Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, tusen takk for svarTUL er forkortelse for tidlig ultralyd, MA er forkortelse for medisinsk abort
Jeg tenker og at MA er missed abortionJeg trodde MA var missed abortion, har jeg misforstått den da kanskje![]()
Ja, blir veldig spennende å se! Festlig hvis jeg gjetter feil denne gangen ogsåDa er det sikkert jente![]()

Men denne gangen føler jeg det stå sterkt! (Men kanskje jeg sa det i de forrige svangerskapene også, haha)Ja, blir veldig spennende å se! Festlig hvis jeg gjetter feil denne gangen også![]()
Støttes, MA = missed abortionJeg tenker og at MA er missed abortion![]()
Aldri hatt over 10 så dette var godt, nå er det bare 3+ på cb som gjenstår om jeg ikke mister av alt stresset. Hjernen kverner konstant på om jeg mister, håper det bedrer seg snart.

Skjønner deg godt, hater oppmerksomhet selvFikk det med første, ble skikkelig tatt på sengen og det var veldig koselig. Men samtidig litt kleint for jeg liker ikke å være sentrum av oppmerksomhetenJeg håper egentlig ikke jeg får det denne gang, dels fordi jeg nettopp ikke er så glad i oppmerksomheten og faktisk litt fordi vi fikk så SINNSYKE mengder klær og greier til forrige barn, både til babyshower og før/etter fødsel.. (var første barnet på min side av familien på veldig mange år, så mange familiemedlemmer gikk helt bananas). Og alt har vi jo tatt vare på, mye brukt typ 1 gang fordi vi hadde så mye
![]()

Utstyr og slikt er alltids greit å haHåper egentlig ikke på babyshower, liker ikke å være midtpunkt - men så hadde det jo vært praktisk å få litt greier da
Lurer på om dere har en følelse på om det er gutt eller jente? Vet jo at det er litt tullete, men jeg hadde rett de to forrige gangene og nå føler jeg at det er jentemest fordi jeg allerede er veldig kvalm og det var jeg ikke den gangen det var gutt

Da hadde det nok vært stas med en babyshower nå jaJeg tror jeg får detHar to barn fra før, ikke like vanlig da jeg var gravid med dem for 18 å 12 år siden, så tror jeg får nå
![]()

Er så lenge siden forrige barn ble født, og syns det er hyggelig å bli gjort stas på. Alle fortjener en premie etter svangerskap og fødsel, spør du meg 
Ja det er absolutt på sin plass å bli gjort stas på etter alt man da har vært igjennomHåper på både babyshower og fødegaveEr så lenge siden forrige barn ble født, og syns det er hyggelig å bli gjort stas på. Alle fortjener en premie etter svangerskap og fødsel, spør du meg
![]()
Hvor lenge siden siste barn ?Da blir det nokHåper på og tror jeg får. To av mine gode venninner elsker babyshower, men blir ikke skuffet om det skulle bli bortglemt med dems sine familie tid

Det blir ca 7,5 år mellomJa det er absolutt på sin plass å bli gjort stas på etter alt man da har vært igjennomHvor lenge siden siste barn ?
Jeg har drevet og helt over alkoholfri vin på vanlig vinflaske. Eller kjøpt alloholfrie øl hvor det ikke syns så godt på flasken. På byen har jeg bestilt farris med sitronbit, og latet som om det er drinkJeg har av flere grunner ikke lyst til at så mange skal vite om graviditeten enda, mest fordi det føles så usikkert og for min del kommer det til å vare lenge. Sliter litt med pålitelige unnskyldninger for ikke å være med på ting, ikke drikke alkohol osv osv. Skylder ofte på «migrene», men det hadde vært fint med noen flere
Noen som har noen gode unnskyldinger som kan brukes for ikke å bli avslørt?
Jeg brukte antibiotika-unnskyldningen sist, men med oppfølging at det var "bakteriell vaginose" jeg hadde som krever en spesiell type antibiotika som gjør at man virkelig ødelegger kuren/kan bli skikkelig dårlig om man drikker på den. Fikk ingen oppfølgingsspørsmålJeg har av flere grunner ikke lyst til at så mange skal vite om graviditeten enda, mest fordi det føles så usikkert og for min del kommer det til å vare lenge. Sliter litt med pålitelige unnskyldninger for ikke å være med på ting, ikke drikke alkohol osv osv. Skylder ofte på «migrene», men det hadde vært fint med noen flere

Jeg har fortalt så mange om at vi har holdt på med IVF, så derfor er det veldig lett å slippe unna med å ikke drikke alkohol og eventuelle andre leveregler. Kan alltid bare si at jeg akkurat har satt inn og dermed må leve som gravid. Ingen som holder helt kontroll på tidspunktene i behandlingen, og så langt har det fungert fint.Jeg har av flere grunner ikke lyst til at så mange skal vite om graviditeten enda, mest fordi det føles så usikkert og for min del kommer det til å vare lenge. Sliter litt med pålitelige unnskyldninger for ikke å være med på ting, ikke drikke alkohol osv osv. Skylder ofte på «migrene», men det hadde vært fint med noen flere