig i Norge

Back
Topp